Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-23
Starogard Gdański: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego ulicy Kwiatowej i Południowej w Kokoszkowach w gminie Starogard Gdański
Numer ogłoszenia: 8090 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego ulicy Kwiatowej i Południowej w Kokoszkowach w gminie Starogard Gdański.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowego, wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego budowy ulicy Kwiatowej i Południowej w Kokoszkowach. Zakres opracowania: 1. projekt budowlano-wykonawczy w 5 egz. z podziałem na branże: drogowy, organizacja ruchu na czas budowy, docelowa organizacja ruchu, przebudowa istniejącego uzbrojenia kolidującego z projektowanym przebiegiem drogi/wjazdu, oświetlenie ulic na odcinkach zabudowanych, odwodnienie drogi, rozwiązanie skrzyżowania ulicy Południowej z drogą wojewódzką nr 222 2. Ekspertyza geotechniczna w zakresie niezbędnym do potrzeb opracowania dokumentacji 3. Kosztorysy inwestorskie z podziałem na poszczególne branże w 1 egz. 4. Przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże w 5 egz. 5. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w 5 egz. 6. Wypisy z rejestru gruntów 7. Projekt podziału nieruchomości - o ile okaże się wymagane zajęcie nieruchomości spoza pasa drogowego 8. Niezbędne uzgodnienia i pozwolenia, w tym uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego na odprowadzenie wód deszczowych, o ile będzie wymagane 9. Przygotowanie wniosku oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 10. Przygotowanie wniosku i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletny i uzgodniony projekt techniczny wraz z zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej. Projekt powinien być zaopatrzony w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że jest wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami oraz ze zostaje wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Informacje dodatkowe: Mapę do celów projektowych zapewnia zamawiający. Zmiany w umowie Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - w przypadku opóźnienia zamawiającego w przekazaniu niezbędnych materiałów i danych do projektowania - zmian w dokumentacji projektowej lub rozszerzenia zakresu prac przez zamawiającego - nie wydania przez właściwy organ w terminie ustawowym zezwolenia na decyzję o realizacji inwestycji drogowej lub innej decyzji administracyjnej, z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana przepisów dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia - wykonanie prac zamiennych - o wartość tych prac - rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych prac 3. Inne zmiany: - w zakresie zmiany kierownika budowy lub kierownika robót, za uprzednią zgodą zamawiającego, akceptującą kandydata na to stanowisko - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji prac projektowych - w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych 4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych prac projektowych - forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się obowiązku składania wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest spełnienie kryteriów określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.2 Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu formalnych wymogów określonych w rozdziale 6.3 oraz spełnieniu następujących minimalnych kryteriów kwalifikacyjnych: 5.2.1 W ciągu ostatnich trzech lat od daty ogłoszenia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej 1 usługę projektową o tożsamym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu - projekt budowlano-wykonawczy wielobranżowy budowy lub przebudowy drogi o wartości zamówienia nie niższej niż 80 tys. zł. Realizacja tego projektu musi być potwierdzona referencjami lub protokołami odbioru prac projektowych. Wykazane prace wykraczające poza wymagany charakter nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert. Dotyczy to również wykazanych opracowań nie potwierdzonych referencjami lub protokołami odbioru 5.2.2 Dysponowanie osobami z uprawnieniami budowlanymi branży drogowej, sanitarnej oraz elektrycznej. Należy załączyć potwierdzone kopie uprawnień budowlanych poświadczone za zgodność z oryginałem oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.3.1 Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w Załączniku nr 1), wraz z Oświadczeniami Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia (a - i) oraz zaświadczenia (j - l): a) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada pozwolenia i uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli ustawy nakładają na strony obowiązek posiadania takich pozwoleń i uprawnień; c) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; d) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. f) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz terenem pod projektowaną infrastrukturę i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; g) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę; h) Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie; i) Oświadczenie, że Wykonawca obejrzał miejsce pod projektowaną infrastrukturę j) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87 poz. 605); k) Referencje potwierdzające wykonanie projektu budowy lub przebudowy drogi o tożsamym charakterze co przedmiot zamówienia l) Kopie uprawnień budowlanych oraz wpisów do właściwej Izby Zawodowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Starogard Gdański
ul. Sikorskiego 9
83-200 Starogard Gdański.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański sekretariat (pokój nr 18).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy PSP w Kokoszkowach
- Budowa ulicy Sokoła w Koteżach
- Dostawa analizatora immunochemicznego wraz z osprzętem i integracją z systemem LIS
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelny
- Wydział w Olsztynie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości budowa nowej siedziby w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 109056E na odcinku Siemkowice - Bugaj Lipnicki
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej budowy nowego budynku szkoły oraz sali gimnastycznej na rzecz Powiatowego Zespołu Szkół nr 3 w Wejherowie przy ul. Tartacznej
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ Budowy ulicy Jastrzębiej (173709 G ) w Jagatowie
- Odnowa przestrzeni miejskiej w centrum Leska w oparciu o zieloną infrastrukturę oraz budowa odcinka szlaku rowerowego Velo San na terenie Leska
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.