eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągOdtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ ? odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP - Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-12

Elbląg: Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ ? odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP - Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych
Numer ogłoszenia: 82669 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ ? odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP - Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ ? odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP - Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych Przedmiot główny: CPV: 45.22.33.00-9 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie parkingów Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych, związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ ? odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP - Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych. 2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: a) wykonanie ukształtowania terenu, b) roboty rozbiórkowe, c) budowę parkingu dla samochodów osobowych i ciężarowych, d) budowę drogi dojazdowej, e) budowę odwodnienia parkingu, f) budowę oświetlenia terenu parkingu, g) nasadzenia zieleni, h) obsługę geodezyjną inwestycji, w tym m.in.: - wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektu, - sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w sekcji II.1.3) pkt 3. ogłoszenia o zamówieniu. 3. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PRZEDMIAR ROBÓT: 1) PRZEDMIAR ROBÓT Budowa: GMINA - MIASTO ELBLĄG Obiekt: Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzen infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ 1/2 odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP Adres: Elbląg-Modrzewina Płd. ul. Mazurska dz. nr 20/8; 22/10; 22/9 obr.2 dz. nr 31/3; 31/2; 26; 20/14 Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych Przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. B. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PROJEKTY BUDOWLANE I PROJEKTY WYKONAWCZE: 1) Rodzaj opracowania URBANISTYKA Nazwa inwestycji Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ 1/2 odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP Adres inwestycji Elbląg-Modrzewina Płd. ul. Mazurska dz. nr 20/8; 22/10; 22/9 obr.2 dz. nr 31/3; 31/2; 26; 20/14 Nazwa obiektu Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych Zleceniodawca Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 2) Rodzaj opracowania DROGOWE + UKSZTAŁTOWANIE TERENU Nazwa inwestycji Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ 1/2 odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP Adres inwestycji Elbląg-Modrzewina Płd. ul. Mazurska dz. nr 20/8; 22/10; 22/9 obr.2 dz. nr 31/3; 31/2; 26; 20/14 Nazwa obiektu Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych Zleceniodawca Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 3) Rodzaj opracowania SANITARNE Nazwa inwestycji Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ 1/2 odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP Adres inwestycji Elbląg-Modrzewina Płd. ul. Mazurska dz. nr 20/8; 22/10; 22/9 obr.2 dz. nr 31/3; 31/2; 26; 20/14 Nazwa obiektu Odwodnienie parkingu dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz drogi tymczasowej do terenów wojskowych Zleceniodawca Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 4) Rodzaj opracowania ELEWKTRYCZNE - SIECI ELEKTRYCZNE I OŚWIETLENIE TERENU Nazwa inwestycji Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ 1/2 odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP Adres inwestycji Elbląg-Modrzewina Płd. ul. Mazurska dz. nr 20/8; 22/10; 22/9 obr.2 dz. nr 31/3; 31/2; 26; 20/14 Nazwa obiektu Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych Zleceniodawca Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 5) Rodzaj opracowania ANEKS DO PROJEKTU ELEKTRYCZNEGO - SIECI ELEKTRYCZNE I OŚWIETLENIE TERENU Nazwa inwestycji Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ 1/2 odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP Adres inwestycji Elbląg-Modrzewina Płd. ul. Mazurska dz. nr 20/8; 22/10; 22/9 obr.2 dz. nr 31/3; 31/2; 26; 20/14 Nazwa obiektu Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych Zleceniodawca Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 6) Rodzaj opracowania Inwentaryzacja zieleni i projekt gospodarki drzewostanem Nazwa inwestycji Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ 1/2 odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP Adres inwestycji Elbląg-Modrzewina Płd. ul. Mazurska dz. nr 20/8; 22/10; 22/9 obr.2 dz. nr 31/3; 31/2; 26; 20/14 Nazwa obiektu Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych Zleceniodawca Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 C. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: Rodzaj opracowania SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa inwestycji Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ 1/2 odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP Adres inwestycji Część A - Elbląg-Modrzewina Płd. ul. Mazurska dz. nr 20/8; 22/10; 22/9 obr.2 dz. nr 31/3; 31/2; 26; 20/14 Część B - Elbląg-Modrzewina Płd. dz. nr 20/10; 22/7; 20/11; 22/6 Kompleks wojskowy 1317, obr.2 Nazwa obiektu Parking dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz droga tymczasowa do terenów wojskowych Parking dla samochodów osobowych, ośrodek sprawności fizycznej, boiska sportowe, wartownia (biuro przepustek) Zleceniodawca Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 D. DECYZJA: DECYZJA NR 170/2010 z dnia 26.04.2010 r. znak AiP.A.IV.73530-120/2010 dla inwestycji: miejsca postojowe dla samochodów osobowych i ciężarowych, odwodnienie i oświetlenie parkingu, droga tymczasowa do terenów wojskowych Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz decyzja, wymienione powyżej w pkt B., C. i D. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 4. Zamówienie musi być zrealizowane w oparciu o dokumentację projektową i specyfikacje techniczne opracowaną przez Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Projektowo-Inwestycyjne, z siedzibą przy ul. Wigilijnej 6-7, 82-300 Elbląg pn.: Odtworzenie i przeniesienie obiektów i urządzeń infrastruktury wojskowej kolidującej z budową odcinka projektowanej ulicy klasy KDZ ? odcinek C od ul. Mazurskiej do granicy objętej MPZP opracowaną w 2009 roku oraz o obowiązujące przepisy w zakresie realizacji inwestycji budowlanych i budowy dróg, zawartą w ZAŁĄCZNIKU NR 6 i 7 do SIWZ oraz o obowiązujące przepisy w zakresie realizacji inwestycji budowlanych i budowy dróg. 5. Zamawiający informuje, że: A. posiada aktualną decyzję pozwolenia na budowę nr 170/2010 z dnia 26.04.2010 r. znak AiP.A.IV.73530-120/2010 dla inwestycji: miejsca postojowe dla samochodów osobowych i ciężarowych, odwodnienie i oświetlenie parkingu, droga tymczasowa do terenów wojskowych, B. powołał Inżyniera Budowy do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu umowy. Zamawiający przekaże Inżynierowi Budowy odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, C. Zamawiający nie dopuszcza zamknięcia ruchu kołowego i pieszego na drodze przy budowanym obiekcie. Roboty budowlane będą prowadzone przy zachowaniu ruchu kołowego i pieszego na drodze przy budowanym obiekcie, D. wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez Inżyniera Budowy i zaopiniowaniu przez Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym, którego funkcje w imieniu Prezydenta Miasta Elbląg realizuje Zarząd Dróg UM w Elblągu. 6. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1) Wykonawca musi ustanowić kierownika budowy, pełniącego funkcję kierownika robót drogowych oraz kierowników robót branżowych. 2) Wykonawca zobowiązany będzie w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 3) Wykonawca zakres zleconych robót może wykonać siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców. 4) Materiały pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca na własny koszt musi odwieźć i protokolarnie przekazać do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie bazy Przedsiębiorstwa Dróg i Mostów Sp. z o.o. w Nowinie k/Elbląga lub na inne miejsce wskazane przez Zamawiającego leżące w granicach administracyjnych miasta Elbląg. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy, realizowanej w ramach niniejszego zamówienia, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Polisa ubezpieczeniowa musi być złożona Zamawiającemu najpóźniej jeden dzień przed przekazaniem terenu budowy celem jej weryfikacji i akceptacji. 6) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy z własnych materiałów. Zastosowane materiały muszą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (art.10) tj. muszą być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać muszą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. 7) Wykonawca musi przedstawić Inżynierowi Budowy i Zamawiającemu, do zaakceptowania, harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy - w terminie 5 dni od podpisania umowy. 8) Wykonawca musi wskazać, do zaakceptowania Inżynierowi Budowy, będącego przedstawicielem Zamawiającego, niezależne laboratorium drogowe, w którym będzie wykonywał stosowne badania laboratoryjne w trakcie realizacji przedmiotowego zadania. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca korzystał z własnego laboratorium drogowego spełniającego wymagania dla tego typu badań. 9) Wykonawca musi sporządzić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą - w 6 egz. 10) Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, w trybie art. 647 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, z tytułu wynagrodzenia należnego mu od Zamawiającego za wykonane roboty, w zakresie jakim były one wykonane przez podwykonawców. Kopie w/w umów muszą zostać przekazane Zamawiającemu w terminie do 10 dni od podpisania umowy. 12) Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany będzie do wykonywania zaleceń i uwag zawartych w dokumentacji projektowej w tym w Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 13) Wykonawca robót zobowiązany będzie w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic i dojazdy do posesji. 14) Po upływie okresu gwarancji jakości i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 7. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru robót. 8. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (brutto). Wykazane roboty muszą zawierać łącznie n/w zakresy robót: a) budowę lub przebudowę jezdni lub parkingu o nawierzchni z betonu asfaltowego, b) budowę lub przebudowę kanalizacji deszczowej, c) budowę lub przebudowę oświetlenia ulicznego. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. liczba robót budowlanych oraz wartość robót budowlanych, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia /Protokołu odbioru robót, podając datę i kurs. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia. Osoby, wyznaczone do kierowania robotami w poszczególnych branżach, muszą posiadać wymagane dla danej branży uprawnienia oraz doświadczenie w kierowaniu robotami w swojej branży. Wykonawca musi dysponować: a) kierownikiem budowy pełniącym funkcję kierownika robót drogowych, który musi posiadać: - min. 5 lat doświadczenia jako kierownik budowy, - wymagane uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, b) kierownikami robót branżowych tj. kierownikiem robót branży wod-kan, kierownikiem robót branży energetycznej, którzy muszą posiadać: - min. 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami w swojej branży, - wymagane uprawnienia do kierowania robotami w swojej branży, Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008, nr 63, poz. 394). Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. i 1.4. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku VAT, określonej w § 2 ust. 1 wzoru Umowy, kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie, 2) konieczności zmiany zakresu prac, wynikającej z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy prawo budowlane, 3) konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, 4) konieczności zmiany terminu realizacji kontraktu na roboty budowlane spowodowanej działaniem Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof), 5) zmiana danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy, 6) zmiana kierownika budowy lub zmiany w składzie kierowników branżowych Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Departament Zamówień Publicznych pokój 403 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Departament Zamówień Publicznych pokój 403 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy Sekcji II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data zakończenia: 31 października 2012 r. 2. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie). 3. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ: a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ WYKAZ ROBÓT. b) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. c) Wartości potwierdzające spełnianie warunku udziału podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia /Protokołu odbioru robót, podając datę i kurs. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w pkt V.2. SIWZ. e) Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ: a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ WYKAZ OSÓB. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. c) Wykonawca, który polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie Wykonawcy składają wspólnie. 6. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanego przez osoby fizyczne Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2c do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty zawierające oświadczenia, że: - nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument zawierający oświadczenie, że: - Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 10. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.