Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-04-09
Miko³ów: Ca³odobowe pe³nienie s³u¿by ochrony osób i mienia w obiekcie Szpitala Powiatowego w Miko³owie oraz monitoring obiektu Przychodni Wielospecjalistycznej w Miko³owie
Numer og³oszenia: 80591 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o. - NZOZ Szpital Powiatowy w Miko³owie , ul. Waryñskiego 2, 43-190 Miko³ów, woj. ¶l±skie, tel. 032 3257639, faks 032 2260860.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-mikolow.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: www.szpital-mikolow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Niepubliczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ca³odobowe pe³nienie s³u¿by ochrony osób i mienia w obiekcie Szpitala Powiatowego w Miko³owie oraz monitoring obiektu Przychodni Wielospecjalistycznej w Miko³owie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o warto¶ci szacunkowej nie przekraczaj±cej wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwoty 193 000 euro. Opis przedmiotu zamówienia 1.1 Przedmiotem zamówienia jest ca³odobowe (dy¿ur we wszystkie dni tygodnia) pe³nienie s³u¿by ochrony osób i mienia w obiekcie Szpitala Powiatowego w Miko³owie 1.2 Miejsce pe³nienia dy¿uru - portiernia w przyziemiu budynku Szpitala Powiatowego w Miko³owie przy ul. Waryñskiego 4 1.3 Us³uga obejmuje 1.3.1.ochronê osób przez 24 godziny: a) nadzór nad ruchem pacjentów i osób odwiedzaj±cych teren szpitala, b) po zamkniêciu szpitala w godzinach od 20:00 do 6:00 nadzór nad ruchem pacjentów i osób towarzysz±cych, którzy wchodz± na teren szpitala wej¶ciem przy Izbie Przyjêæ c) udzielanie informacji o lokalizacji: oddzia³u, pracowni, przychodni wielospecjalistycznych; o godzinach odwiedzin d) wpuszczanie odwiedzaj±cych w wyznaczonych godzinach odwiedzin; w innych godzinach w porozumieniu z lekarzem danego oddzia³u e) nie wpuszczanie osób znajduj±cych siê pod wp³ywem alkoholu, ¶rodków odurzaj±cych, agresywnych f) nie wpuszczanie na teren obiektu akwizytorów, z wy³±czeniem przedstawicieli firm medycznych, farmaceutycznych - za zgod± pisemn± udzielon± przez Dyrekcjê NZOZ, g) w razie konieczno¶ci skorzystanie z pomocy grupy interwencyjnej: w przypadkach zak³ócania porz±dku publicznego, zagro¿enia dla zdrowia i ¿ycia, h) po zakoñczeniu odwiedzin i zamkniêciu wej¶cia g³ównego do obiektu, pomoc w transporcie chorych z Izby Przyjêæ: na oddzia³y, do pracowni TK, dostarczanie do laboratorium materia³u do badañ i) zakaz udzielania jakichkolwiek informacji o stanie zdrowia pacjentów - zachowanie tajemnicy s³u¿bowej 1.3.2. ochronê mienia przez 24 godziny: a) przestrzegania przepisów bhp, p.po¿, ochrony mienia, zarz±dzeñ, regulaminów i instrukcji wewnêtrznych obowi±zuj±cych na terenie Szpitala b) zapoznania siê z planem ewakuacji szpitala, lokalizacji poszczególnych oddzia³ów, pracowni i przychodni, lokalizacji sprzêtu p/po¿, hydrantów wy³±czników p/po¿. c) niezw³oczne informowanie pracowników Dzia³u Administracji o nieprawid³owo¶ciach, awariach, zagro¿eniach zauwa¿onych w czasie pe³nienia dy¿uru pod wskazane nr telefonów d) niezw³oczne powiadomienie odpowiednich organów (policji , pogotowia gazowego, energetycznego, stra¿y po¿arnej, pogotowia ratunkowego) w przypadku zaistnienia sytuacji uzasadniaj±cych takie dzia³anie e) zamykanie i otwieranie drzwi wej¶ciowych do Szpitala o ustalonych godzinach f) w porze zimowej w godzinach nocnych od¶nie¿anie, posypywanie sol± podjazdu dla karetek pogotowia oraz wej¶cia g³ównego do szpitala g) latem podlewanie w godzinach nocnych zieleni przed wej¶ciem do szpitala 1.3.3. obs³ugê centrali telefonicznej przez 24 godziny a) ³±czenie rozmów przychodz±cych do poszczególnych komórek organizacyjnych szpitala, b) ³±czenie rozmów wychodz±cych, zamawianych z poszczególnych komórek c) rejestrowanie rozmów wychodz±cych w zeszycie 1.3.4. obs³ugê szatni w porach odwiedzin a) bezp³atne odbieranie, przechowywanie i wydawanie okrycia wierzchniego osób odwiedzaj±cych (wydawanie i odbiór numerków z szatni) b) informowanie osób odwiedzaj±cych o zakupie obuwia ochronnego w automacie c) wydawanie obuwia ochronnego pracownikom NZOZ i rozliczenie siê z wydanej ilo¶ci 1.3.5. wydawanie kluczy pracownikom Zamawiaj±cego i osobom przez niego upowa¿nionym oraz prowadzenie bie¿±cej ewidencji