Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-11
Gdynia: Usługi poligraficzne dla Muzeum Miasta Gdyni
Numer ogłoszenia: 79953 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Miasta Gdyni , ul. Zawiszy Czarnego 1, 81-374 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6620910, faks 058 6620940.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poligraficzne dla Muzeum Miasta Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne dla Muzeum Miasta Gdyni obejmujące druk (wraz z pracami introligatorskimi) następujących materiałów do dwóch wystaw: Arkadia. Gdyńskie letnisko przełomu XIX i XX w. oraz Wojciech Jakubowski. Ekslibrisy Część I 1.Zaproszenie (format 150x150mm-250szt) do wystawy Arkadia. Gdyńskie letnisko przełomu XIX i XX w. 2.Plakat (format A2-530szt) do wystawy Arkadia. Gdyńskie letnisko przełomu XIX i XXw Część II 1 Katalog (format 210mmx210mm-500szt) do wystawy Arkadia. Gdyńskie letnisko przełomu XIX i XX w. Część III 1 Plakat (format A2-100szt , format B1-2szt) do wystawy Wojciech Jakubowski. Ekslibrisy 2.Plansza z biogramem artysty (format B1- 1 szt.) do wystawy Wojciech Jakubowski. Ekslibrisy 3.Zaproszenie (format 297x200mm - 300szt) do wystawy Wojciech Jakubowski. Ekslibrisy Część IV 1Katalog (format 230x280mm - 300szt) do wystawy Wojciech Jakubowski. Ekslibrisy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na podstawie projektów przedstawianych przez Zamawiającego w formie elektronicznej. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt. Miejsce dostawy: siedziba Muzeum Miasta Gdyni, 81-374 Gdynia, ul. Zawiszy Czarnego 1 w dni robocze w godzinach między 9.00 a 15.00.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- usługi poligraficzne będące przedmiotem zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia powyższego warunku nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia powyższego warunku wyznacza następujące wymagania tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się następującym doświadczeniem 3.2.1 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi poligraficzne odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia powyższego warunku nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia powyższego warunku nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia powyższego warunku nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
2 usługi poligraficzne odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
próbki wydawnictw - należy złożyć po jednej sztuce wykonanych przez siebie następujących druków: plakat, zaproszenie, katalog o podobnych parametrach technicznych jak określone w załączniku nr 1 opis przedmiotu zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz. 2) pełnomocnictwo - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 Ustawy. 4) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - jakość załączonych do oferty druków - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy Zmiany Umowy mogą dotyczyć: 1) warunków płatności wynagrodzenia, 2) terminu realizacji zamówienia, lub terminów dokonywania poszczególnych czynności w ramach przedmiotu umowy, 3) zakresu czynności Wykonawcy, w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia, Zmiany, o których mowa mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu: a) działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było ani przewidzieć ani im zapobiec, b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, c) w celu przyspieszenia tempa realizacji zmówienia, lub usprawnienia procesu realizacji zamówienia, d) zmiany okoliczności wymagającej przesunięcia terminów poszczególnych czynności lub płatności, 2) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia, 3) zawsze gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 4) złożenia wniosku o upadłość, likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy, 5) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, 6) zmiana przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mająca wpływ na warunki realizacji Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumgdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże w terminie 3 dni Specyfikację istotnych warunków zamówienia drogą elektroniczną (administracja@muzeumgdynia.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba zmawiającego: Muzeum Miasta Gdyni, ul. Zawiszy Czarnego 1, Gdynia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaproszenie, plakat do wystawy Arkadia. Gdyńskie letnisko przełomu XIX i XX w..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zaproszenie (format 150x150mm-250szt) do wystawy Arkadia. Gdyńskie letnisko przełomu XIX i XX w. 2. Plakat (format A2-530szt) do wystawy Arkadia. Gdyńskie letnisko przełomu XIX i XXw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość załączonych do oferty druków - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Katalog do wystawy Arkadia. Gdyńskie letnisko przełomu XIX i XX w..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Katalog (format 210mmx210mm-500szt) do wystawy Arkadia. Gdyńskie letnisko przełomu XIX i XX w..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość załączonych do oferty druków - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Plakat, plansza, zaproszenie do wystawy Wojciech Jakubowski. Ekslibrisy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plakat (format A2-100szt , format B1-2szt) do wystawy Wojciech Jakubowski. Ekslibrisy 2. Plansza z biogramem artysty (format B1- 1 szt.) do wystawy Wojciech Jakubowski. Ekslibrisy 3. Zaproszenie (format 297x200mm - 300szt) do wystawy Wojciech Jakubowski. Ekslibrisy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość załączonych do oferty druków - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Katalog do wystawy Wojciech Jakubowski. Ekslibrisy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Katalog (format 230x280mm - 300szt) do wystawy Wojciech Jakubowski. Ekslibrisy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość załączonych do oferty druków - 50
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- "Rozbiórka wieży widokowo-obserwacyjnej zlokalizowanej na Promenadzie Nadmorskiej w Ustce"
- Dostawa narzędzi warsztatowych, elektronarzędzi, wieloostrzowych narzędzi skrawających o ruchu obrotowym, do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej KPW Gdynia z podziałem na części
- Dostawa butelek filtrujących
- Zakup gadżetów promocyjnych na Krajową Konferencję Elektroniki
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Zapewnienie kompleksowego wsparcia eksperckiego w zakresie optymalizacji procesów HR w Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., które obejmuje przygotowanie, opracowanie i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań...
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydanie monografii naukowych
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących objętych umową serwisową urządzeń na okres 36 miesięcy.
- Usługa druku i oprawy 5 tomików poetyckich, cz. 2.
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek w miękkiej oprawie, cz. 1.
- Druk i dostawa słowników: astronomów, geologów i chemików polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.