eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawy wyrobów medycznych niejałowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-27

Katowice: Dostawy wyrobów medycznych niejałowych
Numer ogłoszenia: 80714 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczdim.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów medycznych niejałowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Arkusz silikonowy 2 Zestawy oddechowe 3 Termometr elektroniczny 4 Wielorazowy, silikonowy rezerwuar tlenu 5 Maska tlenowa pediatryczna 6 Materiały eksploatacyjne do aparatów do znieczulenia ogólnego: Sulla, Cato, Primus (Drager) oraz Aestiva (Datex-Ohmeda) 7 Materiały eksploatacyjne do inhalatora Ultra Neb firmy Devilbis 8 Elektrody do badań słuchu metodą Bera 9 Prowadnice do trudnej intubacji 10 Jednorazowe systemy oddechowe do respiratorów Babylog i Sechrist 11 Zestawy NCPAP 12 Przestrzeń martwa 13 Resuscytatory wielorazowe typu AMBU noworodkowe, niemowlęce,pediatryczne i dla dorosłych 14 Rękojeść i łyżki do laryngoskopów 15 Maski silikonowe i zastawki do resuscytatora 16 Akcesoria do aparatu CPAP Infant Flow 17 Wzierniki do otoskopu 18 Żel do elektrod i łyżek do defibrylacji 19 Butelki do dozowników tlenu 20 Worek ileostomijny,pediatryczny, dwuczęściowy 21 Maska ochronna z filtrem 22 Mankiet do przetaczania płynów infuzyjnych 23 Wkładki uszne do badania słuchu metodą BERA do aparatu Interakustic 24 Wkładki uszne do badania słuchu aparatem Biologic 25 Aparat do pomiaru ciśnienia RR 26 Zestaw do inhalatora z maską 27 Zestaw do lewatywy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: -sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a/ oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane dokumenty przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych /Dz. U z 2010 r Nr 107 poz. 679 dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z ustawą i, że dokumenty będą udostępniane na każde wezwanie Zamawiającego,b/ Wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego c/ katalogi lub dokumenty producenta potwierdzające wymagane parametry dla każdej pozycji w pakiecie - dostarczone katalogi lub dokumenty producenta powinny być opisane, jakiego dotyczą Pakietu i pozycji w pakiecie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w pkt. 1). 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) wymóg posiadania uprawnień określonych w art. 22 ust 1 powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywać część zamówienia objętego obowiązkiem posiadania uprawnień b) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (składając dokumenty i oświadczenia określone przez Zamawiającego w części III.4.2)3.Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp, albo informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a.obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b.zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c.zmiany numeru katalogowego producenta, d.zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny, e.zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał dany towar z produkcji - przy cenie nie większej niż w umowie lub jeżeli Wykonawca nie może zaoferować w takim przypadku towar innego producenta w cenie nie wyższej niż w umowie, rozwiązanie jej w zakresie dotyczącym tego towaru za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy, f.przedłużenia terminu płatności, g.zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych. h.W zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gczd.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pok. 64,65. Warunki płatności: przelew, gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w wersji papierowej 10 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria pok. nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Arkusz silikonowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Silikonowy arkusz typu Silastos 150mm x 200mm x 0,13 mm szt 5 2 Silikonowy arkusz typu Silastos 150mm x 200mm x 0,5 mm szt 5 3 Silikonowy arkusz typu Silastos wzmocniony 150mm x 200mm x 0,5 mm szt 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Układ oddechowy jednorazowy, czysty biologicznie lub sterylny. Składający się z: rury karbowanej o dł. od 100 - 120 cm zakończonej z dwóch stron łącznikami. Pierwszy łącznik zakończony z jednej strony zastawką ciśnieniową, a z drugiej strony kompatybilny z workiem oddechowym. Drugi łącznik z drenem o długości. 