Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-12
Rzeszów: Rozbudowa skrzyżowania zwykłego w km 45+811,10 w m. Tuszyma na małe rondo wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami
i urządzeniami budowlanymi w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 985 Nagnajów - Mielec- Dębica/Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 985 Nagnajów - Dębica, budowa ronda w km 45+811,10 w m. Tuszyma
Numer ogłoszenia: 81791 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie , ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, faks 017 8609460.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa skrzyżowania zwykłego w km 45+811,10 w m. Tuszyma na małe rondo wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 985 Nagnajów - Mielec- Dębica/Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 985 Nagnajów - Dębica, budowa ronda w km 45+811,10 w m. Tuszyma.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) zakres robót określony w Rozdziale IV - Dokumentacja Projektowa (projekt budowlany i wykonawczy) specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) udzielenie gwarancji i rękojmi na wykonane roboty - min. 5 lat. Gwarancja i rękojmia na oznakowanie poziome zgodnie z SST D - 07.01.01, pkt. 8.4..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające będą udzielane jeżeli zajdzie potrzeba powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 24 400,00 PLN.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt 3.2) Zamawiający uzna : Wykonanie min. 50 000 m2 nawierzchni bitumicznych w technologii betonów asfaltowych zrealizowanych w ramach budowy, odnowy lub modernizacji dróg klasy Z lub wyższej oraz 1 500 m2 chodników w ciągu ostatnich 5 lat (na załączniku Nr 5 do oferty) poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat jako główny wykonawca lub członek konsorcjum min.: - dwóch kontraktów porównywalnych z przedmiotem zamówienia (drogi klasy Z lub wyższej) potwierdzonych, że roboty zostały wykonane należycie (referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 3.3) Zamawiający uzna: a) udokumentowanie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym min.: . wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100 Mg/godz. - min. 1 szt.; . rozściełacz mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% - min. 1szt.; . walec statyczny samojezdny stalowy ciężki - min. 1 szt.; . walec statyczny samojezdny stalowy średni - min. 1 szt.; . walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki - min. 1 szt.; . szczotka mechaniczna do czyszczenia (sprężarka) - min. 1 szt.; . skrapiarka - min. 1 szt.; . koparka o poj. łyżki 0,25÷0,6 m3- min. 1 szt.; . zagęszczarka - min. 1 szt. b) udokumentowanie możliwości przeprowadzenia badań laboratoryjnych określonych w SST.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 3.4) Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia min. Kierownik budowy - wymagania: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) doświadczenie min. 3 lata w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, c) w opisie doświadczenia zawodowego należy wykazać się doświadczeniem w realizacji inwestycji jako Kierownik budowy min. 1 zadania dotyczacego przebudowy lub budowy drogi (ulicy) klasy Z lub wyższej Kierownik robót drogowych - wymagania: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) doświadczenie min. 3 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c) w opisie doświadczenia zawodowego należy wykazać się doświadczeniem w realizacji jako Kierownik robót min. 1 zadania dotyczacego przebudowy lub budowy drogi (ulicy) klasy Z lub wyższej Kierownik robót sanitarnych - wymagania: a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) doświadczenie min. 3 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c) w opisie doświadczenia zawodowego należy wykazać się doświadczeniem w realizacji jako Kierownik robót min. 1 zadania związanego z przebudową w/w urządzeń w pasie drogowym drogi (ulicy) klasy Z lub wyższej Kierownik robót elektrycznych i telekomunikacyjnych 1 lub 2 osoby - wymagania: a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; b) doświadczenie min. 3 lata licząc od dnia uzyskania uprawnień, c) w opisie doświadczenia zawodowego należy wykazać się doświadczeniem w realizacji jako Kierownik robót min. 1 zadania związanego z przebudową w/w urządzeń w pasie drogowym drogi (ulicy) klasy Z lub wyższej Geodeta - wymagania: a) uprawnienia geodezyjne w zakresie obsługi inwestycji (4), b) geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (1)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4) Za spełnienie warunku określonego w pkt 3.5) Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2. W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty. 4. Oświadczenie o możliwości wykonania badań laboratoryjnych wymaganych w SST - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do oferty. 5. Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 6. Zakresy robót, które zostaną powierzone podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do oferty (w przypadku realizacji robót siłami własnymi należy wpisać nie dotyczy). 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg wzoru - Rozdział III SIWZ. Zamawiający wnosi o dołączenie do oferty Kosztorysu ofertowego w wersji elektronicznej (format xls). Do oceny oferty będzie brany pod uwagę kosztorys ofertowy w wersji drukowanej. 9. Wypełniony i podpisany wykaz cen czynników produkcji - wg wzoru - załącznik Nr 1 do kosztorysu ofertowego. 10. Podpisany Przedmiar robót - Rozdział IX SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą być to: . niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. opady deszczu i/lub śniegu, silny wiatr, temperatura powietrza, przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych i mostowych, powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; . działanie siły wyższej; . okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; . zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; . udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; . wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego w całości lub poszczególnych latach (np. poprzez zmianę harmonogramu płatności, harmonogramu rzeczowo-finansowego) . wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); . wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; . wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; . wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 40 lub po uprzednim zamówieniu za zaliczeniem pocztowym (na koszt wykonawcy)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Podkarpackim Zarządzie Dróg Wojewódzkich, 35-105 Rzeszów, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- dostawa energii elektrycznej
- Usługi transportowe dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 6
- Serwis, obsługa i konserwacja 3 szt. przepompowni wód deszczowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 869 administrowanej przez PZDW w Rzeszowie, oznaczonych numerami P1, P3, P4 w 2025r.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do badań w płomieniu wodorowym
- Ubezpieczenie Powiatu Rzeszowskiego.
- Wykonywanie usług i świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy na rzecz kadry wojskowej i prac. zatrudnionych w 34. WOG oraz w jednostkach wojskowych pozostających na zaopatrzeniu 34. WOG
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Utrzymanie i remonty urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej wraz z systemem ITS GENEO-CONNECTOR na terenie miasta Włocławek w 2025 r.
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.