Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-11
Tychy: Dostawa sprzętu komputerowego do Biblioteki Głównej Mediateki XXI wieku zlokalizowanej w Tychach, przy Al. Marszałka Piłsudskiego 16
Numer ogłoszenia: 83166 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do Biblioteki Głównej Mediateki XXI wieku zlokalizowanej w Tychach, przy Al. Marszałka Piłsudskiego 16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Biblioteki Głównej. Mediateki XXI wieku, zlokalizowanej w Tychach, przy Al. Marszałka Piłsudskiego 16. W ramach niniejszego zamówienia przewidziano podział na następujące zadania, w zakresie których umożliwiono składanie ofert częściowych: 1. ZADANIE NR 1 serwery wraz ze sprzętem i oprogramowaniem Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie serwerów wraz ze sprzętem i oprogramowaniem towarzyszącym, koniecznym do budowy klastra do Biblioteki Głównej. Mediateki XXI wieku, zlokalizowanej w Tychach, przy Al. Marszałka Piłsudskiego 16. Wymagane parametry wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 2. ZADANIE NR 2 zestawy komputerowe i komputery przenośne Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych i komputerów przenośnych, do Biblioteki Głównej. Mediateki XXI wieku zlokalizowanej w Tychach, przy Al. Marszałka Piłsudskiego 16. Wymagane parametry wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3. ZADANIE NR 3 drukarki i urządzenie wielofunkcyjne Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego do Biblioteki Głównej. Mediateki XXI wieku zlokalizowanej w Tychach, przy Al. Marszałka Piłsudskiego 16.Wymagane parametry wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. ZADANIE NR 4 oprogramowanie biurowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego do Biblioteki Głównej. Mediateki XXI wieku zlokalizowanej w Tychach, przy Al. Marszałka Piłsudskiego 16. Wymagane parametry wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 48.31.00.00-4, 30.23.00.00-0, 48.82.00.00-2, 48.82.30.00-3, 48.71.00.00-8, 30.23.31.41-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - ZADANIE NR 1 serwery wraz ze sprzętem i oprogramowaniem: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 PLN), - ZADANIE NR 2 zestawy komputerowe i komputery przenośne: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 PLN), - ZADANIE NR 3 drukarki i urządzenie wielofunkcyjne: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100 PLN), - ZADANIE NR 4 oprogramowanie biurowe: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100 PLN), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ZADANIE NR 1 serwery wraz ze sprzętem i oprogramowaniem. Wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum dwóch dostaw sprzętu serwerowego o wartości min. 75 000,00 zł brutto każda. Przez jedną dostawę rozumie się dostawę sprzętu serwerowego obejmującą swym zakresem serwery zrealizowaną jednorazowo lub sukcesywnie w ramach jednej umowy lub realizowaną obecnie z tym, że wartość już zrealizowanej części musi wynosić co najmniej 75 000,00 zł brutto. - według załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowody, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. ZADANIE NR 2 zestawy komputerowe i komputery przenośne. Wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum dwóch dostaw zestawów komputerowych wartości min. 100 000,00 zł brutto każda. Przez jedną dostawę rozumie się dostawę zestawów komputerowych zrealizowaną jednorazowo lub sukcesywnie w ramach jednej umowy lub realizowaną obecnie z tym, że wartość już zrealizowanej części musi wynosić co najmniej 100 000,00 zł brutto. - według załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowody, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. ZADANIE NR 3 drukarki i urządzenie wielofunkcyjne - nie dotyczy ZADANIE NR 4 oprogramowanie biurowe. Wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum dwóch dostaw oprogramowania biurowego, o wartości min. 15 000,00 zł brutto każda. Przez jedną dostawę rozumie się dostawę oprogramowania biurowego zrealizowaną jednorazowo lub sukcesywnie w ramach jednej umowy lub realizowaną obecnie z tym, że wartość już zrealizowanej części musi wynosić co najmniej 15 000,00 zł brutto. - według załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowody, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu może posłużyć się jedną dostawą obejmującą swoim zakresem warunki udziału w przedmiotowych zadaniach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, c) dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy, Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2016 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy, Wydział Zamówień Publicznych - pok. 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZAMAWIAJĄCY: Miejska Biblioteka Publiczna Al. Marszałka Piłsudskiego 16 43-100 Tychy Zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia osobie trzeciej, tj. Gminie Tychy Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: ZADANIE NR 1 serwery wraz ze sprzętem i oprogramowaniem - 60 dni od dnia podpisania umowy ZADANIE NR 2 zestawy komputerowe i komputery przenośne - 30 dni od dnia podpisania umowy ZADANIE NR 3 drukarki i urządzenie wielofunkcyjne - 30 dni od dnia podpisania umowy ZADANIE NR 4 oprogramowanie biurowe - 14 dni od dnia podpisania umowy Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda w szczególności: a) próbek, opisów lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; - w zakresie potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom należy przedłożyć opis oferowanego sprzętu komputerowego pod kątem spełniania wymogów określonych w załączniku nr 6 do SIWZ w szczególności poprzez: karty katalogowe, karty techniczne produktu, specyfikacje techniczne itp. opisujące każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu, które wyspecyfikował Zamawiający. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego przez Wykonawcę sprzętu z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 serwery wraz ze sprzętem i oprogramowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 serwery wraz ze sprzętem i oprogramowaniem Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie serwerów wraz ze sprzętem i oprogramowaniem towarzyszącym, koniecznym do budowy klastra do Biblioteki Głównej. Mediateki XXI wieku, zlokalizowanej w Tychach, przy Al. Marszałka Piłsudskiego 16. Wymagane parametry wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 48.82.00.00-2, 48.82.00.00-3, 48.71.00.00-8, 30.23.31.41-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 3 drukarki i urządzenie wielofunkcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3 drukarki i urządzenie wielofunkcyjne Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego do Biblioteki Głównej. Mediateki XXI wieku zlokalizowanej w Tychach, przy Al. Marszałka Piłsudskiego 16.Wymagane parametry wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 drukarki i urządzenie wielofunkcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3 drukarki i urządzenie wielofunkcyjne Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego do Biblioteki Głównej. Mediateki XXI wieku zlokalizowanej w Tychach, przy Al. Marszałka Piłsudskiego 16.Wymagane parametry wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.23.00.00-0, 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. okres gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 oprogramowanie biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4 oprogramowanie biurowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego do Biblioteki Głównej. Mediateki XXI wieku zlokalizowanej w Tychach, przy Al. Marszałka Piłsudskiego 16. Wymagane parametry wskazano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. okres wsparcia - 20
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Świadczenie usług telefonii komórkowej i mobilnego internetu wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych, modemów i kart SIM dla Gminy Miasta Tychy oraz jednostek organizacyjnych
- Zadanie 1 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej przy Pl. Wolności w Tychach Zadanie 2 - Remont pokrycia dachu nad salą gimnastyczną w Szkole Podstawowej nr 1 przy Placu Wolności w Tychach
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM V
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic o powierzchni powyżej 200 m2 na terenie miasta Tychy w 2025 r.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.