150 cm ( tolerancja +- 10% ) do podłączenia tlenu z przepływomierza, a podłączenia rurki intubacyjnej przez filtr oddechowy szt. 500 2. Worki oddechowe kompatybilne do obwodów oddechowych z zaworem o poj. 0,5 l bezlateksowe szt. 350 3. Worki oddechowe kompatybilne do obwodów oddechowych z zaworem o poj. 1,0 l bezlateksowe szt. 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termometr elektroniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Termometr elektroniczny do pomiaru temperatury ciała z możliwością dezynfekcji, pakowany pojedynczo w przeźroczyste, sztywne opakowania. szt. 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wielorazowy, silikonowy rezerwuar tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rezerwuar tlenu wielorazowy,silikonowy z możliwością sterylizacji o pojemności 0,5l szt. 15 2. Rezerwuar tlenu wielorazowy,silikonowy z możliwością sterylizacji o pojemności 1,0 l szt. 10 3. Rezerwuar tlenu wielorazowy,silikonowy z możliwością sterylizacji o pojemności 1,5 l szt. 15 4. Rezerwuar tlenu wielorazowy,silikonowy z możliwością sterylizacji o pojemności 2,0 l szt. 5 5. Rezerwuar tlenu wielorazowy,silikonowy z możliwością sterylizacji o pojemności 2,3 l lub 2,5 l szt. 5 6. Rezerwuar tlenu wielorazowy,silikonowy z możliwością sterylizacji o pojemności 3,0 l szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Maska tlenowa pediatryczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maska tlenowa z drenem pediatryczna szt 5000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do aparatów do znieczulenia ogólnego: Sulla, Cato, Primus (Drager) oraz Aestiva (Datex-Ohmeda).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Układ rur anestezjologicznych silikonowych, wielorazowego użytku dla dorosłych do aparatu do znieczulenia ogólnego, długości minimalnej 1,5 m; kpl 8 w komplecie : a) trójnik typu Y b) 2 rury : wdech / wydech (dł.min.1,5 m) c) rura do worka (dł. 1,5 m) d) worek silikonowy 2,3 - 2,5 l plus łącznik prosty 2. Układ rur anestezjologicznych silikonowych, wielorazowego użytku dla dzieci i niemowląt do aparatu do znieczulenia ogólnego, długości minimalnej 1,5 m ; kpl 8 w komplecie : a) trójnik typu Y b) 2 rury : wdech / wydech (dł.min.1,5 m; fi 10 mm) c) rura do worka (dł. 1,5 m) d) worek silikonowy 0,5 - 1,5 l plus łącznik prosty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do inhalatora Ultra Neb firmy Devilbis.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw kopułek i miseczek do podawania leku wziewnie do inhalatora Ultra Neb firmy Devilbis (1op=48kpl) szt 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Elektrody do badań słuchu metodą Bera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektrody jednorazowego użytku żelowane stosowane do badań słuchu metodą Bera szt 6000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadnice do trudnej intubacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prowadnice do trudnej intubacji, wielorazowe, z tworzywa, które po użyciu (zakrzywienie) powraca do pierwotnego kształtu (bez metalu) rozmiar 10CH szt 10 2. Prowadnice do trudnej intubacji, wielorazowe, z tworzywa, które po użyciu (zakrzywienie) powraca do pierwotnego kształtu (bez metalu) rozmiar 15CH szt 8 3. Prowadnice do trudnej intubacji, wielorazowe, z tworzywa, które po użyciu (zakrzywienie) powraca do pierwotnego kształtu (bez metalu) rozmiar 5CH szt 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Jednorazowe systemy oddechowe do respiratorów Babylog i Sechrist.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowe systemy oddechowe noworodkowe do respiratorów Babylog i Sechrist. Układ składający się z pojedynczej spirali grzejnej z możliwością podłączenia do nawilżacza Fisher&Pakel, ramienia wdechowego z możliwością podłączenia czujnika temperatury do nawilżacza F&P, ramienia wydechowego z pułapką wodną, łącznika typu Y z możliwością podpięcia czujnika temperatury i łącznika typu Y z drenem do pomiaru ciśnienia i możliwością podłączenia czujnika temperatury (średnica rur 10 mm na całej długości, ramię wdechowe i ramię wydechowe nie krótsze niż 1,5 m) oraz komory nawilżacza samonapełniającej, jednorazowej, kompatybilnej z układem /całość mikrobiologicznie czysta/. szt 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestawy NCPAP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw NCPAP bez rur z rzepami do mocowania i czapeczką nr 0 szt 80 