i kontroli wydawania, odbierania kluczy do poszczególnych pomieszczeñ 1.3.6. prowadzenie rejestru przebiegu dy¿uru- pracy 1.3.7. przechowywanie ksi±¿ki wyj¶æ s³u¿bowych oraz list obecno¶ci personelu szpitala i udostêpnianie ich w okre¶lonych godzinach 2. Monitorowanie systemu alarmowego Monitorowaniem nale¿y obj±æ obiekt Przychodni Wielospecjalistycznej w Miko³owie przy ul. Okrzei 31 w godzinach od 22:00 do 6:00 w dni robocze oraz ca³odobowo w dni wolne od pracy. Budynek G³ówny i budynek Poradni dla Dzieci wyposa¿ony jest w system alarmowy - centrala alarmowa VERSA wersja programowa 1.00 firmy SATEL. Po stronie Zamawiaj±cego jest przygotowanie sprzêtu do wygenerowania sygna³u alarmowego, który ma zostaæ odebrany w firmie monitoruj±cej. Ochrona polegaæ bêdzie na reagowaniu na sygna³y alarmowe przekazywane drog± telefoniczn± z obiektu, w przypadku w³amania, do stacji monitorowania i podjêciu dzia³añ interwencyjnych tj. przybycie grupy interwencyjnej do obiektu i podjêcie stosownych dzia³añ w celu zapobie¿enia powstaniu ewentualnej szkody lub zmniejszeniu rozmiarów szkody. Po wykonaniu interwencji Wykonawca dozoruje obiekt bezp³atnie do czasu przybycia wezwanego wskazanego przedstawiciela Zamawiaj±cego, nie d³u¿ej jednak ni¿ do 30 minut od chwili jego powiadomienia. Jednocze¶nie w razie potrzeby wzywa inne s³u¿by np. Policjê. Okre¶lony przez Wykonawcê miesiêczny abonament pokrywa koszty zwi±zane monitoringiem, gotowo¶ci± grupy interwencyjnej, uzasadnione wezwania oraz wezwania ocenione jako nieuzasadnione jednak nie czê¶ciej ni¿ jeden raz na kwarta³..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dla potwierdzenia czasu dojazdu grupy interwencyjnej - wykaz punktów stacjonowania grupy interwencyjnej, w przypadku okre¶lenia czasu powy¿ej 10 minut, nale¿y podaæ konkretn± ilo¶æ minut
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - czas przybycia grupy interwencyjnej - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. zmiany stawek, podatków na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawnych w tym zakresie, na podstawie obustronnie podpisanego aneksu, po przeprowadzonych negocjacjach 2. zmiany obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów zwiêkszaj±cego wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê, na podstawie obustronnie podpisanego aneksu, po przeprowadzonych negocjacjach 3. zmiany o warto¶æ inflacji - z up³ywem 31 grudnia ka¿dego roku, cena mo¿e ulec podwy¿szeniu nie wiêcej ni¿ o wska¼nik inflacji og³aszany przez Prezesa GUS, na podstawie obustronnie podpisanego aneksu, po przeprowadzonych negocjacjach
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mikolow.com.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o. -
NZOZ Szpitala Powiatowy w Miko³owie
ul. Waryñskiego 2, 43-190 MIKO£ÓW.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o. - NZOZ Szpitala Powiatowy w Miko³owie ul. Waryñskiego 2, 43-190 MIKO£ÓW.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Spawanie metod± TIG z egzaminem zewnêtrznym dla uczniów/uczennic ZST w Miko³owie i ZSEiU w £aziskach Górnych
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU KIESZONKOWEGO PRZY UL. ¦W. WOJCIECHA W MIKO£OWIE
- Paniowska Chata Pokoleñ - od Juniora dla Seniora - budowa wiaty przy ul. Mokierskiej w Miko³owie - Paniowach w formule zaprojektuj i wybuduj
- MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY PRZEDSZKOLACH W MIKO£OWIE - REMONT PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 3
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2025 (II)
- ¦wiadczenie ca³odobowej, sta³ej, bezpo¶redniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygna³ów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- Us³uga ochrony fizycznej i elektronicznej budynku RDLP w Toruniu
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA S¡DU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA W WARSZAWIE, US£UGA KONWOJOWANIA PIENIÊDZY I INNYCH WARTO¦CI PIENIʯNYCH ORAZ OBS£UGI SZATNI
- Us³uga ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacj± systemów antyw³amaniowych i przeciwpo¿arowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podleg³ych PT
- ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26 na rok 2025 i 2026
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.