eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmUsługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych położonych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-12

Ogłoszenie nr 82161 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.

Chełm: Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych położonych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 56236-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, krajowy numer identyfikacyjny 16771100000, ul. ul. Lwowska  24, 22100   Chełm, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 825 603 123, faks 825 603 123, e-mail rdw.chelm@zdw.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.lubn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych położonych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

R2.ST.372.5.2017.jj

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych położonych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie. CPV: 90.91.00.00-9 usługi sprzątania; CPV; 77.31.20.00-0 usługi usuwania chwastów PKWIU 38.11.2. usługi związane ze zbieraniem odpadów innych niż niebezpieczne nie nadających się do recyklingu. PKWIU 38.21.2 usługi związane z usuwaniem odpadów innych niż niebezpieczne. Stawka VAT: 8% 2. Zakres usług. Wykonywanie usługi obejmuje drogi wojewódzkie: - 812 Łowcza - Chełm - Krasnystaw, - 829 Łęczna - Biskupice, - 837 Piaski - Żółkiewka - Kol. Emska, - 838 Głębokie-Fajsławice, - 839 Cyców -Marynin-Rejowiec, - 841 Cyców-Staw, - 842 Wysokie -Krasnystaw, - 843 Chełm - Kraśniczyn, - 844 Chełm - Białopole, - 846 Małochwiej Duży - Kraśniczyn 3. Zakres rzeczowy. Lp. Opis Jedn. Ilość jedn. Etap I Ilość jedn. Etap II Ilość jedn. Razem 1. Czyszczenie terenu w obrębie mostów i przepustów /wg poz. 2.2. opisu przedmiotu zamówienia / m2 25 868 25 868 51 736 2. Czyszczenie nawierzchni jezdni m2 1988 1988 3 976 3. Czyszczenie koryta cieków m2 2308 2308 4 616 4. Czyszczenie dylatacji szt. 28 28 56 5. Czyszczenie wpustów szt. 30 30 60 6. Czyszczenie powierzchni ław podłożyskowych na przyczółkach i filarach m2 171 171 342 7. Czyszczenie stożków i schodów m2 1415 1415 2 830 8. Czyszczenie ścieków na skarpach mb 37 37 74 9. Mycie poręczy mostowych mb 2063 2063 4126 10. Czyszczenie i obkaszanie poboczy i skarp z odrostów na dojazdach do mostu m2 14 415 14 415 28 30 4.Lokalizacja prac objętych zamówieniem oraz szczegółowy opis wykonania przedmiotu umowy zawarto w opisie przedmiotu zamówienia załączniku SIWZ. 5. Wykonawca winien dysponować sprzętem do wywozu śmieci i nieczystości, zabrania się spalania śmieci. Zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) lub powierzyć tę czynność przedsiębiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenie. Na potwierdzenie prawidłowego zagospodarowania odpadów Wykonawca po zgłoszeniu usługi do odbioru przedłoży Zamawiającemu dokument/ty potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów (dotyczy każdego z etapów). Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 6.Usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska w sposób gwarantujący należytą jakość. 7.Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu pasa drogowego od Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych usług objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. Przed przystąpieniem do wykonywania usług Wykonawcy zostanie przekazany projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług). 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp. 10. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXII.3. SIWZ w trakcie realizacji niniejszego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 77312000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT30000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. EBO Bogdan Gorzel,  ,  Kawęczyn 9A,  21-050,  Piaski,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26457.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26457.08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29707.56
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.