Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-27
Czechowice-Dziedzice: Wykonanie nawierzchni tłuczniowej lub z destruktu asfaltowego na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice
Numer ogłoszenia: 81126 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach , Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 032 2147114, faks 032 2147152, 2147182.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.czechowic-dziedzice.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni tłuczniowej lub z destruktu asfaltowego na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni tłuczniowej lub z destruktu asfaltowego na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice z podziałem na części Zakres prac obejmuje CZĘŚĆ NR I Wykonanie nawierzchni tłuczniowej na pow. ok. 1 100m2 Zakres prac obejmuje : 1.Wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z wywozem urobku. 2.Wykonanie warstwy odcinającej. 3.Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna. 4.Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego - warstwa. CZĘŚĆ NR II Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na pow. ok. 3 200m2 Zakres prac obejmuje : 1.Wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z wywozem urobku. 2.Wykonanie warstwy odcinającej. 3.Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna. 4.Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego - warstwa górna. Szczegółowy zakres prac zawiera specyfikacja techniczna - załącznik nr 1 dla części I i II, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp dla części I i II: a/ posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych dowykonania zamówienia; c/ znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24Pzp. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : CZĘŚĆ NR I 1.Dostępność do minimum jednego samochodu ciężarowego. 2.Dostępność do minimum jednego samochodu osobo - towarowego. 3.Dostępność do minimum jednej koparki lub spycharki lub koparko - ładowarki lub koparko - spycharki. 4.Dostępność do minimum jednego walca. 5.Dostępność do minimum jednej zagęszczarki. 6.Udzielenie min. 12 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 7.Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. trzech prac związanych z ułożeniem nawierzchni tłuczniowych o wartości min. 20 000 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania. CZĘŚĆ NR II 1.Dostępność do minimum jednego samochodu ciężarowego. 2.Dostępność do minimum jednego samochodu osobo - towarowego. 3.Dostępność do minimum jednej koparki lub spycharki lub koparko - ładowarki lub koparko - spycharki. 4.Dostępność do minimum jednego walca. 5.Dostępność do minimum jednej zagęszczarki. 6.Udzielenie min. 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 7.Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. trzech prac związanych z ułożeniem nawierzchni z destruktu asfaltowego o wartości min. 30 000 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty: 1.1oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ustawy - załącznik nr 3, 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy), 1.4. wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. trzech prac związanych z ułożeniem nawierzchni tłuczniowych o wartości min. 20 000 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania - dla CZĘŚCI NR I Wykaz ten winien zawierać : a/ nazwę zamawiającego, b/ dokładny zakres wykonanych prac c/ wartość i termin realizacji, 1.5. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. 1.4. 1.6. wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie min. trzech prac związanych z ułożeniem nawierzchni z destruktu asfaltowego o wartości min. 30 000 zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania - dla CZĘŚCI NR II Wykaz ten winien zawierać : a/ nazwę zamawiającego, b/ dokładny zakres wykonanych prac c/ wartość i termin realizacji, 1.7. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. 1.6. 1.8. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu , którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do przeprowadzenia wymaganych robót. 1.9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.1.8. Wykonawca wskazał sprzęt, którymi będzie dysponował. 1.10. tabela elementów rozliczeniowych - załącznik nr 4, 4a. 1.11. wykaz prac powierzonych do wykonania przez Wykonawcę podwykonawcom (załączyć jeżeli Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców). Wykaz powinien zawierać: a/ podanie zakresu prac, który dany podwykonawca będzie realizował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1, Biuro Zamówień Publicznych pok. 415 , tel. 032 214-71-14 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt SIWZ - 14,30 zł ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach , Plac jana Pawła II 1 , Biuro Podawcze (parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie nawierzchni tłuczniowej na pow. ok 1100 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR I Wykonanie nawierzchni tłuczniowej na pow. ok. 1 100m2 Zakres prac obejmuje : 1. Wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z wywozem urobku. 2. Wykonanie warstwy odcinającej. 3. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna. 4. Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego - warstwa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na pow. ok. 3 200 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR II Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na pow. ok. 3 200m2 Zakres prac obejmuje : 1. Wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z wywozem urobku. 2. Wykonanie warstwy odcinającej. 3. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna. 4. Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego - warstwa górna..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów dróg powiatowych
- "Usługi w zakresie konserwacji i remontów nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck - remont nawierzchni bitumicznych"
- "Remont drogi gminnej nr 292201K Kicznia - Wygony Mrówków w km od 0+000,00 do km 0+770,00 w miejscowości Kicznia, Gmina Łącko"
- Remont drogi gminnej nr 294160K ul. Powstańców Chochołowskich w km od 0+008 do 0+224,25 w m. Stary Sącz, gmina Stary Sącz
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Radymno
- Budowa i przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego -Scalanie gruntów w powiecie łęczyńskim, na obszarze wsi Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn oraz Zosin, gm. Cyców
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.