2. Zestaw NCPAP bez rur z rzepami do mocowania i czapeczką rur nr 1 szt 80 3. Zestaw NCPAP bez rur z rzepami do mocowania i czapeczką rur nr 2 szt 80 4. Zestaw NCPAP bez rur z rzepami do mocowania i czapeczką rur nr 3 szt 80 5. Zestaw NCPAP z rurami z rzepami do mocowania i czapeczką nr 0 szt 80 6. Zestaw NCPAP z rurami z rzepami do mocowania i czapeczką nr 1 szt 80 7. Zestaw NCPAP z rurami z rzepami do mocowania i czapeczką nr 2 szt 80 8. Zestaw NCPAP z rurami z rzepami do mocowania i czapeczką nr 3 szt 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przestrzeń martwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przestrzeń martwa dla dorosłych; łącznik- kompakt z portem do odsysania 22F/15F dł. 150 złożona szt 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Resuscytatory wielorazowe typu AMBU noworodkowe, niemowlęce,pediatryczne i dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Resuscytator typu AMBU silikonowy, bez lateksu, dla wcześniaków i noworodków o masie ciała do 5 kg objętość oddechowa 150 ml, objętość rezerwuaru od 0,5 do 1,0 l; z możliwością wielokrotnej sterylizacji w temperaturze 134oC; kompletny z maską i rezerwuarem tlenu , wyposażony w mechanizm ograniczający ciśnienie do poziomu nie przekraczającego 45cm H2O, z podwójną ścianą worka. szt. 5 2. Resuscytator typu AMBU silikonowy, bez lateksu, dla niemowląt o masie ciała do 10 kg, objętość oddechowa 150 ml, objętość rezerwuaru od 0,5 do 1,0 l; z możliwością wielokrotnej sterylizacji w temperaturze 134oC; kompletny z maską i rezerwuarem tlenu , wyposażony w mechanizm ograniczający ciśnienie do poziomu nie przekraczającego 45cm H2O. szt. 20 3. Resuscytator typu AMBU silikonowy, bez lateksu, dla dzieci o masie ciała od 10 kg - 30 kg, objętość oddechowa 450 ml, objętość rezerwuaru odpowiednia do objętości oddechowej; z możliwością wielokrotnej sterylizacji w temperaturze 134oC; kompletny z maską i rezerwuarem tlenu , wyposażony w mechanizm ograniczający ciśnienie H2O szt. 5 4. Resuscytator typu AMBU silikonowy, bez lateksu, dla dzieci o masie ciała powyżej 30 kg, objętość oddechowa 1100 ml, objętość rezerwuaru odpowiednia do objętości oddechowej; z możliwością wielokrotnej sterylizacji w temperaturze 134oC; kompletny z maską i rezerwuarem tlenu, wyposażony w mechanizm ograniczający ciśnienie H2O. szt. 5 5. Resuscytator typu AMBU silikonowy, bez lateksu, dla dorosłych, objętość 1475 - 1500ml, objętość rezerwuaru odpowiednia do objętości oddechowej; z możliwością wielokrotnej sterylizacji w temperaturze 134oC; kompletny z maską i rezerwuarem tlenu, wyposażony w mechanizm ograniczający ciśnienie H2O. szt. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rękojeść i łyżki do laryngoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękojeść do laryngoskopu, bateryjna dla dorosłych, kompatybilna ze wszystkimi łyżkami zakrzywionymi szt. 2 2. Łyżki zakrzywione żarówkowe, kompatybilne z rękojeścią Multimed rozmiary: 0, 1, 2, 3, 4 do wyboru przez Zamawiającego w momencie składania zamówienia szt. 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Maski silikonowe i zastawki do resuscytatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maski silikonowe w całości, okrągłe niemowlęce, wielorazowe do sterylizacji, rozmiar 00, 0 szt. 50 2. Maski silikonowe w całości, okrągłe noworodkowe, wielorazowe do sterylizacji, rozmiar 1 szt. 40 3. Maski silikonowe w całości, wielorazowe do sterylizacji, rozmiar 2 szt. 15 4. Maski silikonowe w całości, nie składane, do sterylizacji rozmiar 3 szt. 20 5. Maski silikonowe w całości, nie składane (wyprofilowane do kształtu twarzy, trójkątne), do sterylizacji, rozmiar 4 szt. 20 6. Maski silikonowe w całości, nie składane (wyprofilowane do kształtu twarzy, trójkątne), do sterylizacji, rozmiar 5 szt. 20 7. Zastawka do rezerwuaru tlenu (membrana) prosta szt. 5 8. Zastawka do pacjenta (do worka resuscytatora) szt. 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Akcesoria do aparatu CPAP Infant Flow.