Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-22
Warszawa: USŁUGI LEGALIZACJI ZBIORNIKÓW I CYSTERNY
Numer ogłoszenia: 82801 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1560, ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6855036, 6855297, fax 022 6855101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.jw1560.wp.mil.pl - www.jw1560.m.win.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI LEGALIZACJI ZBIORNIKÓW I CYSTERNY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES NR 1 - PRÓBY SZCZELNOŚCI ZBIORNIKÓW a) Wykonanie prób szczelności zbiorników oraz czynności wchodzących w skład rewizji wewnętrznej zbiorników: - Zbiorniki ZSS 15 - 1 szt. numer 1 na olej napędowy; - Zbiorniki ZSS 15 - 1 szt. numer 2 na etylinę. b) Wykonanie prób szczelności zbiorników oraz czynności wchodzących w skład rewizji wewnętrznej zbiorników: - Zbiorniki ZSP 50 - 3 szt. o numerach 1, 2 i 4 na benzynę Pb - 95; - Zbiorniki ZSP 50 - 1 szt. o numerze 3 na etylinę 94; - Zbiorniki ZSP 50 - 8 szt. o numerach od 5 do 12 na olej napędowy. Zbiorniki paliwowe są częściowo napełnione produktami mps. Przy wykonywaniu prób szczelności odbiór i zaakceptowanie prac musi odbyć się przez upoważnionego Inspektora wojskowego dozoru technicznego z rewizją wewnętrzną włącznie i wystawieniem dokumentów dopuszczających do dalszej eksploatacji zbiorników. Wykonanie czyszczenia zbiorników paliwowych musi odbyć się na podstawie ustawy o gospodarowaniu odpadami z wystawieniem odpowiednich dokumentów o przekazaniu odpadów do utylizacji. ZAKRES NR 2 - LEGALIZACJA CYSTERNY Badania związane z coroczną legalizacją cysterny paliwowej - dystrybutora CD - 5 m 3 na samochodzie STAR 266 - 1 szt. + filtr znajdującej się na terenie JW 1560 : - Pełny zakres rewizji zewnętrznej, (pomiar rezystancji) zbiornika pojazdu, - Próba szczelności; - Pełen zakres rewizji zewnętrznej oraz wewnętrznej filtra, próba ciśnieniowa filtra; Usługę należy wykonać w JW 1560 Warszawa Skład MPS, ul. Radiowa 2. Przy wykonywaniu prób oraz rewizji, odbiór i zaakceptowanie prac musi odbyć się przez upoważnionego Inspektora wojskowego dozoru technicznego i wystawieniem dokumentów dopuszczających do dalszej eksploatacji cysterny. 2)Wszystkie prace muszą być wykonywane w obecności właściwego miejscowo Inspektora Wojskowego Dozoru Technicznego i muszą być zaakceptowane przez właściwego miejscowo Inspektora Wojskowego Dozoru Technicznego. 3)Jeżeli decyzja Wojskowego Dozoru Technicznego Wykonawca będzie negatywna z winy złej usługi Wykonawcy, Wykonawca nie otrzyma zapłaty za wykonanie usługi. 4)Zakresy rewizji wewnętrznych i zewnętrznych oraz próby należy przeprowadzić w zakresie określonym Rozporządzeniem MGPiPS z dnia 9 lipca 2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń ciśnieniowych (Dz. U. nr 135 poz. 1269) Procedura P-T-05 oraz Rozporządzeniem MON z dnia 13 marca 2008r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać wojskowe podziemne zbiorniki do magazynowania paliw płynnych (Dz. U. Nr 53, poz. 322) Procedura P-T-05. 5)Zaleca się aby wykonawca dokonał (na własny koszt) wizji lokalnej na terenie poszczególnych Jednostek Wojskowych, w celu realizacji realizacji przedmiotu zamówienia, aby uzyskać wszystkie niezbędne informacje, które mogą mieć wpływ na sporządzenie ważnej oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z poszczególnymi szefami służby MPS: -w JW 1560 chor. szt. Bogdan MĄDRY, tel. (022) 685-52-24, -w JW 2370 mł. chor. szt. Adam OPIŁOWSKI, tel. (022) 685-50-51. 6)Zamawiający nie narzuca jaki produkt może być użyty do wykonania prób, decyzje w tym zakresie podejmuje Wykonawca. 7)Zamawiający może udostępnić produkt MPS znajdujący się w zbiorniku lecz w przypadku, gdy dojdzie do straty tego produktu poprzez np.: rozlanie, oczywiście za wynikłe z tego powodu skutki i stratę, koszt ponosi Wykonawca. W przypadku, gdy Wykonawca podejmie decyzję użycia np.: wody to oczywiście z zapytaniem o ewentualne koszty należy zwrócić się do Kierownika WAK Nr 8 w Warszawie, tel. (022) 685-52-95. 8)Przedmiot zamówienia zostanie udostępniony do realizacji z chwilą zakończenia procedur przetargowych oraz podpisaniu umowy oczywiście po wcześniejszym ustaleniu spraw organizacyjnych pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. 9)Wykonanie prac odbywać się będzie w dniach roboczych w godzinach 08:00 - 14:30, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy sobót i niedziel.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: - dla zakresu nr 1 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); - dla zakresu nr 2 - Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych (bezwarunkowa i nieodwołalna); 4)gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowa i nieodwołalna); 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).; 4.Wadium wnoszone w pieniądzu: 1)musi obciążyć konto bankowe JW 1560: NBP OWarszawa 85 1010 1010 0020 0413 9130 0000 do dnia 05.05.2008r., do godz. 09.00. 2)przelew pieniężny musi być wykonany z konta firmowego wykonawcy na konto zamawiającego. 3)przelew musi posiadać nazwę: Wadium do oferty na usługę legalizacji MPS - sprawa numer 20-A-RZP-08..