Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-27
Gdańsk: Roboty remontowe w Szkole Podstawowej Nr 22 w Gdańsku, ul. Sucha 29
Numer ogłoszenia: 80687 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska , ul. Piekarnicza 16, 80-126 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3205100, faks 058 3205105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w Szkole Podstawowej Nr 22 w Gdańsku, ul. Sucha 29.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje : roboty remontowe w sali gimnastycznej o pow. ok. 162 m w tym: - wymianę stolarki okiennej na nową z PCV min. 5-cio komorową - ok. 52,5 m2 ( szt. 16) - wymianę stolarki drzwiowej na nowa z profili aluminiowych - 6 kpl. - roboty malarskie związane z odnowieniem ścian i sufitów roboty budowlane, sanitarne i elektryczne wynikające z wykonania remontu pomieszczeń zaplecza szatniowo-sanitarnego sali gimnastyczne o łącznej pow. ok. - 124 m2 zgodnie z wielobranżowym projektem budowlanym wymienionym w pkt. 3.2. SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy. Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca: a) osiągnął łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres,obrót ogółem w wysokości co najmniej 1 000 000 zł b) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie dot. robót ogólnobudowlanych o wartości jednostkowej równej lub większej od 100 000 zł brutto i 1 robotę budowlaną w zakresie dot. wymiany okien o wartości jednostkowej równej lub większej od 50 000 zł brutto c) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy . d) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 110 000 zł; Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty: 7.1. podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do oferty. 7.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 7.3. oświadczenie o wysokości obrotu ogółem za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -za ten okres 7.4. wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie robót dot. robót ogólnobudowlanych i wymiany okien w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z pkt 6 b warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić zał.nr 5 do wzoru oferty oraz dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością). Dokumenty powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego), lub generalnego wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drmg.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, 80-126 Gdańsk, ul. Piekarnicza 16 pok. 28 Beata Puzdrowska tel. 058 3205114 opłata 100.00 PLN (gotówka lub za zaliczeniem pocztowym).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, 80-126 Gdańsk, ul. Piekarnicza 16 pok. 15 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Wspólna przestrzeń wypoczynkowo-rekreacyjna nad kanałem Raduni w Św. Wojciechu i Lipcach w Gdańsku" w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2021
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego na blok operacyjny
- Usługi poligraficzne w zakresie drukowania i dostawy książek i folderów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
- Sukcesywna dostawa wraz z transportem do Politechniki Gdańskiej zagranicznych czasopism naukowych wydawanych w 2025 roku.
- Dostawa 2600 szt. betonowych zbrojonych pokryw kanałów o wymiarach: 130 x 25 x 12 cm
- Dostawa polewarki
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - Etap II
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Człuchowie przy ul. Szkolnej
- Budowa windy przy budynku Urzędu Gminy w Sobolewie
- Demontaż uszkodzonej stolarki okiennej i drzwiowej oraz montaż nowej drewnianej stolarki w Bastionie św. Jadwigi przy ul. Piastowskiej 19 w Nysie - I etap
- Remont Oddziału Opieki Całodobowej w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym dla Dzieci w Ameryce w budynku nr 26a
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.