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy układ oddechowy z podgrzewanym ramieniem wdechowym o długości 140 - 160 cm, średnicy wewnętrznej 10mm. Przystosowany do nawilżacza Fisher & Paykel MR 730 i MR 850 - zawierający generator IF. szt 100 2. Jednorazowa komora nawilżacza Fisher & Paykel do nawilżacza MR 730 lub MR 850 (pakowana wraz z układem lub osobno) szt 100 3. Filtr bakteriobójczy i tłumiący szumy od przepływu gazów, kompatybilny z ramieniem wydechowym szt 140 4. Silikonowa maseczka nosowa - rozmiar do wyboru w przedziale XS - XL przez Zamawiającego w momencie składania zamówienia szt 140 5. Czapeczki /mocowanie układu - różne rozmiary do wyboru przez Zamawiającego w momencie składania zamówienia szt 140 6. Czujnik brzuszny oddechów, jednorazowy szt 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wzierniki do otoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wzierniki do otoskopu, niesterylne; rozmiar : 2,5 mm ( strona do ucha O 2,5mm; strona do obserwacji O 17mm; długość 36 mm) op. =50 szt 240 2. Wzierniki do otoskopu, niesterylne; rozmiar : 4,0 mm ( strona do ucha O 4,0mm; strona do obserwacji O 17mm; długość 30 mm) op. =50 szt 240.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Żel do elektrod i łyżek do defibrylacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. DERMA ŻEL do elektrod i łyżek do defibrylacji (1 op = 250 g) op 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Butelki do dozowników tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Butelka do dozownika tlenu,pojemność 250 ml z podziałką, Typ - INSTAL 79B; z możliwością dezynfekcji mech. od 55°C, parowej 121°C; sterylizacji plazmowej 48°C szt. 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Worek ileostomijny,pediatryczny, dwuczęściowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worek ileostomijny,pediatryczny dwuczęściowy,otwarty, rozmiar otworu do docięcia 0-40mm; transparentny lub cielisty; kompatybilny z płytką; system mocowania do płytki za pomocą zameczka /zatrzask/; przylepiec hypoalergiczny; część worka przylegająca do skóry jamy brzusznej pokryta materiałem ochronnym szt 420 2. Płytka stomijna pediatryczna ,elastyczna, rozmiar otworu do docięcia 40 (10-35mm); łączenie z workiem na zameczek; kompatybilna z workami szt 180.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Maska ochronna z filtrem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maska ochronna klasy FFP3 zgodna z normą EN 149: bez zaworu, skuteczności filtracji > 99,9%, zabezpieczenie przed wirusem grypy wszystkich szczepów szt 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Mankiet do przetaczania płynów infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mankiet do szybkiego przetaczania płynów poj. 500 - 1000 ml, łatwy do utrzymania w czystości, z kieszonką szt 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Wkładki uszne do badania słuchu metodą BERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkładki uszne typ INFANT - rozmiar 3,5 mm (badanie BERA) szt. 160 2. Wkładki uszne typ INFANT - rozmiar 4 mm (badanie BERA) szt. 120 3. Wkładki uszne typ choinkowe - rozmiar 3-5 mm dla niemowląt (badanie komputerowe - OTOEMISJA) szt. 400 4. Wkładki uszne typ korkowe - rozmiar 6mm pediatryczne (OTOEMISJA) szt. 80 5. Wkładki uszne typ gąbczaste - rozmiar 10mm dla dzieci starszych (OTOEMISJA) szt. 400 6. Wkładki uszne typ gąbczaste - rozmiar 13mm dla dorosłych szt. 50 7. Wkładki uszne typ gąbczaste - rozmiar 18mm b.duże szt. 50 8. Zestaw wkładek usznych do aparatu OTO-READ OAE Disposoble Edrtips/Einweg-Ohrstopsel (rozmiary: 3mm,4mm,6mm,7mm,8mm,9mm,10mm,11mm,12mm,13mm) op. 4 9. Końcówka do sondy zewnętrznej do przesiewowego badania słuchu aparatem EROSCAN szt. 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Wkładki uszne do badania słuchu aparatem Biologic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkładki uszne gąbczaste O rozmiar 10 mm szt. 100 2. Wkładki uszne koronkowe O rozmiar 6 mm szt. 100 3. Wkładki uszne choinkowe O rozmiar 3-5 mm szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Aparat do pomiaru ciśnienia RR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparat do pomiaru ciśnienia RR, zegarowy, z mankietem pediatrycznym szt. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zestaw do inhalatora z maską.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do inhalatora (maska tlenowa dla dzieci + nebulizator + dren), bezlateksowy zestaw 2000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zestaw do lewatywy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do lewatywy jednorazowy (worek z tworzywa sztucznego z podziałką i możliwością zawieszenia + zaokrąglona kanka + dren odporny na zginanie z zaciskiem zabezpieczającym), mikrobiologicznie czysty zestaw 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.