To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-27
Krosno: Wykonanie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń specjalnych w budynku Prokuratury Okręgowej w Krośnie oraz w obiektach podległych jej jednostek organizacyjnych w Krośnie, Brzozowie, Jaśle, Lesku i Sanoku.
Numer ogłoszenia: 80464 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42202 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Krośnie, ul. Czajkowskiego 51, Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4371800, 4371850, faks 013 4371833.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń specjalnych w budynku Prokuratury Okręgowej w Krośnie oraz w obiektach podległych jej jednostek organizacyjnych w Krośnie, Brzozowie, Jaśle, Lesku i Sanoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów oraz pomieszczeń specjalnych w budynku Prokuratury Okręgowej w Krośnie oraz w obiektach podległych jej jednostek organizacyjnych w Krośnie, Brzozowie, Jaśle, Lesku i Sanoku. 2. Szczegółowe zestawienie rodzajów powierzchni do sprzątania zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wymagana częstotliwość sprzątania: 3.1 Sprzątanie pomieszczeń biurowych: 3.1.1 czynności codzienne: 3.1.1.1 opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych, 3.1.1.2 mycie powierzchni twardych podłóg, 3.1.1.3 odkurzanie wykładzin lub dywanów, 3.1.1.4 ścieranie kurzu z mebli i parapetów wewnętrznych, 3.1.2 czynności okresowe: 3.1.2.1 czyszczenie okładzin drewnianych mebli z użyciem środków myjąco - pielęgnacyjnych, 3.1.2.2 mycie drzwi i parapetów wewnętrznych, 3.1.2.3 mycie kaloryferów, 3.1.2.4 odkurzanie mebli tapicerowanych, 3.1.2.5 mycie opraw oświetleniowych, 3.1.2.6 czyszczenie aparatów telefonicznych i dezynfekcja słuchawek z użyciem środków myjąco - pielęgnacyjnych, 3.1.2.7 usuwanie pajęczyn w razie potrzeby 3.2 sprzątanie ciągów komunikacyjnych (korytarze i klatki schodowe) 3.2.1 czynności codzienne: 3.2.1.1 opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych, 3.2.1.2 mycie twardych powierzchni podłóg, 3.2.1.3 odkurzanie chodników, 3.2.1.4 mycie schodów 3.2.2 czynności okresowe: 3.2.2.1 mycie poręczy, 3.2.2.2 mycie opraw oświetleniowych, 3.2.2.3 usuwanie pajęczyn w razie potrzeby, 3.2.2.4 mycie drzwi wejściowych i drzwi do pomieszczeń, 3.2.2.5 utrzymanie w czystości elementów szklanych (przeszklone drzwi, gabloty, ścianki działowe itp., 3.3 sprzątanie pomieszczeń sanitarnych 3.3.1 czynności codzienne: 3.3.1.1 opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych, 3.3.1.2 mycie armatury sanitarnej preparatem dezynfekcyjnym, 3.3.1.3 mycie szczotek do muszli klozetowych i pojemników na szczotki, 3.3.1.4 mycie podłóg, 3.3.1.5 uzupełnianie mydła w płynie, ręczników, papieru toaletowego i środków zapachowych, 3.3.2 czynności okresowe: 3.3.2.1 mycie ścian (płytki ceramiczne), 3.3.2.2 mycie luster, 3.4 sprzątanie archiwów i innych pomieszczeń pomocniczych (magazyn, kotłownia itp.) polegające na zamiataniu, myciu powierzchni twardych, usuwaniu pajęczyn, myciu grzejników itp. - 2 razy w roku 3.5 obustronne mycie okien wraz z ramami i parapetami zewnętrznymi (okna otwierane do wewnątrz pomieszczeń) - 2 razy w roku. 4. Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje siłami pracowników własnych, przy użyciu własnego sprzętu oraz własnych środków czystości, z zastrzeżeniem ust. 5 -9. 5. Zamawiający wnosi o zatrudnienie przez Wykonawcę 6 osób, które dotychczas wykonywały czynności sprzątania obiektów w ramach umowy o pracę zawartą z Zamawiającym w następującym wymiarze czasu pracy: a. w obiekcie Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Krośnie - 2 osoby po ? etatu, b. w obiekcie Prokuratury Rejonowej w Brzozowie - 1 osoba na ? etatu, c. w obiekcie Prokuratury Rejonowej w Jaśle - 1 osoba na ? etatu, d. w obiekcie Prokuratury Rejonowej w Lesku - 1 osoba na ? etatu, e. w obiekcie Prokuratury Rejonowej w Sanoku - 1 osoba na ? etatu. Wykaz osób stanowi załącznik Nr 2 do umowy. 6. Zamawiający oświadcza, że wszystkie z wymienionych w wykazie osoby są zdolne do pracy na wysokości do 2m w rozumieniu przepisów § 105 - 108 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2003 r. Nr 169 poz. 1650). 7. Lista imienna osób przewidzianych do realizacji zamówienia będzie stanowiła załącznik do umowy. Każdorazowe zmiana którejkolwiek z osób winna być wcześniej zgłoszona Zamawiającemu w celu uzyskania jego zgody. 8. Zamawiający we własnym zakresie będzie dokonywał zakupu papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie oraz środków zapachowych do sanitariatów, które udostępni personelowi sprzątającemu w celu wyposażania pomieszczeń sanitarnych. 9. Zamawiający zastrzega sobie bezwarunkowe prawo akceptacji pracownika wykonującego usługę jak również żądania zmiany pracownika w trybie natychmiastowym i bez uzasadnienia. 10. Do czyszczenia powierzchni mogą być stosowane wyłącznie preparaty dopuszczone do stosowania na terenie Polski, posiadające odpowiednie atesty i przeznaczone do czyszczenia danego rodzaju powierzchni, nie drażniące oczu, dróg oddechowych i nie utrudniające pracy i przebywania ludzi w obiektach Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2001 roku o substancjach i preparatach chemicznych - Dz. U. Nr 11, z dnia 14 lutego 2001 roku, poz. 84 ze. zm. 11. Śmieci i odpady będą składowane wyłącznie do pojemników w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Za wywóz nieczystości odpowiedzialny jest Zamawiający. 12. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie dostęp do ciepłej i zimnej wody oraz energii elektrycznej, niezbędnej do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia. 13. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia socjalne do przebierania się pracowników oraz przechowywania materiałów, maszyn i urządzeń, 14. Usługa sprzątania będzie wykonywana w dniach urzędowania od poniedziałku do piątku w godzinach 15.00 - 21.00 (z wyłączeniem dni wolnych ustawowo od pracy) - z pominięciem pomieszczeń specjalnego przeznaczenia - archiwa, kancelarie tajne, serwerownie - które sprzątane będą w godzinach urzędowania,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 89344.26 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE GARDA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE GARDA SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe GARDA Kalamarz Zbigniew, ul. Osmeckiego 6, 35-506 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 76415.64
- Oferta z najniższą ceną: 76415.64 oferta z najwyższą ceną: 221755.68
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego"
- "Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Krośnie"
- Doposażenie szkoły w brakujący sprzęt niezbędny do kształcenia na podstawie diagnozy w ramach realizowanego projektu Poprawa jakości kształcenia ogólnego w LO im. M. Konopnickiej w Jedliczu
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Krośnie, ul. Wolności 3 w Krośnie.
- Zapewnienie usług w zakresie przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Miasta Krosna w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Miasto Krosno
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.