eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzDostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i z³omowanie starych tablic rejestracyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2011-03-14

Sieradz: Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i z³omowanie starych tablic rejestracyjnych
Numer og³oszenia: 81959 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 32469 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sieradzu, pl. Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. ³ódzkie, tel. 043 8220532, faks 043 8227861.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i z³omowanie starych tablic rejestracyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i z³omowanie starych tablic rejestracyjnych. Zakres zamówienia obejmuje: 1. wykonanie i dostawê tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych - jedno i dwurzêdowych, w ilo¶ci 20.000 sztuk, czê¶ciami wg potrzeb i do siedziby zamawiaj±cego, 2. wykonanie i dostawê tablic rejestracyjnych motocyklowych i motorowerowych zwyczajnych, w ilo¶ci 2.000 sztuk, czê¶ciami wg potrzeb i do siedziby zamawiaj±cego, 3. wykonanie i dostawê wtórników tablic rejestracyjnych oraz tablic zabytkowych i indywidualnych w ilo¶ci 1.000 sztuk, czê¶ciami wg potrzeb i do siedziby zamawiaj±cego 4. odbiór i utylizacjê wycofanych tablic rejestracyjnych. 5. oprogramowanie umo¿liwiaj±ce elektroniczne sk³adanie zamówieñ na tablice rejestracyjne. Zamawiaj±cy wymaga, aby oprogramowanie posiada³o co najmniej nastêpuj±ce cechy: - mo¿liwo¶æ automatycznego tworzenia zamówieñ na wszystkie rodzaje tablic, równie¿ na wtórniki (prosty, intuicyjny formularz zamówieñ) z mo¿liwo¶ci± wysy³ania ich w formie elektronicznej, - elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacj± terminu realizacji, - automatyczna weryfikacja wyró¿ników ju¿ wykorzystanych - zabezpieczenie przed b³êdami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami), - ewidencja zamówieñ oraz weryfikacja warto¶ciowa i ilo¶ciowa stanu realizacji umowy, - baza danych powinna umo¿liwiaæ przechowywanie powy¿ej 2 GB danych, - baza danych musi zapewniæ integralno¶æ danych dziêki oddzieleniu aplikacji od pliku/plików przechowuj±cych dane. Przy zapisie i odczycie danych z bazy aplikacja powinna komunikowaæ siê z silnikiem bazy danych uruchomionym na serwerze a nie operowaæ bezpo¶rednio na pliku s³u¿±cym do przechowywania danych, - baza danych powinna posiadaæ dedykowane bezp³atne narzêdzie dla administratora pozwalaj±ce zarz±dzaæ prawami dostêpu i automatyzowaæ wykonywanie kopii bezpieczeñstwa, - mo¿liwo¶æ pracy na oprogramowaniu w trybie off-line (baza danych znajduje siê u Zamawiaj±cego), - Zamawiaj±cy posiada oprogramowanie o cechach opisanych powy¿ej, dlatego wymaga oprogramowania kompatybilnego i przesy³ania zamówieñ w plikach xml. Dane techniczne Zamawiaj±cego: - Windows XP, - procesor Pentium/AMD 300 MHz, - 128 MB pamiêci RAM, - 5 GB wolnego miejsca na dysku, - karta graficzna i monitor o rozdzielczo¶ci 1024x768, - napêd CD-ROM lub DVD-ROM..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 34.92.84.72 - Oznakowanie 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROTAB Kowalczuk i Wspólnicy Sp.J., ul. M. Konopnickiej 11B, 05-230 Koby³ka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 349000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 81360,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 81360,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 111000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.