To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-03
Środa Śląska: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ
Numer ogłoszenia: 81727 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65145 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska, Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3960724, faks 71 3173405.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu miejskiego w Środzie Śląskiej, w zakresie a) przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z : 1) ustawą z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe (tj. Dz. U. 2012 poz. 1529 ze zm.) 2) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. Z 2013 r. poz. 545 ze zm). 3) Światową Konwencją Pocztową - Protokół Końcowy - Bukareszt 2004 (Dz. U. Z 2007 r. Nr 206, poz. 1495) 2. Szczegółowy opis świadczenia usług pocztowych oraz zakres przedmiotu umowy został opisany w Załączniku niniejszej umowy Usługi te powinny być świadczone z uwzględnieniem zasad doręczeń wynikających z przepisów ustawy- Kodeks postępowania administracyjnego. Przedmiot zamówienia winien być wykonywany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529). Do zakresu przedmiotu zamówienia należy zaliczyć: a) usługi pocztowe w obrocie krajowym dla przesyłek listowych o wadze do 2000 g, paczek pocztowych do 10 kg, przesyłek zagranicznych o wadze do 50 g oraz przesyłek kurierskich w zakresie ich przyjmowania, przemieszczania i doręczania, b) doręczanie zwrotów przesyłek listowych nie doręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy oraz zwrot potwierdzeń odbioru do siedziby Zamawiającego. Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz oferty cenowej). SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE dot. wykonywanej usługi: 1.Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: a) przesyłki listowe nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, b) przesyłki listowe nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; c) przesyłki listowe rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru i bez zwrotnego potwierdzenia odbioru, w obrocie krajowym d) przesyłki listowe rejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru i bez zwrotnego potwierdzenia odbioru, w obrocie krajowym i zagranicznym e) paczki pocztowe nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym, 2.Dane podane w Załączniku nr 1a do SIWZ odnoszące się do szacunkowych ilości przesyłek-zwrotów-usług, zostały określone w celu obliczenia wartości oferty i nie są ilościami zobowiązującymi Zamawiającego, a także nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadania przesyłek w podanych ilościach. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek oraz zwrotów w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego w przypadku, gdy szacunkowe ilości przesyłek zwrotów usług (określone w Załączniku nr 1a do SIWZ ) nie zostaną w pełni wykorzystane do terminu zakończenia umowy. 3. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą, na podany adres bądź wskazany adres skrytki pocztowej. 4. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (polecona, polecona z potwierdzeniem odbioru) na stronie adresowej przesyłki. 5. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach pocztowych oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty w postaci nadruku na kopercie lub odcisku pieczęci o treści ustalonej przez Wykonawcę. 6. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. 7. Zamawiający będzie korzystał z wzorów potwierdzenia odbioru na druku Wykonawcy, przekazywanych zamawiającemu nieodpłatnie. Zamawiający przewiduje stosowanie potwierdzeń odbioru przesyłek nadawanych na drukach potwierdzenia w trybie przepisów KPA i Ordynacji podatkowej, w ilości ok. 60proc-70proc. całości nadawanej korespondencji. 8. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie pocztowych książek nadawczych. 9. Przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowo-wartościowego nadanych przesyłek. 10. Pocztowe książki nadawcze sporządzane będą w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć osobiście wszystkie przychodzące za jego pośrednictwem przesyłki pocztowe i zwracać niedoręczone przesyłki pocztowe oraz potwierdzenia odbioru do Zamawiającego. 12. Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego. 13. Wszelkie oznaczenia (numery nadawcze) przesyłek rejestrowanych muszą być zapewnione na przesyłkach przez Wykonawcę. 14. Wykonawca będzie doręczał do Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. 15. W razie niemożności doręczenia pisma adresatowi wykonawca, zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, przechowuje pismo przez okres 14 dni w swojej placówce pocztowej. 16. Zawiadomienie o pozostawieniu pisma wraz z informacją o możliwości jego odbioru umieszcza się w oddawczej skrzynce pocztowej lub, gdy nie jest to możliwe, na drzwiach mieszkania adresata, jego biura lub innego pomieszczenia, w którym adresat wykonuje swoje czynności zawodowe, bądź w widocznym miejscu przy wejściu na posesję adresata - na okres siedmiu dni, licząc od dnia pozostawienia zawiadomienia w placówce pocztowej. 17. W przypadku niepodjęcia przesyłki w terminie, o którym mowa wyżej (7 dni), pozostawia się powtórne zawiadomienie o możliwości odbioru przesyłki na okres kolejnych 7 dni od daty ponownego zawiadomienia. Doręczenie uważa się za dokonane z upływem ostatniego dnia okresu a pismo pozostawia się w aktach sprawy. 18. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z adnotacją na kopercie dotycząca przyczyny nieodebrania przesyłki przez adresata oraz podpisem doręczyciela. 19. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą na terenie miasta Środa Śląska. 20. Zamawiający wymaga aby punkt odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdował się na terenie każdej gminy w kraju. Każda placówka pocztowa Wykonawcy, o której mowa musi spełniać niżej wymienione warunki: a) być czynna co najmniej we wszystkie dni robocze z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, b) być oznakowana w sposób widoczny -szyldem- z nazwą bądź logo Wykonawcy jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy, c) gdy znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy, d) we wszystkich placówkach pocztowych, w których Wykonawca zapewni odbiór przesyłek, wydawanie przesyłek musi być przeprowadzone na specjalnie wyznaczonym do tego stanowisku oddzielonym od wszystkich innych czynności wykonywanych w takiej placówce odbiorczej w sposób wyraźny i jednoznaczny, zapewniający bezpieczeństwo tajemnicy korespondencji oraz powagę odbioru korespondencji, e) wszystkie placówki pocztowe, w których Wykonawca zapewnia odbiór przesyłek, wyposażone muszą być w czynny i działający telefon. 21. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki listowe krajowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 22. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi lub nienależytego wykonania usługi Zleceniodawca może zgłosić do Wykonawcy zgodnie z trybami przewidzianymi w ustawie z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 r., poz. 1529). 23. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednie przepisy ustawy Prawo Pocztowe oraz Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz.U. 2013 poz. 1468). 24. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Faktury będą płatne w terminie 21 dni licząc od dnia prawidłowo wystawionych-ej faktur-y. 25. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje realizowane będzie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa m.in.: ustawa z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2012 nr 0 poz. 1529). Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz.U. 2013 poz. 545) Kodeks postępowania administracyjnego; innych obowiązujących aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy. 26. Zamawiający będzie wysyłać korespondencję tylko i wyłącznie we własnym imieniu. W każdej innej sytuacji Zamawiający musi widnieć jako nadawca przesyłki. 27. Wykonawca winien złożyć aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poczta Polska S.A., ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189431,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120147,32
Oferta z najniższą ceną: 120147,32 / Oferta z najwyższą ceną: 120147,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- "Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Świadczenie usł. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do każdego miejsca w kraju i za granicą.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.