To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-13
Ogłoszenie nr 8190 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Turawa: Dostawa energii elektrycznej w 2017 roku na potrzeby Gminy
Turawa, zasilania oświetlenia ulicznego, obiektów Szkół i Przedszkoli oraz
obiektów Spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 346911 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turawa, krajowy numer identyfikacyjny
55213600000, ul.
ul. Opolska
,
46045
Turawa, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 212 012, faks
774 212 073, e-mail
zp@turawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.turawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej w 2017 roku na potrzeby Gminy Turawa, zasilania oświetlenia ulicznego, obiektów Szkół i Przedszkoli oraz obiektów Spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o.o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BUIII.271.10.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej dla 153 punktów poboru w tym: 32 obiektów użyteczności publicznej Gminy Turawa, 14 obiektów Szkół i Przedszkoli, 55 punktów zasilania oświetlenia ulicznego i oświetlenia terenu oraz 52 obiektów spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa Sp. z o.o. 2. Lokalizacja: Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej dla obiektów położonych w granicach administracyjnych Gminy Turawa w województwie opolskim. Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do następujących obiektów, dla których Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej jako: "OSD") jest TAURON Dystrybucja S.A.: a) 45 punkty poboru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C11 - dot. zasilania budynków, lokali biurowych i obiektów użyteczności publicznej (remizy strażackie, szkoły i przedszkola, obiekty sportowe, itd.); b) 1 punkt poboru energii elektrycznej rozliczany w grupie taryfowej C21 - dot. zasilania obiektu wodno-kanalizacyjnego; c) 51 punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej C12A- dot. oświetlenia ulicznego, zasilania obiektów wodno-kanalizacyjnych; d) 50 punktów odbioru energii rozliczanych w grupie taryfowej C12b - dot. oświetlenia ulicznego; e) 5 punktów odbioru energii rozliczanych w grupie taryfowej G11; f) 1 punkt poboru energii elektrycznej rozliczany w grupie taryfowej C22a - dot. zasilania obiektu wodno-kanalizacyjnego; Dane dotyczące lokalizacji, numerów ewidencyjnych, wielkości poboru z uwzględnieniem wskazanych płatników faktur VAT dla ww. punktów poboru znajdują się w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Wielkość i zakres zamówienia Szacunkowa ilość dostarczanej energii elektrycznej jest wyliczona na podstawie danych o zużyciu energii elektrycznej w latach 2015/2016 r. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/-10%) w okresie 1 roku wynosi 1377,605 MWh, w tym energia rozliczana: a) w grupie taryfowej C11 (całodobowo) 304,619 MWh, b) w grupie taryfowej C21 (całodobowo) 50,987 MWh, c) w grupie taryfowej C12a 213,651 MWh, w tym w szczycie -55,976 MWh i poza szczytem-157,675 MWh, d) w grupie taryfowej C12b 202,731 MWh, w tym w dzień-88,179 MWh i w nocy - 114,552 MWh, e) w grupie taryfowej G11 (całodobowo) 2,344 MWh, f) w grupie taryfowej C22a 603,273 MWh, w tym w szczycie -128,093 MWh i poza szczytem-475,18 MWh, Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 1773,55 kW. Wykaz punktów poboru wraz ze szczegółową specyfikacją przewidywanego zużycia energii elektrycznej w 2017 roku, w podziale na poszczególne grupy taryfowe przy spodziewanej tolerancji (+/- 10%) znajduje się w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. Określone przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ, prognozowane ilości zużycia energii elektrycznej, mają charakter jedynie orientacyjny. 4. Informacje dot. obecnie obowiązujących umów a) Dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej ujętych w załączniku nr 5 do SIWZ objętych przetargiem umowy są rozdzielone i obowiązują umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieokreślony oraz terminowa umowa sprzedaży energii elektrycznej zawarta z TAURON Sprzedaż Sp. z o.o., która wygasa z dniem 31.12.2016 roku i nie wymaga wypowiedzenia. Jest to kolejna zmiana sprzedawcy. 5. Dodatkowe wymagania Zamawiającego a) Okres rozliczeniowy za pobraną energię elektryczną powinien być zgodny z okresem odczytów rozliczeniowych układów pomiarowo-rozliczeniowych dokonywanych przez OSD. b) Ceny energii elektrycznej oferowane w postepowaniu o udzielenie zamówienia powinny zawierać podatek akcyzowy oraz koszty związane z zakupem praw majątkowych wynikających ze świadectw pochodzenia wydanych do energii elektrycznej obowiązujących na dzień złożenia oferty. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a i 4 ustawy PZP. 7. Standardy jakościowe Parametry jakościowe energii elektrycznej są określone w rozdziale 10 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego ( Dz.U. 2007 nr 93 poz. 623). Za zachowanie standardów jakościowych dostarczanej energii elektrycznej odpowiada Operator Systemu Dystrybucyjnego. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09300000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT300000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 354310,36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI TURAWA
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Turawa w roku 2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 w Gminie Turawa z podziałem na 6 części
więcej: przetargi TURAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.