eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzebudowa Ronda 11 Listopada wraz z ul. Podgórną do ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Zielona Góra: Przebudowa Ronda 11 Listopada wraz z ul. Podgórną do ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 79661 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Ronda 11 Listopada wraz z ul. Podgórną do ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Ronda 11 Listopada wraz z ul. Podgórną do ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze 3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowaną przez RAL Projektowanie i Konsulting dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ. 3.3. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzi: 3.3.1. Etap I: 3.3.1.1. przełożenie gazociągu: a. demontaż gazociągu Ø 225 mm - 54 m, b. demontaż gazociągu Ø 90 mm - 12 m, c. montaż gazociągu Ø 160 mm - 54 m, d. montaż gazociągu Ø 90 mm - 12 m, e. ułożenie rur ochronnych Ø 250 mm - 22,5 m, 3.3.1.2. usunięcie kolizji z kablowymi liniami nn i SN: a. ułożenie rur ochronnych Ø 250 mm - 108 m, 3.3.1.3. likwidacja kolizji z liniami telekomunikacyjnymi: a. studnie kablowe rozdzielcze - 4 szt., b. demontaż istniejącej kanalizacji kablowej z rur PCW oraz przeniesienie rur z kablami do uprzednio przygotowanego wykopu - 134 m, 3.3.1.4. przebudowa przyłącza i studni wodociągowej: a. rurociąg z rur PE Ø 40 mm - 8,8 m, b. studnia wodomierzowa Ø 1200 mm - 1 kpl., 3.3.1.5. przebudowa oświetlenia: a. demontaż słupów oświetleniowych - 11 szt., b. demontaż opraw oświetlenia - 12 szt., c. ułożenie rur osłonowych DVK - 84 m d. ułożenie rur osłonowych A 110 PS - 12 m e. ułożenie kabla YKY 4x16 mm2- 748 m, f. montaż słupów oświetleniowych - 18 kpl. 3.3.1.6. kanalizacja deszczowa: a. kanał z rur PCV Ø 200 mm - 72 m, b. studnie rewizyjne Ø 1200 mm - 2 kpl., c. wpusty uliczne Ø 500 mm - 10 kpl., 3.3.1.7. roboty drogowe: a. roboty rozbiórkowe: - rozebranie krawężników kamiennych - 784 m, - rozebranie krawężników betonowych - 510 m, - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 3 178 m, - rozebranie obrzeży - 989 m, - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych - 628 m2, b. podbudowa z kruszywa łamanego - 2 008 m2, c. podbudowa z betonu - 606 m2, d. podbudowa z mieszanki mineralno - asfaltowej - 1171 m2, e. warstwa profilująca z betonu asfaltowego - 422 t, f. warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 1 736 m2, g. warstwa ścieralna (SMA) - 3 348 m2, h. nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - 3 740 m2, i. krawężniki betonowe - 874 m, j. krawężniki kamienne (mat. Inwestora) - 608 m, k. obrzeża betonowe - 971 m. 3.3.2. Etap II - zieleń drogowa: 3.3.2.1. wycięcie i karczowanie drzew - 12 szt.; 3.3.2.2. przesadzenie drzew - 9 szt., 3.3.2.3. przesadzenie krzewów - 116 m2, 3.3.2.4. humusowanie - 2 459 m2, 3.3.2.5. wykonanie trawników dywanowych z rolki - 1 009 m2, 3.3.2.6. sadzenie krzewów iglastych - 446 szt., 3.3.2.7. sadzenie krzewów liściastych - 5 555 szt., 3.3.2.8. sadzenie roślin cebulowych - 10 750 szt., 3.4. Wyszczególnienie prac zawierają kosztorysy ofertowe stanowiące załączniki od nr 8A do nr 8H do SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w pkt 3.2. SIWZ. 3.5. Na podstawie kosztorysów ofertowych stanowiących załączniki od nr 8A do nr 8H do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest sporządzić Zestawienie Kosztów wg formularza stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 3.6. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu uzgodniony z odpowiednim zarządem drogi i organem zarządzającym ruchem projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy. Zamawiający wymaga aby roboty prowadzone były pod ruchem (dopuszcza się częściowe wyłączenia z ruchu ulic na czas układania warstw ścieralnej). 3.7. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 5 lat od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 3.8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji. 3.9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 43.827,00 złotych (słownie: czterdzieści trzy tysiące osiemset dwadzieścia siedem złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, licząc od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej dwie roboty budowlane o minimalnej wartości 1.500.000,00 zł brutto każda w zakresie budowy lub przebudowy ulicy wraz z odwodnieniem i oświetleniem drogowym; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności: a. drogowej bez ograniczeń (kierownik budowy); b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (kierownik robót sanitarnych); c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (kierownik robót elektrycznych); d. telekomunikacyjnej bez ograniczeń (kierownik robót telekomunikacyjnych); 1.3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: a. frezarką do frezowania nawierzchni na zimno - min. 1 szt.; b. walcami statycznymi samojezdnymi stalowymi - min. 2 szt.; c. walcem statycznym samojezdnym ogumionym - min. 1 szt.; d. rozkładarką mas bitumicznych (2,75 m - 7,0 m) - min. 1 szt.; e. koparko - spycharką - min. 1 szt. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.2) - 6.1.12) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 10) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 11) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 12) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3. SIWZ;; 13) dokładnie wypełnione Zestawienie Kosztów (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 14) dokładnie wypełnione kosztorysy ofertowe (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załączników od nr 8A do nr 8H do SIWZ; 15) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 9 do SIWZ; 16) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pokój 407 - cena 713,20 zł (728,30 zł przy przesyłce pocztą).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.