Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-14
Jelenia Góra: SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W JELENIEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 82601 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze , ul. Grottgera 2, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7532661-664 w. 271, faks 075 7532665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://sw.gov.pl/pl/okregowy-inspektorat-sluzby-wieziennej-wroclaw/areszt-sledczy-jelenia-gora/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W JELENIEJ GÓRZE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia, w ilościach zgodnych z poniższą tabelą: L.p. Artykuł Jednostka miary Ilość Kod CPV 1 Blok mięsny kg 1 200,00 15130000-8 2 Boczek wędzony kg 400,00 15130000-8 3 Filet drobiowy kg 400,00 15110000-2 4 Filet z indyka kg 100,00 15110000-2 5 Flaki wołowe krojone obgotowane kg 100,00 15130000-8 6 Golonka peklowana kg 300,00 15130000-8 7 Karkówka b/k kg 500,00 15110000-2 8 Kaszanka kg 1 200,00 15130000-8 9 Kiełbasa z indyka kg 1 500,00 15130000-8 10 Kiełbasa biała parzona kg 1 200,00 15130000-8 11 Kiełbasa golonkowa kg 700,00 15130000-8 12 Kiełbasa jarmarczna kg 1 200,00 15130000-8 13 Kiełbasa kanapkowa kg 1 600,00 15130000-8 14 Kiełbasa kminkowa kg 700,00 15130000-8 15 Kiełbasa krakowska gruba kg 250,00 15130000-8 16 Kiełbasa mielonka kg 1 500,00 15130000-8 17 Kiełbasa parówkowa kg 1 200,00 15130000-8 18 Kiełbasa rożnowa kg 1 200,00 15130000-8 19 Kiełbasa słoikowa kg 600,00 15130000-8 20 Kiełbasa szynkowa wieprzowa kg 250,00 15130000-8 21 Konserwa mięsna turystyczna 300 g kg 700,00 15130000-8 22 Konserwa mięsna tyrolska 300 g kg 700,00 15130000-8 23 Konserwa pasztet drobiowy 100-130 g kg 200,00 15130000-8 24 Konserwa pasztet mazowiecki 300-400 g kg 400,00 15130000-8 25 Konserwa szynka drobiowa 100-110 g kg 50,00 15130000-8 26 Kurczak kg 1 500,00 15110000-2 27 Lunch meat kg 1 000,00 15130000-8 28 Łopatka z/k kg 700,00 15110000-2 29 Metka cebulowa kg 700,00 15130000-8 30 Mielonka turystyczna kg 1 000,00 15130000-8 31 Mięso mielone wieprzowo-wołowe głęboko mrożone kg 2 500,00 15110000-2 32 Mięso mielone z indyka głęboko mrożone kg 1 500,00 15110000-2 33 Mięso wieprzowe gulaszowe kg 3 000,00 15110000-2 34 Mięso wołowe gulaszowe kg 600,00 15110000-2 35 Mortadela delikatesowa kg 1 500,00 15130000-8 36 Mortadela z indyka kg 1 300,00 15130000-8 37 Parówka drobiowa kg 1 200,00 15130000-8 38 Parówka śląska kg 1 200,00 15130000-8 39 Pasztetowa kg 900,00 15130000-8 40 Pieczeń drobiowa kg 1 500,00 15130000-8 41 Pieczeń rzymska kg 1 000,00 15130000-8 42 Polędwica drobiowa kg 450,00 15130000-8 43 Przysmak drobiowy kg 1 500,00 15130000-8 44 Rolada kanapkowa kg 650,00 15130000-8 45 Salceson włoski kg 700,00 15130000-8 46 Salcesonik czarny kg 600,00 15130000-8 47 Schab wieprzowy z/k kg 750,00 15110000-2 48 Serca wieprzowe kg 600,00 15110000-2 49 Serdelki drobiowe kg 1 200,00 15130000-8 50 Szponder wołowy kg 80,00 15110000-2 51 Szynka drobiowa kg 400,00 15130000-8 52 Szynka mielona kg 1 500,00 15130000-8 53 Szynka tyrolska kg 1 500,00 15130000-8 54 Szynka wieprzowa gotowana kg 200,00 15130000-8 55 Udka drobiowe kg 650,00 15110000-2 56 Wątroba wieprzowa kg 1 000,00 15110000-2 57 Wątróbki drobiowe kg 120,00 15110000-2 58 Wołowina b/k kg 100,00 15110000-2 59 Żeberka wieprzowe kl. I kg 150,00 15110000-2 60 Żołądki drobiowe kg 150,00 15110000-2 Okres realizacji zamówienia: 04.2011-04.2012. Wykonawca dostarczy i rozładuje przedmiot zamówienia na wskazane przez zamawiającego miejsce na terenie Aresztu Śledczego w Jeleniej Górze przy ul. Grottgera 2. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się sukcesywnie dwa razy w tygodniu (w dni robocze) w godzinach 7:30 - 9:00 transportem wykonawcy, przeznaczonym do przewozu artykułów spożywczych, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późniejszymi zmianami). W okresach świątecznych wielkości oraz dni i godziny dostaw ustalane będą indywidualnie. Dostawy przedmiotu zamówienia będą się odbywać po uprzednim przekazywanym telefonicznie lub pocztą elektroniczną zamówieniu składanym najpóźniej w przeddzień dostawy. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania wszystkich odpowiednich norm oraz ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.), ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914, z późn. zm.) oraz rozporządzenia ministra rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. Nr 137, poz. 966, z późn. zm.) oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia oraz posiadać niezbędne dokumenty i atesty dopuszczające do obrotu na terenie kraju..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.00.00 - Produkty mięsne 15.11.00.00 - Mięso .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie z wykorzystaniem wzoru formularza oceny ofert (załącznik nr 4 do SIWZ) na podstawie złożonych przez wykonawcę wymienionych poniżej dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców wymienionych w art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy PZP. Na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy PZP zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; - zawiera błędy w obliczeniu ceny; - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sw.gov.pl/pl/okregowy-inspektorat-sluzby-wieziennej-wroclaw/areszt-sledczy-jelenia-gora/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze
ul. Grottgera 2
58-500 Jelenia Góra
Pokój nr 124.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze ul. Grottgera 2 58-500 Jelenia Góra Pokój nr 116 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.