Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Jaworzno: Dostawa wyposażenia sterylizatorni do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 8281 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, fax 032 7519844.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia sterylizatorni do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sterylizatorni do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie wraz z montażem w ramach pakietów: Pakiet I - Mata basenowa Pakiet II - Pistolety do mycia i obcinarka rękawów papierowo foliowych Pakiet III - Płuczka dezynfektor Pakiet IV - Regały metalowe Pakiet V - Stoliki narzędziowe i stoliki do instrumentów chirurgicznych Pakiet VI - Szafki szatniowe i ławki Pakiet VII - Wyposażenie ze stali nierdzewnej i chromowanej Pakiet VIII Zlewy i umywalki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 3 do specyfikacji . Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety.Ofertę można złożyć na wszystkie lub wybrane pakiety, przy czym w ramach danego pakietu ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.31.30.00 - Wyroby ze stali nierdzewnej Kod CPV wg słownika 2008: 14.62.20.00 - Stal Oryginalny kod CPV: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Oryginalny kod CPV: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów Oryginalny kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 26.21.41.00 - Zlewozmywaki i umywalki Kod CPV wg słownika 2008: 44.41.13.00 - Umywalki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w pakiecie VII Wyposażenie ze stali nierdzewnej i chromowanej w wysokości 5200,00. Dla pozostałych pakietów zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2)oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2.W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V pkt. 1 ppkt 1-2 SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania konsorcjum. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V pkt. 1 ppkt. 1 SIWZ, wykonawca składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja jest także dostępna w sekcji Gospodarczej szpitala tel. 032 616-44-82 wew. 119 lub za pobraniem pocztowym. Koszt SIWZ 30 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zamawiajacego przy ul. Chełmońskiego 28 43-600 Jaworzno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Mata basenowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa maty basenowej (ilość 11m kw.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Pistolety do mycia i obcinarka rękawów papierowo foliowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pistoletów do mycia i obcinarki rękawów papierowo foliowych i innych przyrządów do mycia i dezynfekcji wraz z montażem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Płuczka dezynfektor.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płuczki dezynfektora - 1 szt. wraz ze szkoleniem personelu i montażem Wartość poniżej 14 tys, euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Regały metalowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20 regałów metalowych z montażem w siedzibie zamawiajacego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - Stoliki narzędziowe i stoliki do instrumentów chirurgicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stolików narzędziowych i stolików do instrumentów chirurgicznych (4 pozycje asortymentowe) o łącznej wartości poniżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.40-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI Szafki szatniowe i ławki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szafek szatniowych (8szt) i ławek szatniowych (3 szt).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII Wyposażenie ze stali nierdzewnej i chromowanej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia ze stali nierdzewnej i chromowanej o łącznej wartości powyżej 14 tys. euro (68 pozycji asortymentowych).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.31.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII Zlewy i umywalki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zlewów i umywalek o łącznej wartości poniżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.31.30.00-2, 26.21.41.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Sukcesywne dostawy partiami w I półroczu 2025 r 24 000 l. oleju opałowego lekkiego do SP 20 oraz do PM Nr 4 w Jaworznie z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 30% "
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od 02.01.2025 r. do 30.06.2025 r. - część 3 - pozostałe art. spożywcze, woda, produkty mleczarskie
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 im. Janusza Korczaka w Jaworznie na rok 2025
- Przewozy kurierskie, w tym przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi dla Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie w 2025 r.
- Dostawa oleju napędowego grzewczego do obiektów Miejskiego Centrum Kultury i Sportu w Jaworznie
- Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wraz z transportem i wniesieniem artykułów żywnościowych w 2025r.
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zakup i dostawę medycznego sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Endoskopii i Bloku Operacyjnego SP ZOZ w Hajnówce
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
- Dostawa myjni endoskopowej wraz z osprzętem do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o. o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji
więcej: Stal »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.