eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzRemont pod³ogi w sali gimnastycznej Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-05-09

Og³oszenie nr 80084 - 2017 z dnia 2017-05-09 r.

Sandomierz: Remont pod³ogi w sali gimnastycznej Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 36532-2017


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz, krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego  3, 27600   Sandomierz, pañstwo Polska, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 156 440 100, faks 156 440 100, e-mail zp@um.sandomierz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Remont pod³ogi w sali gimnastycznej Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

Or.271.1.3.2017.DDR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont pod³ogi w sali gimnastycznej Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu. Przedmiot zamówienia okre¶lony jest na podstawie posiadanej dokumentacji pt. Remont pod³ogi w sali gimnastycznej Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu w sk³ad której wchodzi: - projekt, - przedmiary robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. stanowi±cej Rozdzia³ II niniejszej SIWZ. Dokumentacja zosta³a wykonana przez Pani± in¿. Mariê Bednarz w lutym 2016r. Zakres robót objêty przedmiotem zamówienia obejmuje: a)remont pod³ogi w sali gimnastycznej o powierzchni 753,59m2 tj.: - demonta¿ istniej±cych warstw pod³ogowych ( parkiet, izolacja, ¶lepa pod³oga z desek), - wypoziomowanie legarów, - wykonanie ¶lepej pod³ogi z desek z rozbiórki, - u³o¿enie folii paro przepuszczalnej, - monta¿ parkietu dêbowego, - lakierowanie parkietu, - malowanie linii boisk, b)wymianê drzwi drewnianych dwuskrzyd³owych z o¶cie¿nic± - 4 szt. c)demonta¿ i monta¿ drabinek - 33 szt. d)wymianê pochwytu na balustradzie, e)malowanie ¶cian i sufitów farbami akrylowymi - 712,12m2, f)malowanie ¶cian i elementów stalowych farbami olejnymi - 210,20m2. Projekt, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawieraj± zbiory wymagañ w zakresie sposobu wykonania robót, w³a¶ciwo¶ci materia³ów oraz wymagania dotycz±ce sposobu wykonania i oceny prawid³owo¶ci poszczególnych robót. Zamawiaj±cy informuje, ¿e do³±czone przedmiary robót z uwagi na przyjêt± rycza³tow± formê wynagrodzenia dla Wykonawcy nale¿y traktowaæ jako materia³y pomocnicze i informacyjne do sporz±dzenia wyceny. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia nale¿y wykonaæ równie¿: - wszelkie prace pomocnicze i towarzysz±ce, które s± konieczne do prawid³owego wykonania robót ujêtych w projekcie budowlano- wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), protoko³y, odbiory, czynno¶ci, obowi±zki i wymogi wynikaj±ce ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektu, - dokumentacjê odbiorow± tj. protoko³y pomiarów i odbiorów, certyfikaty, ¶wiadectwa zgodno¶ci, atesty, dokumenty gwarancyjne, itp. Wskazanym jest, aby wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu na którym bêdzie realizowane zadnie oraz zdoby³ wszelkie informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia terenu objêtego pracami oraz ponoszenia odpowiedzialno¶ci za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±cych pracowników i osób trzecich, a powsta³ych w zwi±zku z prowadzonymi robotami. Przedmiot zamówienia opisany jest w Rozdziale II i III do SIWZ. Wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce zatrudnienia osób na umowê o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê: Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z pó¼n. zm) osób wykonuj±cych czynno¶ci: - roboty pod³ogowe i posadzkarskie, - roboty malarskie, - roboty z zakresu monta¿u stolarki drzwiowej. (wymagania dot. zatrudnienia osób na umowê o pracê zawiera §6 wzoru umowy).

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 45432110-8
Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45442100-8,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT303270.28
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert11
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 9
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
HUB-DREW Hebert Jamróz,  ,  ul. Kolbuszowska 2,  36-122,  Dzikowiec,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: nie
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 189975.79
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 189975.79
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 275608.14
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.