eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RygliceWykonanie robót budowlanych konserwacyjnych i remontowych dla budynku Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Ryglicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-10

Ryglice: Wykonanie robót budowlanych konserwacyjnych i remontowych dla budynku Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Ryglicach
Numer ogłoszenia: 79913 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ryglic , ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 014 6541035, faks 014 6541054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ryglice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych konserwacyjnych i remontowych dla budynku Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Ryglicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pn.: Wykonanie robót budowlanych konserwacyjnych i remontowych dla budynku Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Ryglicach jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na: -konserwacji (oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne) konstrukcji nośnej stalowej poszycia dachu oraz uszczelnieniu poszycia dachu sali sportowej przy budynku Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Ryglicach; -wykonaniu malowania powierzchni przegród budowlanych wszystkich pomieszczeń, (w tym korytarza i klatki schodowej) III piętra (poddasza) budynku Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Ryglicach, wraz z uwzględnieniem wypełnienia ubytków i pęknięć występujących w tych przegrodach; -remoncie (odtworzeniu) pozapadanej części opaski z kostki betonowej dla budynku sali sportowej i Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Ryglicach. Adres inwestycji: Publiczne Gimnazjum nr 1 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Ryglicach, ul. Tarnowska 25, 33-160 Ryglice. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres robót budowlanych przedstawiony w następującej dokumentacji: A) Załącznik nr 6 do SIWZ - Przedmiar robót dla inwestycji pn. Wykonanie robót budowlanych konserwacyjnych i remontowych dla budynku Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Ryglicach oprac. dn. 01.06.2016r. przez Kosztorysowanie Robót Budowlanych mgr Szczepan Kapustka, 33-152 Pogórska Wola 148c, REGON: 123154044, NIP: 9930346507 - 1 szt. B) Załącznik nr 7 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - pn. Malowanie pomieszczeń II- go piętra (poddasza) budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Ryglicach, ul. Tarnowska 25 oprac. w czerwcu 2016r. przez Kosztorysowanie Robót Budowlanych mgr Szczepan Kapustka, 33-152 Pogórska Wola 148c, REGON: 123154044, NIP: 9930346507 - 1 szt. C) Załącznik nr 8 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - pn. Malowanie konstrukcji więźby dachowej hali gimnastycznej Publicznego Gimnazjum nr 1 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Ryglicach, ul. Tarnowska 25 oprac. w czerwcu 2016r. przez Kosztorysowanie Robót Budowlanych mgr Szczepan Kapustka, 33-152 Pogórska Wola 148c, REGON: 123154044, NIP: 9930346507 - 1 szt. D) Załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - pn. Remont (odtworzenie) pozapadanej części opaski z kostki betonowej przy budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Ryglicach, ul. Tarnowska 25 oprac. w czerwcu 2016r. przez Kosztorysowanie Robót Budowlanych mgr Szczepan Kapustka, 33-152 Pogórska Wola 148c, REGON: 123154044, NIP: 9930346507 - 1 szt. E) Załącznik nr 10 do SIWZ - Szkic wymiarowy odtwarzanej opaski z kostki betonowej dla budynku sali sportowej i Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Ryglicach - 1 szt. F) Załącznik nr 11 do SIWZ - Dokumentacja fotograficzna stanu istniejącego objętego robotami - 54 szt. zdjęć (w celach informacyjnych). Pozostałe wymagania/ informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Za wykonanie przedmiotu zamówienia przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie to jest ostateczne i uwzględnia wszystkie roboty i czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający posiada prawomocne zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. 3. Wykonawca robót zobowiązany jest do takiego etapowania i zabezpieczenia robót w uzgodnieniu z Dyrekcją obiektu by minimalizować ich uciążliwość i wpływ na funkcjonowanie placówki. Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego. W okresie 01.07.2016r. do 30.08.2016r. istnieje możliwość wyłączenia remontowanych pomieszczeń 3-go pietra gimnazjum z użytkowania na potrzeby przeprowadzenia robót remontowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić / zorganizować we własnym zakresie zaplecze budowy, magazyny, media, dostawy i transport wszystkich materiałów i sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić / zorganizować wywóz i utylizację wszystkich odpadów jakie powstaną w trakcie realizacji robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Dyrekcją Gimnazjum, Szkoły Podstawowej i Zamawiającym oraz informowania o postępach robót. 7. Kolorystyka i rodzaj farb do zastosowania do malowania pomieszczeń - wg uzgodnienia Wykonawcy z Dyrekcją Gimnazjum nr 1 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Ryglicach. 8. Dostępność do poszczególnych pomieszczeń Wykonawca realizować będzie w uzgodnieniu z Dyrekcją Gimnazjum nr 1 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Ryglicach. 9. Nr telefonu kontaktowego do Dyrekcji Gimnazjum nr 1 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Ryglicach: 14/654 17 49, 14/654 02 46. 10. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy na roboty budowlane Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do dokumentacji projektowej przedmiaru robót. 11. Niezbędne dokumenty odbiorowe do dostarczenia przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy o zgodności i kompletności wykonania robót budowlanych z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, obowiązującymi przepisami oraz o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku obiektu i terenu objętego prowadzonymi robotami b) Oświadczenie Wykonawcy o dostarczeniu wszystkich wymaganych SIWZ dokumentów odbiorowych. c) Protokół odbioru końcowego wykonanych robót. d) Kosztorys powykonawczy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót, uwzględniający ilości faktycznie wykonanych robót. e) Dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych robót (pomieszczeń i terenu) objętego zakresem robót budowlanych przed rozpoczęciem robót (stanu istniejącego), w trakcie robót oraz stanu po zakończeniu robót - w wersji elektronicznej w formacie JPG (kolor, rozdzielczość min. 3,0 Mpix) z nazwą pliku zawierającą datę w formacie rok_miesiąc_dzień oraz informację z jakiego etapu robót zdjęcie pochodzi f) Oświadczenie Dyrekcji Gimnazjum i szkoły Podstawowej o doprowadzeniu terenu do stanu poprzedniego (poprzedzającego rozpoczęcie robót) - 1 oryginał. g) Dokumenty poświadczające jakość wbudowanych/użytych materiałów budowlanych (świadectwa jakości: deklaracje zgodności, Aprobaty Techniczne, świadectwa dopuszczenia do stosowania w obrocie, certyfikaty, atesty, wyniki prób i badan materiałów). 1.2. Ilości Zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach od 6 do 11 do niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i pomocniczo w przedmiarze robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 3 nr: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: Wadium do przetargu ZP.271.1.21.2016. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Uwaga: jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w oryginale w Urzędzie Miejskim w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice na Dzienniku Podawczym - parter, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. 5. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz ofertowy - wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty,3)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,4)Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddaniami mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazać: a)jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d)jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Dokument ten wymagany jest w formie oryginału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zawartej umowy co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) przesunięcie terminu wykonania robót będzie możliwe w przypadku: a) działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia, (np. działanie sił przyrody huragan, powódź, pożar; stan wojenny, stan wyjątkowy itp.), b) wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych (temperatura, opady), których nie można było wcześniej przewidzieć, uniemożliwiających wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z technologią robót podlegających realizacji - na wniosek Wykonawcy, c) nie zawinionych przez Wykonawcę opóźnień związanych z przeprowadzeniem niezbędnych procedur administracyjnych i uzyskania stosownych decyzji i uzgodnień związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót objętych zamówieniem, d) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) w przypadku zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości wynikające z tego tytułu. 3) w przypadku zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w niniejszej SIWZ. Zmiana ta jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9, pok. 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Rynek 9, Dziennik Podawczy - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.