eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Modernizacja budynków oświatowych w Żorach - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-03

Żory: Modernizacja budynków oświatowych w Żorach - etap I
Numer ogłoszenia: 81235 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynków oświatowych w Żorach - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja budynków oświatowych w Żorach - etap I Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) przedmiary robót, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: część 1 Wymiana instalacji oświetlenia w sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 5. część 2 Modernizacja uziemienia instalacji odgromowej w Gimnazjum nr 4 część 3 Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej kuchni w Szkole Podstawowej nr 3 cz.1 Wymiana instalacji oświetlenia w sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 5 Zakres robót elektrycznych: - wymiana przewodów instalacji oświetleniowej, - demontaż 30 szt. opraw świetlówkowych, - montaż 12 szt. opraw metalohalogenkowych, - pomiary natężenia oświetlenia, - pomiary ochronne instalacji elektrycznej. cz.2 Modernizacja uziemienia instalacji odgromowej w Gimnazjum nr 4 Zakres robót elektrycznych: - wykonanie 27 m uziomu pionowego w gruncie, - ułożenie 100 m uziomu otokowego w wykopie, - rozebranie i ułożenie 20 m2 nawierzchni chodnikowej, - pomiary uziemienia. cz.3 Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej kuchni w Szkole Podstawowej nr 3 Zakres robót elektrycznych: - zabudowa zabezpieczenia nadmiarowego i różnicoprądowego w istniejącej rozdzielni kuchni 1 kpl. - ułożenie w korycie kablowym przewodu zasilającego centralę wentylacyjną YDY 5x2,5 mm2 17 m - pomiary instalacji - rezystancja izolacji i sprawdzenie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej 1 kpl. Zakres robót sanitarnych: - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej kuchni wraz z doprowadzeniem ciepła technologicznego do centrali wentylacyjnej. - opracowanie dokumentacji powykonawczej wykonanego układu wentylacji nawiewno wywiewnej UWAGI 1. dotyczy części 3 1) Centrala wentylacyjna wykonana zgodnie z załącznikiem nr 1 2) W cenie oferty Wykonawca ma uwzględnić uruchomienie układu wentylacji i ciepła technologicznego wraz z regulacją wydajności całego układu wentylacji kuchni. 3) W cenie oferty wykonawca ma uwzględnić opracowanie dokumentacji powykonawczej wykonanej instalacji wentylacji. 4) W cenie oferty Wykonawca ma skalkulować koszty obsługi eksploatacyjnej i gwarancyjnej przez okres min. 60 miesięcy od daty spisania protokołu odbioru robót bez uwag. 2. dotyczy części 1 i 3 1) Roboty będą prowadzone na obiektach na których trwają inne roboty budowlane. 2)Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne materiały znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 niewymagane Cześć 2 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100). Część 3 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. co najmniej: jedną robotę obejmującą wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o wartości zamówienia nie mniejszej niż 75.000 zł brutto - dotyczy części nr 3 oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dla części 1 i 2 Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za: a. kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) - dotyczy części 1 i 2 b. kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) - dotyczy części 3 wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku składania ofert na część 1 i/lub 2 oraz część 3 Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierowników robót pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień. Zamawiający dopuszcza aby ta sama osoba pełniła funkcję kierownika robót w przypadku ubiegania się o realizację części 1 i 2 zamówienia. W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami). Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Przyczyna/okoliczności Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy II. Przyczyna/okoliczności Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót III. Przyczyna/okoliczności Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług Skutek - zmiana w umowie/aneks zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT IV. Przyczyna/okoliczności Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy będącego podmiotem na zasobach którego opierał się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 26 ust. 2b Skutek - zmiana w umowie/aneks Wprowadzenie innego podmiotu (Podwykonawca lub Wykonawca) który potwierdza spełnienie warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ V. Przyczyna/okoliczności Potrzeba wprowadzenia lub zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę. Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisania aneksu do umowy określającego zakres robót wykonywanych przez podwykonawcę VI. Przyczyna/okoliczności Wstrzymanie prac budowlanych przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót VII. Przyczyna/okoliczności Zmiana producenta materiałów /urządzeń, wycofania materiałów /urządzeń z użycia Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu wykonania zamówienia o czas potrzebny na zakup nowych materiałów/urządzeń VIII. Przyczyna/okoliczności Wystąpienie zamówień dodatkowych, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.5 Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wykonanie zamówień dodatkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 203, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój INFORMACJA-parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Dla części 1 i 2 w kryterium Okres gwarancji (24, 36, 48 miesięcy) liczba punktów przyznawana będzie według poniższej zasady: Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium okres gwarancji Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie: 1) za udzielenie gwarancji wynoszącej 24 miesiące - 0 punktów 2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 36 miesięcy - 5 punktów 3) za udzielenie gwarancji wynoszącej 48 miesięcy - 10 punktów W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). II. Dla części 3 w kryterium Okres gwarancji (60, 72, 84 miesiące) liczba punktów przyznawana będzie według poniższej zasady: Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium okres gwarancji Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie: 1) za udzielenie gwarancji wynoszącej 60 miesiące - 0 punktów 2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 72 miesiące - 5 punktów 3) za udzielenie gwarancji wynoszącej 84 miesięcy - 10 punktów W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 60 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana instalacji oświetlenia w sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji oświetlenia w sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 5 Zakres robót elektrycznych: - wymiana przewodów instalacji oświetleniowej, - demontaż 30 szt. opraw świetlówkowych, - montaż 12 szt. opraw metalohalogenkowych, - pomiary natężenia oświetlenia, - pomiary ochronne instalacji elektrycznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji (24, 36,48 miesięcy) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja uziemienia instalacji odgromowej w Gimnazjum nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja uziemienia instalacji odgromowej w Gimnazjum nr 4 Zakres robót elektrycznych: - wykonanie 27 m uziomu pionowego w gruncie, - ułożenie 100 m uziomu otokowego w wykopie, - rozebranie i ułożenie 20 m2 nawierzchni chodnikowej, - pomiary uziemienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji (24, 36,48 miesięcy) - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej kuchni w Szkole Podstawowej nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej kuchni w Szkole Podstawowej nr 3 Zakres robót elektrycznych: - zabudowa zabezpieczenia nadmiarowego i różnicoprądowego w istniejącej rozdzielni kuchni 1 kpl. - ułożenie w korycie kablowym przewodu zasilającego centralę wentylacyjną YDY 5x2,5 mm2 17 m - pomiary instalacji - rezystancja izolacji i sprawdzenie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej 1 kpl. Zakres robót sanitarnych: - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej kuchni wraz z doprowadzeniem ciepła technologicznego do centrali wentylacyjnej. - opracowanie dokumentacji powykonawczej wykonanego układu wentylacji nawiewno wywiewnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.10.00-6, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji (60, 72, 84 miesięcy) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.