eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockDozorowanie i ochrona mienia budynku przy ulicy Polnej 7 w P³ocku

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2013-01-07

P³ock: Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ulicy Polnej 7 w P³ocku
Numer og³oszenia: 8182 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 466110 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± ze 100% udzia³em Gminy Miasto P³ock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ulicy Polnej 7 w P³ocku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest us³uga w zakresie dozoru i ochrony mienia budynku przy ulicy Polnej 7 w P³ocku. Zakres godzinowy czasu pracy i orientacyjna liczby godzin pracy agenta ochrony: - Us³uga bêdzie realizowana przez 1 pracownika ochrony na ka¿dej zmianie. - Budynek w którym bêdzie realizowana us³uga: ul. Polna 7 - Zakres godzinowy czasu pracy agenta ochrony: dni robocze - od godz. 15.30 do godz. 7.30, tj. 16 godzin na dobê, soboty, niedziele,¶wiêta i dni wolne od pracy - ca³± dobê (24 godziny na dobê) - Orientacyjna liczba godzin pracy agenta ochrony: do 6752 h Realizacja zadañ ochrony polegaæ bêdzie na: 1. Udaremnianie kradzie¿y w chronionym obiekcie. 2. Niedopuszczenie do dewastacji i niszczenia chronionego mienia. 3. Reagowanie na zdarzenia zak³ócenia ³adu, porz±dku i bezpieczeñstwa w chronionym obiekcie. 4. Niedopuszczenie do powstania zagro¿eñ o charakterze przestêpczym i nosz±cym znamiona wykroczeñ. 5. Sporz±dzanie i przedk³adanie Zamawiaj±cemu miesiêcznych raportów z wykonywanych czynno¶ci - w terminie do 10 dnia nastêpnego miesi±ca za miesi±c poprzedni. Zakres obowi±zków, czynno¶ci i zadañ pracownika ochrony: 1. Pe³nienie s³u¿by w obiekcie z wyposa¿eniem do ochrony osobistej w umundurowaniu s³u¿bowym z identyfikatorem osobistym. 2. Natychmiastowe informowanie osób upowa¿nionych przez Zamawiaj±cego o zdarzeniach maj±cych cechy klêski, awarii, przestêpstwa b±d¼ nadzwyczajnego zagro¿enia. 3. ¦cis³e wspó³dzia³anie w zakresie zapewnienia ochrony mienia z odpowiednimi s³u¿bami specjalistycznymi jak: stra¿, pogotowie ratunkowe, gazowe i energetyczne oraz wodoci±gowe. 4. Dokonywanie obchodu w celu sprawdzenia stanu porz±dku i bezpieczeñstwa. 5. Mo¿liwo¶æ korzystania z pomocy grupy interwencyjnej (w³asnej lub innej agencji ochrony). 6. Odnotowanie imienia, nazwiska, godziny przyj¶cia i wyj¶cia osoby wchodz±cej do biurowca i obecno¶æ pracownika ochrony przy przebywaj±cej osobie poza godzinami pracy Zamawiaj±cego oraz odnotowanie celu jej przebywania. 7. W chronionym obiekcie poza godzinami pracy Zamawiaj±cego mog± przebywaæ pracownicy Spó³ki po wcze¶niejszym poinformowaniu o tym pracownika ochrony przez kierownika jednostki organizacyjnej lub jego zastêpcê. 8. Prowadzenie ksi±¿ki wydania - przyjêcia kluczy..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTISERVICE Sp. z o.o, ul Artyleryjska 3H, 10-165 Olsztyn, kraj/woj. warmiñsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 59060,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 46175,58

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 44846,79 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 78897,12

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.