eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinŚwiadczenie usług prawnych w zakresie obsługi prawnej Projektu pn. Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych



Ogłoszenie z dnia 2013-02-28

Lublin: Świadczenie usług prawnych w zakresie obsługi prawnej Projektu pn. Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych
Numer ogłoszenia: 82510 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prawnych w zakresie obsługi prawnej Projektu pn. Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług prawnych w zakresie obsługi prawnej Projektu pn. Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych.W ramach świadczenia wyżej opisanych usług Wykonawca zobowiązany jest do : a) pełnej obsługi projektu pod względem prawnym, z dziedziny pr. cywilnego, pr. administracyjnego, pr. pracy, pr. zamówień publicznych, pr. autorskich i pokrewnych, pr. własności przemysłowej oraz pr. Unii Europejskiej. b) sporządzania opinii prawnych, tworzenie umów, udzielanie porad prawnych. c) prawnej obsługi realizowanych umów. d) opracowywania treści kontraktów z wykonawcami. e) monitorowania zmian przepisów prawa związanych z realizacją Projektu. f) prowadzenia spraw zawiązanych z zamówieniami publicznymi, w tym: - wnioskowanie do Kierownika Zamawiającego o powołanie komisji przetargowych, - szacowanie wartości zamówień, - sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - publikacja ogłoszeń dotyczących zamówień publicznych, - sporządzanie: pism do zamawiających, odpowiedzi na pytania, odpowiedzi na protesty i odwołania oraz innej niezbędnej do przeprowadzenia postępowania dokumentacji, - koordynacja i nadzór nad przebiegiem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - udział w pracach komisji przetargowych jako jej członek, - prowadzenie i archiwizacja dokumentacji przetargowej, - badanie i ocena ofert przetargowych, - sporządzanie wniosków dot. wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty i wyboru ofert wraz z uzasadnieniem; - sporządzanie planu zamówień publicznych. - reprezentacja Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub właściwym sądem w postępowaniu wywołanym wniesieniem odwołania lub skargi; g) prowadzenia ewidencji czasu pracy. h) udziału w spotkaniach dotyczących realizacji Projektu. i) na żądanie Zamawiającego występowania przed organami, Instytucją Wdrażającą (OPI) oraz Instytucją Pośredniczącą (minister właściwy ds. nauki) oraz innymi podmiotami w związku z realizacją Projektu; j) bieżącej współpraca z Kierownikiem Projektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych WND-POIG.01.03.01-06-030/09 w ramach Priorytetu 1., Działanie 1.3. PO IG, Poddziałanie 1.3.1.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radcy Prawnego radca prawny Dorota Gułaś, Januszówka 20, 21-077 Spiczyn, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19152,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19152,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19152,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie z wolnej ręki zostało zrealizowane na podstawie art 66 w zw. z art. 5 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Przepis art. 5 ust 1 ustawy w jej brzemieniu obowiązującym w dacie przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia z wolnej ręki stanowił, iż: W postępowaniach o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi wymienione w załączniku II B do dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi lub w załączniku XVII B do dyrektywy 2004/17/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. koordynującej procedury udzielania zamówień przez podmioty działające w sektorach gospodarki wodnej, energetyki, transportu i usług pocztowych, zamawiający może nie stosować przepisów ustawy dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub terminów składania ofert, wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy oraz innych niż dotyczące wartości zamówienia przesłanek wyboru trybu negocjacji z ogłoszeniem, negocjacji bez ogłoszenia, zapytania o cenę, licytacji elektronicznej, a także przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki oraz obowiązku informowania w tych przypadkach Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, zwanego dalej Prezesem Urzędu. Usługi prawnicze zostały wymienione w załączniku IIB dyrektywy wskazanej powyżej (kategoria 21, nr CPC 861). W związku z powyższym zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki w niniejszym przypadku jest w pełni uzasadnione i zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.