Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-12
Elbląg: Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ ? odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP - Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych
Numer ogłoszenia: 82669 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ ? odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP - Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ ? odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP - Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych Przedmiot główny: CPV: 45.22.33.00-9 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie parkingów Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych, związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ ? odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP - Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych. 2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: a) wykonanie ukształtowania terenu, b) roboty rozbiórkowe, c) budowę parkingu dla samochodów osobowych i ciężarowych, d) budowę drogi dojazdowej, e) budowę odwodnienia parkingu, f) budowę oświetlenia terenu parkingu, g) nasadzenia zieleni, h) obsługę geodezyjną inwestycji, w tym m.in.: - wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektu, - sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w sekcji II.1.3) pkt 3. ogłoszenia o zamówieniu. 3. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PRZEDMIAR ROBÓT: 1) PRZEDMIAR ROBÓT Budowa: GMINA - MIASTO ELBLĄG Obiekt: Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzen infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ 1/2 odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP Adres: Elbląg-Modrzewina Płd. ul. Mazurska dz. nr 20/8; 22/10; 22/9 obr.2 dz. nr 31/3; 31/2; 26; 20/14 Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych Przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. B. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PROJEKTY BUDOWLANE I PROJEKTY WYKONAWCZE: 1) Rodzaj opracowania URBANISTYKA Nazwa inwestycji Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ 1/2 odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP Adres inwestycji Elbląg-Modrzewina Płd. ul. Mazurska dz. nr 20/8; 22/10; 22/9 obr.2 dz. nr 31/3; 31/2; 26; 20/14 Nazwa obiektu Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych Zleceniodawca Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 2) Rodzaj opracowania DROGOWE + UKSZTAŁTOWANIE TERENU Nazwa inwestycji Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ 1/2 odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP Adres inwestycji Elbląg-Modrzewina Płd. ul. Mazurska dz. nr 20/8; 22/10; 22/9 obr.2 dz. nr 31/3; 31/2; 26; 20/14 Nazwa obiektu Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych Zleceniodawca Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 3) Rodzaj opracowania SANITARNE Nazwa inwestycji Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ 1/2 odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP Adres inwestycji Elbląg-Modrzewina Płd. ul. Mazurska dz. nr 20/8; 22/10; 22/9 obr.2 dz. nr 31/3; 31/2; 26; 20/14 Nazwa obiektu Odwodnienie parkingu dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz drogi tymczasowej do terenów wojskowych Zleceniodawca Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 4) Rodzaj opracowania ELEWKTRYCZNE - SIECI ELEKTRYCZNE I OŚWIETLENIE TERENU Nazwa inwestycji Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ 1/2 odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP Adres inwestycji Elbląg-Modrzewina Płd. ul. Mazurska dz. nr 20/8; 22/10; 22/9 obr.2 dz. nr 31/3; 31/2; 26; 20/14 Nazwa obiektu Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych Zleceniodawca Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 5) Rodzaj opracowania ANEKS DO PROJEKTU ELEKTRYCZNEGO - SIECI ELEKTRYCZNE I OŚWIETLENIE TERENU Nazwa inwestycji Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ 1/2 odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP Adres inwestycji Elbląg-Modrzewina Płd. ul. Mazurska dz. nr 20/8; 22/10; 22/9 obr.2 dz. nr 31/3; 31/2; 26; 20/14 Nazwa obiektu Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych Zleceniodawca Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 6) Rodzaj opracowania Inwentaryzacja zieleni i projekt gospodarki drzewostanem Nazwa inwestycji Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ 1/2 odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP Adres inwestycji Elbląg-Modrzewina Płd. ul. Mazurska dz. nr 20/8; 22/10; 22/9 obr.2 dz. nr 31/3; 31/2; 26; 20/14 Nazwa obiektu Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych Zleceniodawca Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 C. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: Rodzaj opracowania SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa inwestycji Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ 1/2 odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP Adres inwestycji Część A - Elbląg-Modrzewina Płd. ul. Mazurska dz. nr 20/8; 22/10; 22/9 obr.2 dz. nr 31/3; 31/2; 26; 20/14 Część B - Elbląg-Modrzewina Płd. dz. nr 20/10; 22/7; 20/11; 22/6 Kompleks wojskowy 1317, obr.2 Nazwa obiektu Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych Parking dla samochodów osobowych, ośrodek sprawności fizycznej, boiska sportowe, wartownia (biuro przepustek) Zleceniodawca Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 D. DECYZJA: DECYZJA NR 170/2010 z dnia 26.04.2010 r. znak AiP.A.IV.73530-120/2010 dla inwestycji: miejsca postojowe dla samochodów osobowych i ciężarowych, odwodnienie i oświetlenie parkingu, droga tymczasowa do terenów wojskowych Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz decyzja, wymienione powyżej w pkt B., C. i D. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 4. Zamówienie musi być zrealizowane w oparciu o dokumentację projektową i specyfikacje techniczne opracowaną przez Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Projektowo-Inwestycyjne, z siedzibą przy ul. Wigilijnej 6-7, 82-300 Elbląg pn.: Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ ? odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP opracowaną w 2009 roku oraz o obowiązujące przepisy w zakresie realizacji inwestycji budowlanych i budowy dróg, zawartą w ZAŁĄCZNIKU NR 6 i 7 do SIWZ oraz o obowiązujące przepisy w zakresie realizacji inwestycji budowlanych i budowy dróg. 5. Zamawiający informuje, że: A. posiada aktualną decyzję pozwolenia na budowę nr 170/2010 z dnia 26.04.2010 r. znak AiP.A.IV.73530-120/2010 dla inwestycji: miejsca postojowe dla samochodów osobowych i ciężarowych, odwodnienie i oświetlenie parkingu, droga tymczasowa do terenów wojskowych, B. powołał Inżyniera Budowy do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu umowy. Zamawiający przekaże Inżynierowi Budowy odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, C. Zamawiający nie dopuszcza zamknięcia ruchu kołowego i pieszego na drodze przy budowanym obiekcie. Roboty budowlane będą prowadzone przy zachowaniu ruchu kołowego i pieszego na drodze przy budowanym obiekcie, D. wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez Inżyniera Budowy i zaopiniowaniu przez Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym, którego funkcje w imieniu Prezydenta Miasta Elbląg realizuje Zarząd Dróg UM w Elblągu. 6. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1) Wykonawca musi ustanowić kierownika budowy, pełniącego funkcję kierownika robót drogowych oraz kierowników robót branżowych. 2) Wykonawca zobowiązany będzie w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 3) Wykonawca zakres zleconych robót może wykonać siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców. 4) Materiały pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca na własny koszt musi odwieźć i protokolarnie przekazać do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie bazy Przedsiębiorstwa Dróg i Mostów Sp. z o.o. w Nowinie k/Elbląga lub na inne miejsce wskazane przez Zamawiającego leżące w granicach administracyjnych miasta Elbląg. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy, realizowanej w ramach niniejszego zamówienia, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Polisa ubezpieczeniowa musi być złożona Zamawiającemu najpóźniej jeden dzień przed przekazaniem terenu budowy celem jej weryfikacji i akceptacji. 6) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy z własnych materiałów. Zastosowane materiały muszą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (art.10) tj. muszą być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać muszą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. 7) Wykonawca musi przedstawić Inżynierowi Budowy i Zamawiającemu, do zaakceptowania, harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy - w terminie 5 dni od podpisania umowy. 8) Wykonawca musi wskazać, do zaakceptowania Inżynierowi Budowy, będącego przedstawicielem Zamawiającego, niezależne laboratorium drogowe, w którym będzie wykonywał stosowne badania laboratoryjne w trakcie realizacji przedmiotowego zadania. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca korzystał z własnego laboratorium drogowego spełniającego wymagania dla tego typu badań. 9) Wykonawca musi sporządzić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą - w 6 egz. 10) Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, w trybie art. 647 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, z tytułu wynagrodzenia należnego mu od Zamawiającego za wykonane roboty, w zakresie jakim były one wykonane przez podwykonawców. Kopie w/w umów muszą zostać przekazane Zamawiającemu w terminie do 10 dni od podpisania umowy. 12) Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany będzie do wykonywania zaleceń i uwag zawartych w dokumentacji projektowej w tym w Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 13) Wykonawca robót zobowiązany będzie w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic i dojazdy do posesji. 14) Po upływie okresu gwarancji jakości i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 7. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru robót. 8. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (brutto). Wykazane roboty muszą zawierać łącznie n/w zakresy robót: a) budowę lub przebudowę jezdni lub parkingu o nawierzchni z betonu asfaltowego, b) budowę lub przebudowę kanalizacji deszczowej, c) budowę lub przebudowę oświetlenia ulicznego. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. liczba robót budowlanych oraz wartość robót budowlanych, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia /Protokołu odbioru robót, podając datę i kurs. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia. Osoby, wyznaczone do kierowania robotami w poszczególnych branżach, muszą posiadać wymagane dla danej branży uprawnienia oraz doświadczenie w kierowaniu robotami w swojej branży. Wykonawca musi dysponować: a) kierownikiem budowy pełniącym funkcję kierownika robót drogowych, który musi posiadać: - min. 5 lat doświadczenia jako kierownik budowy, - wymagane uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, b) kierownikami robót branżowych tj. kierownikiem robót branży wod-kan, kierownikiem robót branży energetycznej, którzy muszą posiadać: - min. 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami w swojej branży, - wymagane uprawnienia do kierowania robotami w swojej branży, Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008, nr 63, poz. 394). Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. i 1.4. SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku VAT, określonej w § 2 ust. 1 wzoru Umowy, kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie, 2) konieczności zmiany zakresu prac, wynikającej z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy prawo budowlane, 3) konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, 4) konieczności zmiany terminu realizacji kontraktu na roboty budowlane spowodowanej działaniem Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof), 5) zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy, 6) zmiana kierownika budowy lub zmiany w składzie kierowników branżowych Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu
Departament Zamówień Publicznych pokój 403
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Departament Zamówień Publicznych pokój 403 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy Sekcji II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data zakończenia: 31 października 2012 r. 2. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie). 3. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ: a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ WYKAZ ROBÓT. b) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. c) Wartości potwierdzające spełnianie warunku udziału podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia /Protokołu odbioru robót, podając datę i kurs. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w pkt V.2. SIWZ. e) Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ: a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ WYKAZ OSÓB. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. c) Wykonawca, który polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie Wykonawcy składają wspólnie. 6. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanego przez osoby fizyczne Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2c do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty zawierające oświadczenia, że: - nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument zawierający oświadczenie, że: - Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 10. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 24 przy ul. Brzechwy 5 w Elblągu w ramach zadania: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 12 przy ul. Zajchowskiego 12 w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 17 przy ul. Karowej 30 w Elblągu w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej."
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Przebudowa drogi powiatowej na odcinku Michałkowice-Branice
- Budowa miejsca postojowego w leśnictwie Zalasowa
- Wykonanie budowy parkingu na terenie nieruchomości zajmowanej przez Gabinety Lekarza Rodzinnego Filia w Nowogrodzie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.