Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-27
Poznań: Dostawę papieru do urządzeń drukujących oraz akcesoriów komputerowych, drobnego sprzętu teleinformatycznego.
Numer ogłoszenia: 81356 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa - obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę papieru do urządzeń drukujących oraz akcesoriów komputerowych, drobnego sprzętu teleinformatycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do urządzeń drukujących oraz akcesoriów komputerowych, drobnego sprzętu teleinformatycznego. Szczegółowy wykaz asortymentowo - ilościowy oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 3 do SIWZ tj. formularzu cenowym oraz załączniku nr 4 - opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe nie mogą być przeterminowane, termin gwarancji 12 miesięcy od daty sprzedaży dla akcesoriów komputerowych, akumulatorów i ładowarek uniwersalnych, termin ważności na materiały do czyszczenia sprzętu 18 miesięcy od daty sprzedaży, termin ważności na baterie 6 miesięcy od daty sprzedaży. Produkty poz. 30-35 formularza cenowego zadania nr 2 muszą posiadać 24 miesięczną gwarancję od daty sprzedaży producenta. Produkty w zadaniu nr 2 muszą spełniać wymagania w załączniku nr 4 do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia : a) dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe nie mogą być przeterminowane. Papier A4 o gramaturze 80 g/m2 cie:161 przeznaczony jest do drukarek atramentowych i laserowych. W związku z powyższym musi zapewniać najwyższą jakość wydruku, Ponadto producent musi spełniać normy ISO14001 (system zarządzania środowiskowego) oraz ISO9001 (system zarządzania jakością) b) papier składanka komputerowa poz. 14,15, 17 formularza cenowego- zadanie nr 1 musi posiadać pięcioletnią gwarancję producenta na zdolność kopiowania papieru, Ocena warunków nastapi na podstawie dokumentów , na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) W przypadku dostaw papieru A4 (80 g/m2, CIE:161) poz. 4, p 21, p 27 formularza cenowego Wykonawca dostarczy na piśmie zaświadczenie od producenta/głównego dystrybutora o tym iż producent posiada certyfikaty ISO 14001 oraz ISO 9001lub certyfikat ( kopię potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) albo wydruk certyfikatu ze strony internetowej producenta potwierdzony podpisany przez Wykonawcę . 4) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez papier - składanka komputerowa 5 letniej gwarancji producenta na zdolność kopiowania papieru - (zał. nr 1 - formularz oferty) oraz 3) Formularze cenowe, złożone na drukach, stanowiących załączniki nr 3 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, Poznań, u p. Malgorzaty Spychalskiej tel (0-61)857 52 45.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 86/90 , Poznań, kancelaria jawna , bud nr 18 pokój nr 3, od pon-pt w godz. od 7.15-11.00 oraz od 13.30-15.15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru A4 do drukarek i kserokopiarek, skladanki komputerowej, szczrgółowy wykaz asortymentowy zawiera zał nr 3 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa akcesoriów komputerowych , drobnego sprzętu teleinformartycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów komputerowych , drobnego sprzętu teleinformartycznego ( m.in dyskietek, płyt CD, DVD, akumulatorków) - szczegółowy zakres asortymentowy zawiera załacznik nr 3 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 31.44.00.00-2, 31.15.80.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku-asortyment dla Oddziału Urologii, akcesoria do drenów, rurki tracheostomijne, spirala embolizacyjna, zestawy do żywienia dożołądkowego, hemostatyki, zestaw do ...
- Modernizacja pracowni do nauki tłumaczeń symultanicznych - Sala 1A oraz Sala 501A w budynku Collegium Novum, al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Dostawa produktów jednorazowego użytku oraz wyrobów medycznych.
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na toalety i pomieszczenie matki z dzieckiem w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Wzmocnienie drogi wojewódzkiej nr 184 odc. Nowa Wieś - Bobulczyn
- Świadczenie usług stolarskich i drobnych prac elektrycznych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC)
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawa i zakup sprzętu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wołowski"
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU w Kościelcu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 poprzez zakup wyposażenia do pracowni kierunkowych.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowanym w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.