To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-08
Tarnów: Dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób przebywających w DPS
Numer ogłoszenia: 8337 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318557 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych im. świętego Brata Alberta w Tarnowie, ul. Szpitalna 53, Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 6888-667, 6888-668, faks 0-14 6888-666.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Gminy Miasta Tarnowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób przebywających w DPS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla potrzeb zbiorowego żywienia osób przebywających w DPS. Symbol dostaw wg Wspólnego Słownika Zamówień: wg CPV:03142500, 03212100, 03311000, 15100000,15500000, 15800000 W celu umożliwienia składania ofert częściowych Zamawiający ustalił niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 - Mąki i kasze Zadanie nr 2 - Pieczywo świeże Zadanie nr 3 - Przyprawy i używki, Zadanie nr 4 - Pozostałe produkty spożywcze Zadanie nr 5 - Mleko i produkty mleczarskie Zadanie nr 6 - Drób i podroby. Zadanie nr 7 - Mięso , wędliny i wyroby drobiowe Zadanie nr 8 - Ryby i produkty rybne Zadanie nr 9 - Warzywa i owoce Zadanie nr 10 - Jajka Definicje: - Mąki i kasze- produkty suche, niezawilgocone, bez obecności szkodników (chrząszcze, larwy motyli), opakowania nieuszkodzone. Opakowania jednostkowe 1 kg. Termin ważności w dniu dostawy minimum 2 miesiące. Wykonawca odpowiada za odpowiednie warunki transportu. - Pieczywo świeże-wyroby o odpowiedniej barwie charakterystycznej dla upieczonego pieczywa, kształcie, smaku i wymaganej gramaturze. Zachowane odpowiednie warunki transportu. Do każdej dostawy należy dołączyć wykaz zawierający rodzaj pieczywa, wagę, skład surowcowy i datę przydatności do spożycia. - Przyprawy i używki-produkty suche, niezawilgocone, opakowania nieuszkodzone. Termin ważności w dniu dostawy minimum 2 miesiące. Zachowane odpowiednie warunki transportu. - Pozostałe produkty spożywcze- opakowania produktów, czyste, nieuszkodzone, bez oznak bombażu. Zachowane terminy ważności i odpowiednie warunki transportu. - Mleko i produkty mleczarskie- wyroby świeże o odpowiednim smaku i zapachu. Opakowania czyste nieuszkodzone. Zachowana wymagana gramatura, terminy ważności i odpowiednie warunki transportu. - Drób i podroby świeże- produkty o odpowiednim zapachu mięsa świeżego, bez zanieczyszczeń, nalotu pleśni i zazielenienia mięsa. Zachowane odpowiednie warunki transportu. - Mięso, wędliny i wyroby drobiowe świeże -produkty o odpowiednim naturalnym zapachu mięsa świeżego, bez zanieczyszczeń, nalotu pleśni i zazielenienia mięsa. Zachowane odpowiednie warunki transportu. - Ryby i produkty rybne- wyroby mrożone w odpowiednich opakowaniach. Wyroby w puszkach bez oznak bombażu o odpowiednim terminie ważności i odpowiednich warunkach transportu. - Warzywa i owoce-produkty świeże(w okresie sezonowym) dojrzałe, czyste, nieuszkodzone. Bez oznak pleśni, zepsucia i zanieczyszczeń. Zachowane odpowiednie warunki transportu. - Jaja świeże -klasa A o podłużnym kształcie, czyste, nieuszkodzone. O odpowiednim terminie ważności nie krótszym niż 14 dni i odpowiednich warunkach transportu. Zarówno przedmiot jak i zakres zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci Formularza Cenowego (załącznik nr 1do nr 10 do siwz), który określa roczne potrzeby asortymentowo - ilościowe Zamawiającego. