To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-08
Łódź: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY W ŁODZI
Numer ogłoszenia: 82452 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21628 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA INSTYTUTU MEDYCYNY PRACY W ŁODZI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi środków czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 (wykaz środków czystości ). 1.Wykonawca zobowiązany jest do dostawy artykułów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach posiadających zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 2.Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (pojemność, dane indywidualizujące - marka,symbol, sposób użycia, data ważności (okres ważności) bez konieczności naruszania opakowania. 3.Wykonawca gwarantuje, że środki czystości zostaną dostarczone w opakowaniach i pojemnościach wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Jeśli Wykonawca nie zaoferuje i nie wyceni asortymentu chociażby w jednej pozycji, jego oferta zostanie odrzucona . W przypadku, gdy Zamawiający w wymaganiach technicznych wskazał konkretny typ towaru (producent/marka, symbol indywidualizujący towar), są one wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one wykonawcy. Wykonawca może zaoferować produkty równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez co rozumie się, że będzie to towar nie gorszy niż wskazany pod względem parametrów: ilościowych - pojemność opakowania nie może być mniejsza lub większa (niż 20%) od tej wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) ,jakościowych - towar równoważny musi mieć takie same zastosowanie jak asortyment wskazany w opisie przedmiotu zamówienia,walorów użytkowych. Wykonawca oferujący produkt o większej (max 20% ) lub mniejszej (max 20%) ilości w opakowaniu niż podana w załączniku nr 2 do SIWZ dokonuje przeliczenia biorąc pod uwagę ilość w opakowaniu wymaganym przez Zamawiającego. Wykonawca wycenia pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę Wymagania w stosunku do sposobu realizacji zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany do:dokonywania sukcesywnych dostaw towarów składających się na przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego w pkt. IV niniejszej SIWZ,Dostawy realizowane będą na podstawie pisemnego zapotrzebowania, złożonego przez Zamawiającego za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej, w którym zostanie wskazana ilość i asortyment zamawianych towarów,Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości produktów niż podane w załączniku nr 2 do SIWZ. Zmniejszenie zakupu ilości produktów nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno - finansowych,Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania okresu niezmienności cen jednostkowych umownych przez cały okres obowiązywania umowy tj. do dnia 10.08.2017.Dostarczany towar musi posiadać datę ważności nie krótszą niż dwa lata od daty złożenia zamówienia za wyjątkiem towarów o specyficznych właściwościach, które mają inny termin ważności, towary te winny mieć datę ważności nie krótszą niż 70 % okresu przydatności dla danego towaru.W przypadku przyjęcia przedmiotu zamówienia z krótszą datą ważności niż wyżej określona, Zamawiający ma prawo zwrotu przedmiotu zamówienia przed upływem terminu jego ważności.W przypadku ujawnienia wad jakościowych środków czystości, braków ilościowych lub w przypadku dostarczenia środków czystości przeterminowanych Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie drogą elektroniczną lub faksem. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia środków wolnych od wad w terminie: do 3 dni roboczych na swój koszt i ryzyko.W przypadku towaru, który nie musi zgodnie z przepisami obowiązującego prawa posiadać daty ważności i numeru serii Wykonawca wraz z umową przetargową dostarczy listę tych towarów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 33.71.19.00 - Mydło 33.76.10.00 - Papier toaletowy 37.60.00.00 - 37.60.00.00 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 39.22.41.00 - Miotły 39.22.42.00 - Szczotki 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe 39.52.51.00 - Ściereczki do kurzu 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 39.52.58.10 - Ściereczki do polerowania 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Barlon Bartłomiej Osiński, Miszewo Wielkie, 09-120 Nowe Miasto, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50406,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24823,87
Oferta z najniższą ceną: 24823,87 / Oferta z najwyższą ceną: 37670,25
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Delkor Sp. z o.o., ul. szczecińska 61/67, 91-222 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13986,09
Oferta z najniższą ceną: 13986,09 / Oferta z najwyższą ceną: 14799,24
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach oraz naprawach klimatyzatorów w SP ZOZ USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- "Dostawa maszyny do pielęgnacji tafli lodowej
- Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
- 47/TP/ZP/D/2025 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do wyposażenia Ośrodka Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej
- Zakup i dostawa dwóch przenośnych spektrometrów promieniowania gamma i neutronowego dla potrzeb Placówki Straży Granicznej w Łodzi
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania w latach 2025-2026
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- "Dostawa materiałów i środków czystości na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek znajdujących się na jego zaopatrzeniu w 2025 roku (12 zadań)".
- Dostawy odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Urzędu Miasta Łodzi w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.