Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-11
Nowy Tomyśl: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań z zakresu budowy dróg na terenie Gminy Nowy Tomyśl
Numer ogłoszenia: 81405 - 2016; data zamieszczenia: 11.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 61 4426600, 4426641, faks 61 4422754.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań z zakresu budowy dróg na terenie Gminy Nowy Tomyśl.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji z zakresu budowy dróg na terenie Gminy Nowy Tomyśl. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 zadania: Zadanie I: Nadzór inwestorski nad budową ul. Nowotomyskiej w Bukowcu Całość inwestycji budowlanej objętej nadzorem inwestorskim obejmuje odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, ścięcie drzew, usunięcie pni i krzewów, roboty rozbiórkowe, zdjęcie warstwy humusu, wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, wykonanie nasypów, pozostałe roboty i opłaty, nawierzchnia, zjazdy, zieleń, oznakowanie, roboty montażowe (kanalizacja deszczowa zewnętrzna grawitacyjna - przykanaliki). Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania I jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego, tj. świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia częściowego i całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.19.2016; ogłoszonym w BZP pod numerem 136338 - 2016; w dniu 28-05-2016 r. tj. Roboty budowlane związane z przebudową ul. Nowotomyskiej w Bukowcu szczegółowo określonym na stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,22770.html Zadanie II: Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Zbąszyńskiej w Nowym Tomyślu Całość inwestycji budowlanej objętej nadzorem inwestorskim obejmuje: odtworzenie trasy i pkt wysokościowych, usuniecie drzew i krzewów, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórki elementów dróg, regulacja włazów studzienek i skrzynek zaworów, wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, wylot ściankowy, koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - chodniki, zjazdy, miejsca postojowe, ścieżka rowerowa, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, podbudowa z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie, podbudowa i ulepszone podłoże z kruszywa stabilizowanego cementem, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, umocnienie skarp, rowów i pasów zieleni, oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe, urządzenia zabezpieczające ruch pieszych, krawężniki i obrzeża betonowe, roboty pomocnicze, roboty ziemne dla kanalizacji deszczowej, prace montażowe dla kanalizacji deszczowej, kanalizacja deszczowa. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania II jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego, tj. świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia częściowego i całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.20.2016; ogłoszonym w BZP pod numerem 136844-2016; w dniu 30-05-2016 r. tj. Przebudowa ul. Zbąszyńskiej w Nowym Tomyślu i Glinnie , szczegółowo określonym na stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,22777.html Zadanie III: Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Krętej w Jastrzębsku Starym Całość inwestycji budowlanej objętej nadzorem inwestorskim obejmuje: odtworzenie trasy i pkt wysokościowych, roboty rozbiórkowe, rozbiórki elementów dróg, podbudowy z kruszywa łamanego, podbudowy i ulepszone podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, nawierzchnie z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca, nawierzchnie z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, krawężniki betonowe, obrzeża chodnikowe, ścieki drogowe, wycinka krzewów, zdjęcie warstwy humusu, korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, umocnienie skarp i pasów zieleni, roboty ziemne, roboty montażowe w zakresie kanalizacji deszczowej - przykanaliki. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania III jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego, tj. świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia częściowego i całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.23.2016; ogłoszonym w BZP pod numerem 74423 - 2016;; w dniu 07-06-2016 r. tj. Przebudowa ul. Krętej w Jastrzębsku Starym - etap I, szczegółowo określonym na stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,22836.html.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.70.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie. spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy nad robotą budowlaną polegającą na : budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości zrealizowanego zadania min. 400.000 zł brutto.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj. posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 poz. 290) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.z 2014 r., poz. 1278), : - Inspektorem nadzoru branży budowlanej (min. 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej lub równoważnym im uprawnieniom oraz co najmniej 5 - letnim doświadczeniem jako kierownik budowy lub robót drogowych lub jako inspektor nadzoru robót drogowych. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin płatności - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowytomysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym
Tomyślu Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33, Sekretariat, pokój 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Tomyślu Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33, Sekretariat, pokój 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I: Nadzór inwestorski nad budową ul. Nowotomyskiej w Bukowcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość inwestycji budowlanej objętej nadzorem inwestorskim obejmuje odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, ścięcie drzew, usunięcie pni i krzewów, roboty rozbiórkowe, zdjęcie warstwy humusu, wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, wykonanie nasypów, pozostałe roboty i opłaty, nawierzchnia, zjazdy, zieleń, oznakowanie, roboty montażowe (kanalizacja deszczowa zewnętrzna grawitacyjna - przykanaliki). Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania I jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego, tj. świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia częściowego i całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.19.2016; ogłoszonym w BZP pod numerem 136338 - 2016; w dniu 28-05-2016 r. tj. Roboty budowlane związane z przebudową ul. Nowotomyskiej w Bukowcu szczegółowo określonym na stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,22770.html.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II: Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Zbąszyńskiej w Nowym Tomyślu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość inwestycji budowlanej objętej nadzorem inwestorskim obejmuje: odtworzenie trasy i pkt wysokościowych, usuniecie drzew i krzewów, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórki elementów dróg, regulacja włazów studzienek i skrzynek zaworów, wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, wylot ściankowy, koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - chodniki, zjazdy, miejsca postojowe, ścieżka rowerowa, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, podbudowa z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie, podbudowa i ulepszone podłoże z kruszywa stabilizowanego cementem, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, umocnienie skarp, rowów i pasów zieleni, oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe, urządzenia zabezpieczające ruch pieszych, krawężniki i obrzeża betonowe, roboty pomocnicze, roboty ziemne dla kanalizacji deszczowej, prace montażowe dla kanalizacji deszczowej, kanalizacja deszczowa. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania II jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego, tj. świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia częściowego i całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.20.2016; ogłoszonym w BZP pod numerem 136844-2016; w dniu 30-05-2016 r. tj. Przebudowa ul. Zbąszyńskiej w Nowym Tomyślu i Glinnie , szczegółowo określonym na stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,22777.html.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III: Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Krętej w Jastrzębsku Starym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość inwestycji budowlanej objętej nadzorem inwestorskim obejmuje: odtworzenie trasy i pkt wysokościowych, roboty rozbiórkowe, rozbiórki elementów dróg, podbudowy z kruszywa łamanego, podbudowy i ulepszone podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, nawierzchnie z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca, nawierzchnie z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, krawężniki betonowe, obrzeża chodnikowe, ścieki drogowe, wycinka krzewów, zdjęcie warstwy humusu, korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, umocnienie skarp i pasów zieleni, roboty ziemne, roboty montażowe w zakresie kanalizacji deszczowej - przykanaliki. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania III jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego, tj. świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia częściowego i całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.23.2016; ogłoszonym w BZP pod numerem 74423 - 2016;; w dniu 07-06-2016 r. tj. Przebudowa ul. Krętej w Jastrzębsku Starym - etap I, szczegółowo określonym na stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,22836.html.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin płatności - 1
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Dostawa tablic rejestracyjnych
- "Zakup sprzętu komputerowego i licencji"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 1 " Misia Uszatka" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Bukowcu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Usuwanie pojazdów z dróg i przechowywanie na parkingu strzeżonym na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- "Opracowanie kompleksowych dokumentacji projektowych dla 3 zadań: Zad. Nr 1: Rozbudowa dr pow. nr 2107L i nr 2109L Zad. Nr 2: Rozbudowa dr. pow. nr 2225L Zad. Nr 3: Rozbudowa dr. pow. nr 2201L
- Wykonanie usługi Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa nowej siedziby Zakładu Informatyki Lasów Państwowych wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.