eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TomyślPełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań z zakresu budowy dróg na terenie Gminy Nowy Tomyśl

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-11

Nowy Tomyśl: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań z zakresu budowy dróg na terenie Gminy Nowy Tomyśl
Numer ogłoszenia: 81405 - 2016; data zamieszczenia: 11.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 61 4426600, 4426641, faks 61 4422754.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań z zakresu budowy dróg na terenie Gminy Nowy Tomyśl.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji z zakresu budowy dróg na terenie Gminy Nowy Tomyśl. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 zadania: Zadanie I: Nadzór inwestorski nad budową ul. Nowotomyskiej w Bukowcu Całość inwestycji budowlanej objętej nadzorem inwestorskim obejmuje odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, ścięcie drzew, usunięcie pni i krzewów, roboty rozbiórkowe, zdjęcie warstwy humusu, wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, wykonanie nasypów, pozostałe roboty i opłaty, nawierzchnia, zjazdy, zieleń, oznakowanie, roboty montażowe (kanalizacja deszczowa zewnętrzna grawitacyjna - przykanaliki). Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania I jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego, tj. świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia częściowego i całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.19.2016; ogłoszonym w BZP pod numerem 136338 - 2016; w dniu 28-05-2016 r. tj. Roboty budowlane związane z przebudową ul. Nowotomyskiej w Bukowcu szczegółowo określonym na stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,22770.html Zadanie II: Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Zbąszyńskiej w Nowym Tomyślu Całość inwestycji budowlanej objętej nadzorem inwestorskim obejmuje: odtworzenie trasy i pkt wysokościowych, usuniecie drzew i krzewów, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórki elementów dróg, regulacja włazów studzienek i skrzynek zaworów, wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, wylot ściankowy, koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - chodniki, zjazdy, miejsca postojowe, ścieżka rowerowa, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, podbudowa z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie, podbudowa i ulepszone podłoże z kruszywa stabilizowanego cementem, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, umocnienie skarp, rowów i pasów zieleni, oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe, urządzenia zabezpieczające ruch pieszych, krawężniki i obrzeża betonowe, roboty pomocnicze, roboty ziemne dla kanalizacji deszczowej, prace montażowe dla kanalizacji deszczowej, kanalizacja deszczowa. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania II jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego, tj. świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia częściowego i całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.20.2016; ogłoszonym w BZP pod numerem 136844-2016; w dniu 30-05-2016 r. tj. Przebudowa ul. Zbąszyńskiej w Nowym Tomyślu i Glinnie , szczegółowo określonym na stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,22777.html Zadanie III: Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Krętej w Jastrzębsku Starym Całość inwestycji budowlanej objętej nadzorem inwestorskim obejmuje: odtworzenie trasy i pkt wysokościowych, roboty rozbiórkowe, rozbiórki elementów dróg, podbudowy z kruszywa łamanego, podbudowy i ulepszone podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, nawierzchnie z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca, nawierzchnie z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, krawężniki betonowe, obrzeża chodnikowe, ścieki drogowe, wycinka krzewów, zdjęcie warstwy humusu, korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, umocnienie skarp i pasów zieleni, roboty ziemne, roboty montażowe w zakresie kanalizacji deszczowej - przykanaliki. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania III jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego, tj. świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia częściowego i całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.23.2016; ogłoszonym w BZP pod numerem 74423 - 2016;; w dniu 07-06-2016 r. tj. Przebudowa ul. Krętej w Jastrzębsku Starym - etap I, szczegółowo określonym na stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,22836.html.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.70.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie. spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy nad robotą budowlaną polegającą na : budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości zrealizowanego zadania min. 400.000 zł brutto.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj. posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 poz. 290) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.z 2014 r., poz. 1278), : - Inspektorem nadzoru branży budowlanej (min. 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej lub równoważnym im uprawnieniom oraz co najmniej 5 - letnim doświadczeniem jako kierownik budowy lub robót drogowych lub jako inspektor nadzoru robót drogowych. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowytomysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Tomyślu Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33, Sekretariat, pokój 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowym Tomyślu Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33, Sekretariat, pokój 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I: Nadzór inwestorski nad budową ul. Nowotomyskiej w Bukowcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość inwestycji budowlanej objętej nadzorem inwestorskim obejmuje odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, ścięcie drzew, usunięcie pni i krzewów, roboty rozbiórkowe, zdjęcie warstwy humusu, wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, wykonanie nasypów, pozostałe roboty i opłaty, nawierzchnia, zjazdy, zieleń, oznakowanie, roboty montażowe (kanalizacja deszczowa zewnętrzna grawitacyjna - przykanaliki). Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania I jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego, tj. świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia częściowego i całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.19.2016; ogłoszonym w BZP pod numerem 136338 - 2016; w dniu 28-05-2016 r. tj. Roboty budowlane związane z przebudową ul. Nowotomyskiej w Bukowcu szczegółowo określonym na stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,22770.html.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II: Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Zbąszyńskiej w Nowym Tomyślu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość inwestycji budowlanej objętej nadzorem inwestorskim obejmuje: odtworzenie trasy i pkt wysokościowych, usuniecie drzew i krzewów, zdjęcie warstwy humusu, rozbiórki elementów dróg, regulacja włazów studzienek i skrzynek zaworów, wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, wylot ściankowy, koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - chodniki, zjazdy, miejsca postojowe, ścieżka rowerowa, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, podbudowa z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie, podbudowa i ulepszone podłoże z kruszywa stabilizowanego cementem, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, umocnienie skarp, rowów i pasów zieleni, oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe, urządzenia zabezpieczające ruch pieszych, krawężniki i obrzeża betonowe, roboty pomocnicze, roboty ziemne dla kanalizacji deszczowej, prace montażowe dla kanalizacji deszczowej, kanalizacja deszczowa. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania II jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego, tj. świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia częściowego i całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.20.2016; ogłoszonym w BZP pod numerem 136844-2016; w dniu 30-05-2016 r. tj. Przebudowa ul. Zbąszyńskiej w Nowym Tomyślu i Glinnie , szczegółowo określonym na stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,22777.html.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III: Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Krętej w Jastrzębsku Starym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całość inwestycji budowlanej objętej nadzorem inwestorskim obejmuje: odtworzenie trasy i pkt wysokościowych, roboty rozbiórkowe, rozbiórki elementów dróg, podbudowy z kruszywa łamanego, podbudowy i ulepszone podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem, oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, nawierzchnie z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca, nawierzchnie z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, krawężniki betonowe, obrzeża chodnikowe, ścieki drogowe, wycinka krzewów, zdjęcie warstwy humusu, korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, umocnienie skarp i pasów zieleni, roboty ziemne, roboty montażowe w zakresie kanalizacji deszczowej - przykanaliki. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania III jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego, tj. świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia częściowego i całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.23.2016; ogłoszonym w BZP pod numerem 74423 - 2016;; w dniu 07-06-2016 r. tj. Przebudowa ul. Krętej w Jastrzębsku Starym - etap I, szczegółowo określonym na stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,22836.html.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.