Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-16
Chełm: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu: POIS.09.02.00-00-047/10-00 Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie miasta Chełm współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
Numer ogłoszenia: 82660 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Spółka z o.o. , ul. Towarowa 9, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5653451, 52, 53, faks 082 5653130.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpec.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Ciepłownicze Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu: POIS.09.02.00-00-047/10-00 Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie miasta Chełm współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu: POIS.09.02.00-00-047/10-00 Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie miasta Chełm współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Materiały promocyjne muszą być wykonane w sposób zgodny z aktualnymi dokumentami/wytycznymi dotyczącymi projektów współfinansowanych z FS w ramach POIiŚ, w szczególności: a) z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (lipiec 2009) wraz z załącznikami. Przedmiotowe zasady stanowią Załącznik nr 5 oraz Załącznik nr 5a do niniejszej specyfikacji. b) z Księgą Identyfikacji Wizualnej Narodowa Strategia Spójności - Załącznik nr 1 do Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce w NSS na lata 2007-2013; c) z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1164/94 w odniesieniu do działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących przedsięwzięć Funduszu Spójności; d) ze Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce na lata 2007-2013. W/w dokumenty dostępne są na stronie internetowej: www.pois.gov.pl , www.mrr.gov.pl. 4. W przypadku zmiany lub wejścia w życie nowych wytycznych i zasad lub aktualizacji dotychczas obowiązujących dokumentów o których mowa w ust. 3, Wykonawca ma obowiązek realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi i aktualnymi wytycznymi/zasadami 5. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na dwa Zadania: a) Zadanie nr 1 - dostawa opatrzonych, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej, logo POIiŚ i MPEC: ołówków automatycznych, długopisów automatycznych, zestawów długopis + ołówek, toreb papierowych na materiały reklamowe, koszulek z krótkim rękawem, czapek z daszkiem, kubków ceramicznych, termosów, zestawów zakreślaczy, latarek LED, piórników z kredkami, flamastrami i farbami; b) Zadanie nr 2 - dostawa opatrzonych, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej, logo POIiŚ i MPEC kalendarzy książkowych format A5.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie; b) posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonuje, z należyta starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł netto (wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa została lub jest wykonywana należycie); c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o oświadczenia i dokumenty jakich żądał Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) - 4) Ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy). 3. Wykonawca jest zobowiązany wykazać spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 1, nie później niż na dzień składania ofert, a także wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. 4. Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego powyżej oraz nie wykaże braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zostanie wykluczony z postępowania. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt. 1, spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, zaś w zakresie braku podstaw do wykluczenia warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców. 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia. 7. Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2b Ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonuje, z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł netto (wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie). 2. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z wykorzystaniem formularza zgodnego z treścią Załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do specyfikacji wraz ze szczegółowym zestawieniem cen jednostkowych wg Załącznika Nr 3/1 do Formularza oferty. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców - dotyczy także spółki cywilnej. 4. Do oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub poświadczonej notarialnie za zgodność kopii. 5. Wykonawcy występujący wspólnie składają jeden Formularz oferty oraz komplet dokumentów wymaganych w SIWZ, jednakże każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Części VI pkt. 2 ppkt 1) - 2) SIWZ. Pozostałe dokumenty, o których mowa w Części VI pkt. 1 SIWZ uczestnicy wspólnej oferty składają wspólnie. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w Części VI pkt. 3 SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpec.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. 22-100 Chełm, ul. Towarowa 9, pokój nr 3 w godz. 7:00-15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 13:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. 22-100 Chełm, ul. Towarowa 9, I piętro, pokój nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy promocji projektu: POIS.09.02.00-00-047/10-00 Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie miasta Chełm współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu: POIS.09.02.00-00-047/10-00 Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie miasta Chełm współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrzonych, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej, logo POIiŚ i MPEC: ołówków automatycznych, długopisów automatycznych, zestawów długopis + ołówek, toreb papierowych na materiały reklamowe, koszulek z krótkim rękawem, czapek z daszkiem, kubków ceramicznych, termosów, zestawów zakreślaczy, latarek LED, piórników z kredkami, flamastrami i farbami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu: POIS.09.02.00-00-047/10-00 Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie miasta Chełm współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrzonych, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej, logo POIiŚ i MPEC kalendarzy książkowych format A5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obrębów Busówno,Busówno-Kolonia i Pniówno,gm.Wierzbica,powiat chełmski,woj.lubelskie-ETAP I-część nr 1
- Pełnienie funkcji Insp. Nadzoru Inwest. nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gm. Wierzbica, pow. chełmski, woj. lubelskie"- część nr 1
- Pełnienie fun. Insp. Nadzoru Inwest. nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gm. Wierzbica, pow. chełmski, woj. lubelskie"- część nr 3
- "Remont oczyszczalni wód opadowych, zespołu zbiorników retencyjno-osadczych szt.2 na TS Koroszczyn"
- "Remont chodnika przy ulicy Cementowej" inwestycja realizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów stacjonarnych jednostronnych oraz dwustronnych na potrzeby Biblioteki Pedagogicznej w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i obsługa wydarzenia konferencyjnego pn. 14. Forum Rozwoju Mazowsza
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Ministerstwa Sportu i Turystyki
- Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Lubelskiej
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Najwyższej Izby Kontroli
- 46/ZP/2024 Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych (poligraficznych) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa systemów wystawienniczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.