eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoRoboty remontowo-budowlane i modernizacyjne w budynkach i lokalach komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie oraz roboty rozbiórkowe obiektów budowlanych na terenie miasta Szczytno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Szczytno: Roboty remontowo-budowlane i modernizacyjne w budynkach i lokalach komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie oraz roboty rozbiórkowe obiektów budowlanych na terenie miasta Szczytno.
Numer ogłoszenia: 81580 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Polska 38, 12-100 Szczytno, tel. 089 6248511 w. 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgk.szczytno@neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane i modernizacyjne w budynkach i lokalach komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie oraz roboty rozbiórkowe obiektów budowlanych na terenie miasta Szczytno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych i modernizacyjnych w budynkach i lokalach komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie oraz robót rozbiórkowych obiektów budowlanych na terenie miasta Szczytno. 2. Zakres Zamówienia obejmuje: - Zadanie Nr 1 - roboty rozbiórkowe obiektów budowlanych przedmiot główny: kod CPV 45110000-1, nazewnictwo wg CPV: roboty w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych - Zadanie Nr 2 - roboty zduńskie przedmiot główny: kod CPV 45262630-6, nazewnictwo wg CPV: wznoszenie pieców - Zadanie Nr 3 - roboty elektryczne przedmiot główny: kod CPV 45310000-3, nazewnictwo wg CPV: zakresie Roboty w zakresie instalacji elektrycznych - Zadanie Nr 4 -Remonty elementów budynków przedmiot główny: kod CPV: 45.45.30.00 - 7, nazewnictwo wg CPV: roboty remontowe oraz renowacyjne dodatkowy przedmiot: kod CPV 452610000-4, nazewnictwo wg CPV: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty kod CPV 45262520-2, nazewnictwo wg CPV: Roboty murarskie kod CPV 45261210-9, nazewnictwo wg CPV: Wykonywanie pokryć dachowych kod CPV : 45.44.21.00-2 -nazewnictwo wg CPV: roboty malarskie kod CPV 45421114-6, nazewnictwo wg CPV: Instalowanie drzwi metalowych - Zadanie Nr 5 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowj balkonowej przedmiot główny: kod CPV : 45.42.10.00-4 - nazewnictwo wg CPV: roboty w zakresie stolarki budowlanej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.00.00-1, 45.26.26.30-6, 45.31.00.00-3, 45.26.10.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.11.14-6, 45.42.10.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 24.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 oraz złożą stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wg SIWZ DT/R/2008. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których listę i wymaganą treść przedstawiono w SIWZ DT/R/2008, zamawiajacy uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Zamawiajacy oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: Spełnia - Nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. posiadanie doświadczenia w wykonywaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia b.dysponowanie osobami, którzy posiadają aktualne uprawnienia niezbędne do wykonywania robót określonych w poszczególnych zadaniach, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzenia spełnienia warunków 2, 3 i 4 Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty, oświadczeń i zaświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wynikające z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wynikające z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.szczytno.pl; www/bip.e-szczytno.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ UL. POLSKA 38 12-100 SZCZYTNO.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Szczytnie przy ul. Polskiej 38, w sekretariacie - pokój nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty rozbiórkowe obiektów budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbiórka 2 budynków mieszkalnych, 1 budynku użytkowo-mieszkalnego i 2 budynków gospodarczych na terenie miasta Szczytno.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty zduńskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przestawienie 13 szt. pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznych w 4 lokalach mieszkalnych, wymiana instalacji oświetlenia na klatce schodowej budynku użytkowego w terminie do 28.05.2008, wymiana WLZ w 1 budynku mieszkalnym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remonty elementów budynków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu i wymiana pokrycia w 3 budynkach mieszkalnych, remonty kominów w 2 budynkach mieszkalnych, remont klatki schodowej w budynku użytkowym, wymiana 6 szt. drewnianych drzwi zewnętrznych na stalowe w budynkach mieszkalnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.10.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.11.14-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wymiana drenianych okien i drzwi balkonowych w ilości 21 szt. w lokalach mieszkalnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.