Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-21
Wrocław: Remont południowej elewacji kościoła parafialnego - II etap
Numer ogłoszenia: 82065 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzym.-Kat. pw. Świętej Elżbiety, ul. Grabiszyńska 103, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7833794, 7833791, fax 0-71 7833794.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.elzbieta.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymsko-Katolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont południowej elewacji kościoła parafialnego - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Czyszczenie wodne powierzchni ceglanych, ogrzybianie podłoży budowlanych, oczyszczanie ścian i spoin, wstawianie nowych cegieł, spoinowanie, naprawa pęknięć, uzupełnianie ubytków, powierzchniowe wzmocnienie, hydrofobizacja, pokrywanie kształtek glazurowanych żywicami, scalanie kolorystyczne elewacji nad nadzorem konserwatora zabytków, wymiana rynien i rur spustowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków Oryginalny kod CPV: 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działaności gospodarczej, jeżeli ustawy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego dla kierownika budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 4. Zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy, z określonym w nim terminem wazności. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych, których suma wartości jest nie mniejsza niż 100 000,00 złotych brutt, odpowiadająćej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załaczenia dokumentów potwierdzajacych, ze roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, potwierdzone protokoły odbioru). 6. Podpisane oświadczenie, że nie podlega wykluczenia z postepowania na podstawie art. 24 ustawy i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dz. U. z 2007 nr 223 poz. 1655)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elzbieta.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Parafialna przy kościele św. Elżbiety Węgierskiej, ul. Grabiszyńska 103, 53-439 Wrocław, w godz. 16-18 w dni robocze..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 17:45, miejsce: Kancelaria Parafialna przy kościele Św. Elżbiety Węgierskiej, ul. Grabiszyńska 103, 53-439 Wrocław, w godz. 16:00 - 18:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa Aparatu USG dla Oddziału Kardiologicznego
- Zad. 1: Zakup pojazdu wielofunkcyjnego ogrodniczego z wyposażeniem na potrzeby Arboretum Wojsławice Zad. 2: Zakup kosiarki górskiej samobieżnej na potrzeby Arboretum Wojsławice - OBUWr w Niemczy
- "Dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych oraz podstawowych związków chemicznych z podziałem na 3 części na podstawie umowy ramowej."
- DOSTAWA OPRAW OŚWIETLENIA DLA ASP WE WROCŁAWIU W RAMACH REALIZACJI INWESTYCJI PT. "DOSTOSOWANIE INFRASTRUKTURY ASP WE WROCŁAWIU DO OBOWIĄZUJACYCH PRZEPISÓW PPOŻ. ORAZ OPTYMALIZACJI KOSZTÓW...
- Dostawa jaj przeznaczonych dla pacjentów hospitalizowanych w USK we Wrocławiu na okres 12-m-cy
- Opracowanie Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego WrOF 2050
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dwóch budynków gospodarczych dla sezonowej pracowni pszczelarskiej w Puławach
- Budowa drogi wewnętrznej 1KDW wraz z budową sieci elektroenergetycznej na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej w miejscowości Świlcza
- Maluch +: Adaptacja pomieszczeń przedszkola przy ul. Kwiatkowskiego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia Filii Żłobka Miejskiego w Pułtusku
- Modernizacja bazy rekreacyjno-sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Sosnowcu
- Renowacja Sali Balowej w Muzeum Pałac Herbsta - Sufit
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Ryn, na działce numer 90/30 i 90/32, obręb 0001 Miasto Ryn, gmina Ryn"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.