eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawnica › Poprawa jakości infrastruktury turystycznej w rejonie Pienińskiego Parku Narodowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-11

Szczawnica: Poprawa jakości infrastruktury turystycznej w rejonie Pienińskiego Parku Narodowego
Numer ogłoszenia: 8246 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Szczawnica , ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, tel. 018 2622203, 2622530, faks 018 2622530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa jakości infrastruktury turystycznej w rejonie Pienińskiego Parku Narodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres robót wchodzą: A) Budowa 3 kładek dla pieszych nad potokiem Grajcarem w miejscowości Szczawnica zgodnie z projektem opracowanym przez Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Budowlane Jarosław Skrabacz - załącznik nr 8 do SIWZ. B) Wykonanie oświetlenia ulicznego zgodnie z projektem wykonanym przez Zakład Elektro - Budowlany Stanisław i Paweł Kasprzak S. C. - załącznik nr 9 do SIWZ. C) Część drogowa zgodnie z koncepcją opracowaną przez PROJEKT 57- ARCHITEKTURA I URBANISTYKA Wojciech Wójtowicz - załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na: ZADANIE 1: Roboty ziemne, budowa części pieszej i nawierzchni, ZADANIE 2: Budowa zatok widokowych, przejść dla pieszych i elementów małej architektury ZADANIE 3: Wykonanie kładek na Grajcarku i Oświetlenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlano- wykonawczych; b) przedmiary robót; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. II. Wykonawca zrealizuje zadanie zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, z zachowaniem PN , pod nadzorem uprawnionego kierownika robót. III. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do : a) zorganizowania i urządzenia zaplecza budowlanego wraz z placami składowymi materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji zadania b) usunięcia na własny koszt i własnym staraniem szkód powstałych w wyniku jego winy, a których można było uniknąć przy zachowaniu należytej ostrożności w czasie realizacji zadania, oraz dokona stosownych napraw. c) uporządkowania i przywrócenia do stanu pierwotnego terenu po wykonaniu robót, a zajętego do realizacji zadania, d) udzielenia 3 letniej gwarancji na wykonane roboty, e) wyceny oferty na podstawie przedmiaru robót który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.24.65.00 - Roboty budowlane w zakresie promenad 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w wysokości: 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03 lutego 2010 r. do godz.11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica: nr rachunku: 22 8817 0000 2001 0000 0589 0106 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 14 Urzędu Miasta i Gminy Szczawnica, a kserokopię (-e) potwierdzoną ( e) za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: I) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1. koncesję, zezwolenie lub licencję. II) posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca winien wykazać, że wykonał: a. co najmniej dwa obiekty mostowe o długości przęsła min. 20 metrów (liczone w osiach podpór), każdy o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł netto każda (rok obrotowy - rozumie się przez to rok kalendarzowy lub inny okres trwający 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych), b. co najmniej dwie roboty o charakterze drogowym, w których zakres wchodziły roboty brukarskie o wartości robót brukarskich nie mniejszej niż 500 000 zł netto każda (rok obrotowy - rozumie się przez to rok kalendarzowy lub inny okres trwający 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych), c. co najmniej jeden odcinek linii oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł netto. (Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). III) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. (Wzór wykazu narzędzi stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń: - w zakresie obiektów mostowych oraz - w branży drogowej oraz - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego dla wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w zakresie obiektów mostowych oraz w branży drogowej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Do oferty należy dołączyć kopie wymaganych uprawnień wraz z kopią zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. IV) sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert 2. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Powyższe dokumenty mogą być złożone w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. V) W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wymaga przedłożenia następujących dokumentów: 1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 2. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dla każdego z nich z osobna dokumenty wskazane w ppkt I) 1. oraz V) 1. i 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt V) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mające siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jw..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103 34-460 Szczawnica pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103 34-460 Szczawnica sekretariat pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu Poprawa jakości infrastruktury turystycznej w rejonie Pienińskiego Parku Narodowego, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 - 2013 oraz środków własnych Zamawiającego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.