eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Przemurowanie kominów wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach w podziale na VIII części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Police: Przemurowanie kominów wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach w podziale na VIII części.
Numer ogłoszenia: 79633 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, faks 091 3175037.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgkim.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przemurowanie kominów wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach w podziale na VIII części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przemurowanie kominów wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach w podziale na VIII części: Budynki gminne - przy ul. Kościuszki 39, Starzyńskiego 5; II. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Sienkiewicza 2; III. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Bankowej 12; IV. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Dworcowej 2; V. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Kołłątaja 13; VI. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Korczaka 25; VII. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Targowej 6; VIII. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Wojska Polskiego 82; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8 do siwz oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie w zakresie zbliżonym do objętego niniejszym zamówieniem, tj.: - wykonali przemurowanie co najmniej 5 kominów; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia, określone w załączniku nr 1 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia minimum: a) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U.z 2010r. nr 243, poz. 1623 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia, określone w załączniku nr 1 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia minimum: a) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U.z 2010r. nr 243, poz. 1623 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia, określone w załączniku nr 1 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 30 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia, określone w załączniku nr 1 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1) Oferta cenowa -zgodnie z Rozdziałem II ust. 4 siwz, - stanowiąca zał. nr 5a, 5b,5c,5d,5e,5f,5g,5h do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II ust. 6 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 SIWZ). 3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4) Oświadczenie według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgkim.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, pokój nr 310.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, pokój nr 312 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budynki gminne - przy ul. Kościuszki 39, Starzyńskiego 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przemurowanie kominów wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach w podziale na VIII części: I. Budynki gminne - przy ul. Kościuszki 39, Starzyńskiego 5 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8 do siwz oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Sienkiewicza 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przemurowanie kominów wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach w podziale na VIII części: II. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Sienkiewicza 2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8 do siwz oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Bankowej 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przemurowanie kominów wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach w podziale na VIII części: III. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Bankowej 12 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8 do siwz oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IV. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Dworcowej 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przemurowanie kominów wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach w podziale na VIII części: IV. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Dworcowej 2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8 do siwz oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: V. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Kołłątaja 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przemurowanie kominów wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach w podziale na VIII części: V. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Kołłątaja 13 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8 do siwz oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: VI. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Korczaka 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przemurowanie kominów wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach w podziale na VIII części: VI. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Korczaka 25 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8 do siwz oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: VII. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Targowej 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przemurowanie kominów wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zakład VII. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Targowej 6 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8 do siwz oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: VIII. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Wojska Polskiego 82.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przemurowanie kominów wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zakład VIII. Budynek wspólnoty mieszkaniowej - przy ul. Wojska Polskiego 82 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącymi załączniki nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8 do siwz oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.