To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-08
Wrocław: DOSTAWA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH, KOMPUTERÓW, DRUKAREK I URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO - PAKIETY - Szp/FZ-64/2015
Numer ogłoszenia: 82086 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13824 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu, ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3254375, faks 071 3270425.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ SIECIOWYCH, KOMPUTERÓW, DRUKAREK I URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO - PAKIETY - Szp/FZ-64/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych komputerów, drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego, urządzeń sieciowych oraz komputerów przenośnych. Przedmiot zamówienia nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2015 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z parametrami granicznymi znajduje się w załączniku nr 6.1-6.5 do SIWZ. 2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego przy wartości zamówienia poniżej 209 tys. euro..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 31.21.41.00 - Przełączniki 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 33.19.51.00 - Monitory 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych komputerów, drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego, urządzeń sieciowych oraz komputerów przenośnych. Przedmiot zamówienia nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2015 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z parametrami granicznymi znajduje się w załączniku nr 6.1 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEZAR SP. Z O.O., UL. ASPEKT 42, 01-904 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20810,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19249,50
Oferta z najniższą ceną: 19249,50 / Oferta z najwyższą ceną: 44479,26
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych komputerów, drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego, urządzeń sieciowych oraz komputerów przenośnych. Przedmiot zamówienia nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2015 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z parametrami granicznymi znajduje się w załączniku nr 6.2 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR SP. Z O.O., UL. B.ŻELEŃSKIEGO 5B, 33-100 TARNÓW, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48818,70
Oferta z najniższą ceną: 48818,70 / Oferta z najwyższą ceną: 77490,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych komputerów, drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego, urządzeń sieciowych oraz komputerów przenośnych. Przedmiot zamówienia nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2015 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z parametrami granicznymi znajduje się w załączniku nr 6.3 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARES SP. Z.O. O., UL. KRUCZA 110, 53-406 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24329,40
Oferta z najniższą ceną: 18327,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24329,40
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych komputerów, drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego, urządzeń sieciowych oraz komputerów przenośnych. Przedmiot zamówienia nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2015 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z parametrami granicznymi znajduje się w załączniku nr 6.5 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER ANDRZEJ ZUBER, UL. KRAKOWSKA 19C, 50-424 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7749,00
Oferta z najniższą ceną: 7749,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9040,50
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.