eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie usług kominiarskich w obiektach Komendy Powiatowej Policji w Lublińcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-10

Katowice: Wykonanie usług kominiarskich w obiektach Komendy Powiatowej Policji w Lublińcu
Numer ogłoszenia: 80899 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług kominiarskich w obiektach Komendy Powiatowej Policji w Lublińcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przegląd (tj okresowa kontrola), czyszczenie oraz udrożnienie przewodów kominowych w budynkach Komendy Powiatowej Policji w Lublińcu przy ul. Oświęcimska 6 oraz podległych jej Posterunkach Policji : Posterunek Policji w Pawonkowie przy ul. Skrzydłowicka 3 i Posterunek Policji w Woźnikach przy ul. Ogrodowa 1. Przegląd i czyszczenie przewodów kominowych (spalinowych i wentylacyjnych) należy wykonywać zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623) oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010r nr 109 poz. 719). Kontroli i czyszczeniu podlegają wszystkie przewody kominowe znajdujące się w budynkach KPP w Lublińcu oraz podległych Posterunkach Policji. Zakres badania technicznego - kontroli przewodów kominowych powinien obejmować w szczególności sprawdzenie: - drożności przewodów kominowych, - prawidłowości podłączeń, w tym ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego, - stanu technicznego drzwiczek rewizyjnych, łączników i rur zapiecowych, - prawidłowości zainstalowanych kratek wentylacyjnych (wielkość ich powierzchni chłonnej), - czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowej cyrkulacji powietrza w lokalu, - prawidłowości ciągu kominowego, - prawidłowość wlotów i wylotów przewodów, - stanu technicznego kominów ponad dachem, - szczelności przewodów kominowych, - ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa w obiektach. Po wykonaniu przeglądu przewodów kominowych należy sporządzić protokół z okresowej kontroli przewodów kominowych, który powinien zawierać m.in. zakres badania technicznego - kontroli przewodów kominowych, ustalenia dokonane w wyniku kontroli, wnioski, stwierdzenie przydatności lub nieprzydatności do dalszej eksploatacji przewodów kominowych, termin usunięcia ewentualnych nieprawidłowości, termin następnego badania. Komenda Powiatowa Policji w Lublińcu posiada w użytkowaniu 3 obiekty: 1)Lubliniec przy ul. Oświęcimskiej 6 - ogrzewanie centralne, dostawa ciepła z zewnątrz - dostawca Energetyka Wschód Sp. z o..o. Wrocław, 2)Posterunek Policji w Pawonkowie przy ul. Skrzydłowickiej 3 , własne ogrzewanie centralne - paliwo stałe 3)Posterunek Policji w Woźnikach przy ul. Ogrodowa 1- własne ogrzewanie centralne - paliwo stałe W w/w obiektach znajduje się około: KPP Lubliniec - 18 ( przewody spalinowe , przewody dymowe i przewody wentylacyjne), PP w Pawonkowie -4 ( przewody spalinowe , przewody dymowe i przewody wentylacyjne), PP w Woźnikach - 4( przewody spalinowe , przewody dymowe i przewody wentylacyjne), UWAGA: Ceny jednostkowe służyć będą do oceny złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych świadczeń według cen jednostkowych obliczonych zgodnie z ofertą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do świadczenia usług kominiarskich zgodnie z art. 62 ust. 6 pkt 1 Ustawy Prawo Budowlane. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy: - dopuszcza się możliwość % zmiany wartości podatku VAT wynikającej ze zmiany odrębnych przepisów - W przypadku zmiany struktury organizacyjnej Zamawiającego w zakresie określonym w § 1 Umowy projekt Zamawiający przewiduje zmianę zakresu świadczenia usług w stosunku do zawartej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KPP Lubliniec; 42-700 LUBLINIEC, UL. OŚWIĘCIMSKA 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 10:00, miejsce: KOMENDA POWIATOWA POLICJI W LUBLIŃCU, 42-700 LUBLINIEC UL. OŚWIĘCIMSKA 6 - SEKRETARIAT GŁÓWNY.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.