eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GórySUKCESYWNE DOSTAWY RĘKAWIC CHIRURGICZNYCH I DIAGNOSTYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-12

Tarnowskie Góry: SUKCESYWNE DOSTAWY RĘKAWIC CHIRURGICZNYCH I DIAGNOSTYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 82760 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY RĘKAWIC CHIRURGICZNYCH I DIAGNOSTYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych. Zamówienie składa się z 2 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet 1 - Rękawice chirurgiczne Pakiet 2 - Rękawice diagnostyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilość znajdują się w załącznikach nr D.1 ÷ D.2 do SIWZ. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w danym pakiecie. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ. - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - minimum 2 dostawy na wartość nie mniejszą niż dla: dla Pakietu nr 1 - 60 000,00 zł; dla Pakietu nr 2 - 120 000,00 zł; W przypadku składania ofert na obydwie części - Pakiety, Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych dostaw o wartości równej sumie wartości wskazanych powyżej pakietów, na które składa ofertę. Wzór wykazu stanowi załącznik nr [H] do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia, kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] 3. Wzór oświadczeń - część [E] 4. Wzór oświadczeń - część [F] 5. Wzór oświadczeń - część [G] 6. Wykaz dostaw - część [H]

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. b) zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) czasowego braku dostępności produktu objętego umową. Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z potwierdzeniem faksem) uzgodnienia. Osobą upoważnioną do uzgodnień lub do akceptacji równoważnego produktu ze strony Zamawiającego jest Kierownik Apteki Szpitalnej. Zmiany w tym zakresie nie wymagają aneksów do umowy. 4. Zmiany umowy z pominięciem ust. 3 niniejszego paragrafu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, Dział Zamówień Publicznych - budynek administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 10:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, Sekretariat - budynek administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 Rękawice chirurgiczne sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość par 1 Rękawice chirurgiczne pudrowane, lateksowe, jałowe, mikroteksturowane, ,mankiet prosty, dł min. 285 mm, kształt anatomiczny, pasujące na prawą i lewą dłoń, wartość protein lateksu< 80ug/g, AQL 1,0 Pakowane parami w podwójnym opakowaniu, rozm. 6,0 - 9,0 24000 2 Rękawice chirurgiczne bezpudrowe, lateksowe, jałowe Powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, chlorowana i pokryta silikonem, wewnętrzna pokryta poliuretanem, polimerem i silikonem, długość min 280mm, mankiet prosty, kształt anatomiczny. AQL 1,0. Poziom protein lateksu <30ug/g.Pakowane parami w podwójnym opakowaniu, rozm. 6,0-9,0 300 3 Rękawice chirurgiczne bezpudrowe, neoprenowe, jałowe, Powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowna, silikonowana i chlorowana, wewnętrzna pokryta poliuretanem i silikonem, dł.min.305 mm, mankiet prosty z taśmą adhezyjną. AQL 1,0. Pakowane parami w podwójnym opakowaniu, rozm 6,0-9,0 500 4 Rękawice specjalistyczne ginekologiczne bezpudrowe, lateksowe, jałowe, o przedłużonym mankiecie, dł min 500 mm,grubość 0,35 mm, AQL 1,0, mankiet rolowany, mikroteksturowane na końcówkach palców. Poziom protein lateksu <15ug/g. Pakowane parami w podwójnym opakowaniu, rozmiar 6,0 - 9,0 40 5 Rękawice do zabiegów szczególnego ryzyka, lateksowa, bezpudrowe, jałowe, o anatomicznym kształcie, mankiet rolowany, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana i pokryta silikonem, wewnętrzna chlorowana, dł. min. 250 mm, zawartość protein<30ug/g, AQL 1,0. Pakowane parami w podwójnym opakowaniu, rozm. S(6,5) M(7,5) L(8,5) 200 6 Rękawice chirurgiczne do precyzyjnych zabiegów, bezpudrowe, lateksowe, jałowe, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana chlorowana, wewnętrzna chlorowana, mankiet prosty z taśmą adhezyjną, dł min. 285 mm Poziom protein lateksu <30ug/g, anatomicznie dopasowane do kształtu dłoni, o stonowanej barwie nie wywołującej zjawiska odblasku, AQL1,0, pakowane parami, rozm 6,0-9,0 3200 7 Rękawice chirurgiczne bezpudrowe, lateksowe, jałowe, używane w systemie podwójnym ( rękawica spodnia), powierzchnia zewnętrzna teksturowana wewnętrzna polimeryzowana, mankiet prosty z taśmą adhezyjną, AQL 1,0. Poziom protein lateksu <30ug/g, dl. min. 295 mm. Pakowane parami w podwójnym opakowaniu, rozmiar 6,0-9,0 7000 Wymagania zamawiającego 1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia, kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 Rękawice diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP Asortyment Ilość opak.1. Rękawice diagnostyczne nitrylowe o obniżonej grubości. Grubość na palcu 0,08mm, dłoni 0,07mm, mankiecie 0,06mm. Rolowany mankiet, teksturowane na palcach, kolor niebieski, polimerowane od strony roboczej, chlorowane od wewnątrz, długość min. 240mm. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Przebadane na przenikalność substancji chemicznych, cytostatyków potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta min. 10, w tym 2 alkohole, zgodne z normą ASTM F1671. Dopuszczone do kontaktu z żywnością potwierdzone piktogramami na opakowaniu. Pozbawione tiuramów oraz MBT potwierdzone badaniami HPLC z jednostki niezależnej. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Opakowanie a 200 sztuk (XS-L) oraz 180sztuk (XL)4000 2. Rękawice diagnostyczne, niejałowe, bezpudrowe winylowe, mankiet rolowany, kształt uniwersalny, rozm. S - L, AQL 1,5 a 100 szt. 4000 3. Rękawice diagnostyczne lateksowe bezpudrowe, mankiet rolowany, kształt uniwersalny pasujący na lewą i prawą dłoń, roz. S-L, AQL 1,5; rękawice odpowiadające normie EN 455 1-2-3 pakowane po 100szt 670Wymagania dot. poz. 1- 2: Rękawice odpowiadające normom: EN 455 1-2-3 Wymagania dot. poz.2 - Rękawice odpowiadające normom: EN 374-3 Wymagania Zamawiającego:1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery, dokumenty zgodności z normami, karty techniczne w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.