To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-27
Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 6/PN/13 na dostawę nabiału i tłuszczy oraz jaj
Numer ogłoszenia: 81290 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10237 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 6/PN/13 na dostawę nabiału i tłuszczy oraz jaj.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i tłuszczy oraz jajek dla Działu Kuchni Cateringowej prowadzonej przez Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do Umowy. 2.Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania przewidziane ustawami: o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. ( t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 z późn. zm.), o produktach pochodzenia zwierzęcego z 16 grudnia 2005 r. (t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 17, poz. 127 z późn. zm.) oraz o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych z dnia 21 grudnia 2000 r. ( t.j. Dz. U. z 2005 r., Nr 187, poz. 1577 z późn. zm. ). 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w asortymencie i ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków finansowych oraz do zmiany zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie stanowi odstępstwa od umowy nawet w części. 4.Wykonawca będzie realizował dostawę nabiału i tłuszczy co najmniej jeden raz w tygodniu na podstawie złożonego co najmniej 1 dzień przed dostawą zapotrzebowania (pisemnie - w tym poprzez przesłanie faksem lub telefonicznie) określającego ilość oraz rodzaj przedmiotu zamówienia. 5.Zamówiony towar będzie dostarczany do magazynu żywnościowego Działu Kuchni Cateringowej, który mieści się w Rudzie Śląskiej (41-711) przy ul. Głównej 11 według potrzeb Zamawiającego w godzinach od 04:00 do 04:30 rano. 6.Każdorazowa dostawa jaj następować będzie co najmniej jeden raz w tygodniu w godzinach od 07:30 do 09:30 na podstawie wcześniejszego zapotrzebowania (pisemnie, faksem lub telefonicznie) złożonego najpóźniej 1 dzień przed dostawą i określającego ilość przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do wskazanego pomieszczenia w Magazynie Żywnościowym Działu Kuchni Cateringowej Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. 7.Każda dostawa dokonywana będzie na koszt Wykonawcy, jego własnym transportem, przystosowanym do tego celu, zgodnie z wszelkimi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 8.Wykonawca zobowiązany jest każdą fakturę lub dowód dostawy zaopatrzyć w handlowy dokument identyfikacyjny wymagany odpowiednimi przepisami prawa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00 - Jaja 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.54.00.00 - Produkty serowarskie 15.51.00.00 - Mleko i śmietana .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I Nabiał, tłuszcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SEMI Sp. z o.o., ul. Moniuszki 13, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177346,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 183219,96
Oferta z najniższą ceną: 183219,96 / Oferta z najwyższą ceną: 183219,96
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SEMI Sp. z o.o., ul. Moniuszki 13, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18192,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18192,30
Oferta z najniższą ceną: 15759,45 / Oferta z najwyższą ceną: 18192,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni metrologii służącego do realizacji zajęć praktycznych
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Zakup i dostawa trzech sztuk aparatów USG wraz z trzema głowicami dla Przychodni Brackiej Gliwice, Przychodni Brackiej Knurów, Przychodni Brackiej Staszic - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Dostawa rękawic chirurgicznych
- Wykonanie opracowania obejmującego ocenę stanu technicznego oraz projekt wykonania remontu oraz przebudowy załadowni nad torem nr 8 wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę właściwego organu nadzoru budowlanego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Wykonanie instalacji c. o i wykonanie remontu pomieszczenia wymiennikowni dla budynku przy ul. Gliwickiej 10 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych oraz jaj kurzych na potrzeby Kuchni COZL" ( COZL/DZP/AS/3412/TP- 42/25)
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
- Dostawy produktów mleczarskich, oraz jaj kurzych do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawy jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.