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Warunek nr 1 - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie informacji z: aktualnego odpisu z właściwego rejestru; albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz ust. 1 pkt 9 ustawy; wystawionych z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawionych z datą nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Warunek nr 1 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy przedstawią ww. dokumenty opatrzone odpowiednimi datami wydania lub poświadczenia aktualności, wydane przez uprawnione do tego celu organy administracji publicznej, będą wydane lub wystawione podmiotowi/om składającemu/ym ofertę do niniejszego postępowania, poświadczone za zgodność z oryginałem, podpisane przez osoby do tego uprawnione; 2) Warunek nr 2 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie: oświadczenia; Warunek nr 2 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty potwierdzony podpisem druk Oświadczeń - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3) Warunek nr 3 - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie: polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Warunek nr 3 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty w/w dokument opatrzony odpowiednimi datami wydania lub poświadczenia aktualności, wydane przez uprawnione do tego celu instytucje, będą wydane podmiotowi/om składającemu/ym ofertę do niniejszego przetargu, poświadczone za zgodność z oryginałem, podpisany przez osoby do tego uprawnione. Dokument musi być ważny w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Warunek nr 4 - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na podstawie: oświadczenia; Warunek nr 4 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy dołączą do oferty potwierdzony podpisem druk Oświadczeń - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 5)Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. 6)Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców wg formuły: spełnia - nie spełnia. 7)Nie spełnianie chociażby jednego warunku skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - 1 arkusz w 1 egzemplarzu; 2)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - osobowa albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu dla wszystkich osób wymienionych w Rejestrze Sądowym w pozycji organ uprawniony do - reprezentacji lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w oznaczeniu podmiotu i pełnomocników - 1 arkusz w 1 egzemplarzu; 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - podmiotowa w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu (dokument fakultatywny- wymagany wyłącznie od podmiotów którym ww. informacja przysługuje); 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, wystawione z datą nie wcześniejszą niż na 3 miesiące od daty wyznaczonej na dzień składania ofert - w 1 egzemplarzu; 5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu; 6)Oświadczenia - druk opracowany wg druku dołączonego do niniejszej specyfikacji - załącznik nr 3 - 1 egzemplarz; 7)Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - 1 egzemplarz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.jw1560.wp.mil.pl - www.jw1560.m.win.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1560 00-908 Warszawa, ul. Radiowa 2 BUDYNEK NR 86, parter, pok. 10..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 09:00, miejsce: w Kancelarii Jawnej Jednostki Wojskowej 1560, 00-908 Warszawa ul. Radiowa 2 bud. 86, II piętro, pok. 207..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRÓBY SZCZELNOŚCI ZBIORNIKÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Wykonanie prób szczelności zbiorników oraz czynności wchodzących w skład rewizji wewnętrznej zbiorników: - Zbiorniki ZSS 15 - 1 szt. numer 1 na olej napędowy; - Zbiorniki ZSS 15 - 1 szt. numer 2 na etylinę. b)Wykonanie prób szczelności zbiorników oraz czynności wchodzących w skład rewizji wewnętrznej zbiorników: - Zbiorniki ZSP 50 - 3 szt. o numerach 1, 2 i 4 na benzynę Pb - 95; - Zbiorniki ZSP 50 - 1 szt. o numerze 3 na etylinę 94; - Zbiorniki ZSP 50 - 8 szt. o numerach od 5 do 12 na olej napędowy. Zbiorniki paliwowe są częściowo napełnione produktami mps. Przy wykonywaniu prób szczelności odbiór i zaakceptowanie prac musi odbyć się przez upoważnionego Inspektora wojskowego dozoru technicznego z rewizją wewnętrzną włącznie i wystawieniem dokumentów dopuszczających do dalszej eksploatacji zbiorników. Wykonanie czyszczenia zbiorników paliwowych musi odbyć się na podstawie ustawy o gospodarowaniu odpadami z wystawieniem odpowiednich dokumentów o przekazaniu odpadów do utylizacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LEGALIZACJA CYSTERNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badania związane z coroczną legalizacją cysterny paliwowej - dystrybutora CD - 5 m 3 na samochodzie STAR 266 - 1 szt. + filtr znajdującej się na terenie JW 1560 : - Pełny zakres rewizji zewnętrznej, (pomiar rezystancji) zbiornika pojazdu, - Próba szczelności; - Pełen zakres rewizji zewnętrznej oraz wewnętrznej filtra, próba ciśnieniowa filtra; Usługę należy wykonać w JW 1560 Warszawa Skład MPS, ul. Radiowa 2. Przy wykonywaniu prób oraz rewizji, odbiór i zaakceptowanie prac musi odbyć się przez upoważnionego Inspektora wojskowego dozoru technicznego i wystawieniem dokumentów dopuszczających do dalszej eksploatacji cysterny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Na wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026 nr 2
- Usługa sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą "Przebudowa istniejącej serwerowni wraz z instalacjami wewnętrznymi w budynku Ministerstwa Przemysłu w Katowicach
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Wierzchlas"
- ,,Adaptacja miasta do zmian klimatu poprzez działania związane z zapobieganiem podtopieniom i zalaniom na terenie Miasta Tarnobrzega" - dokumentacja projektowo - kosztorysowa.
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli stanu technicznego instalacji i urządzeń gazowych w nieruchomościach S.P. położonych w obszarze działania ODS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.