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia podanych w załączniku ilości. Ilość ta będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Dostawy przedmiotu zamówienia w poszczególnych okresach czasu muszą być realizowane wg. odrębnych zamówień dokonywanych przez Zamawiającego telefonicznie, fax lub e-mail na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą. Terminarz dostaw: Dostawy towarów z zadań: nr 2 -(Pieczywo) ; nr 5 - (Mleko i produkty mleczarskie) muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do soboty w wyznaczonych godzinach. Zadanie nr 1 - Mąki i kasze -dostawy 2 razy w tygodniu w godz.7-1430 Zadanie nr 2 - Pieczywo świeże -dostawy 6 razy w tygodniu w godz.7-730 Zadanie nr 3 - Przyprawy i używki -dostawy 2 razy w tygodniu w godz.7-1430 Zadanie nr 4 - Pozostałe produkty spożywcze -dostawy 2 razy w tygodniu w godz.7-1430 Zadanie nr 5 - Mleko i produkty mleczarskie -dostawy 6 razy w tygodniu w godz.7-730 Zadanie nr 6 - Drób i podroby. -dostawy 3 razy w tygodniu w godz.7-1430 Zadanie nr 7 - Mięso , wędliny i wyroby drobiowe -dostawy 3 razy w tygodniu w godz.7-1430 Zadanie nr 8 - Ryby i produkty rybne -dostawy 2 razy w tygodniu w godz.7-1430 Zadanie nr 9 - Warzywa i owoce -dostawy 3 razy w tygodniu w godz.7-1430 Zadanie nr 10 - Jajka -dostawy 2 razy w tygodniu w godz.7-1430 Dostawy żywności muszą być realizowane przez Wykonawcę przystosowanym do tego celu transportem i w opakowaniach Wykonawcy do magazynu Zamawiającego. Zwrotne opakowania winny być oznakowane przez Wykonawcę. Opakowania transportowe środków spożywczych powinny być wykonane z materiałów, które nie powodują zmiany cech organoleptycznych środków spożywczych, są łatwe do utrzymania w czystości oraz zapewniają środkom spożywczym odpowiednie warunki w czasie przewozu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3, 03.21.21.00-1, 03.31.10.00-2, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 469147.95 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Mąki i kasze
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa TROKOS Sp. J. Małgorzata Trojańska, Józef Trojański, ul. Krakowska 409, 32-420 Gdów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8926.12
- Oferta z najniższą ceną: 8926.12 oferta z najwyższą ceną: 8926.12
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pieczywo świeże
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANETA KOBEL ZAKŁAD PIEKARNICZY "STARÓWKA" A.KOBEL I A.KOBEL s.c.
jakie przetargi wygrała firma
ANETA KOBEL ZAKŁAD PIEKARNICZY "STARÓWKA" A.KOBEL I A.KOBEL s.c.
- Zakład Piekarniczy STARÓWKA Antoni Kobel i Artur Kobel s. c., ul. Krakowska 4, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 43180.60
- Oferta z najniższą ceną: 43180.60 oferta z najwyższą ceną: 43180.60
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przyprawy i używki
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa TROKOS Sp. J. Małgorzata Trojańska, Józef Trojański, ul. Krakowska 409, 32-420 Gdów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 32869.63
- Oferta z najniższą ceną: 32869.63 oferta z najwyższą ceną: 32869.63
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pozostałe produkty spożywcze
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa TROKOS Sp. J. Małgorzata Trojańska, Józef Trojański, ul. Krakowska 409, 32-420 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 32558.30
- Oferta z najniższą ceną: 32558.30 oferta z najwyższą ceną: 32558.30
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Mleko i produkty mleczarskie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, ul. Wygoda 147, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 109463.70
- Oferta z najniższą ceną: 109463.70 oferta z najwyższą ceną: 109463.70
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Drób i podroby
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak, ul. Axentowicza 20 a, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 40332.44
- Oferta z najniższą ceną: 40332.44 oferta z najwyższą ceną: 44481.14
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Mięso, wędliny i wyroby drobiowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak, ul. Axentowicza 20 a, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 61000.45
- Oferta z najniższą ceną: 61000.45 oferta z najwyższą ceną: 63335.88
- Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Warzywa i owoce
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TARNOWSKA SPÓŁDZIELNIA OGRODNICZA
jakie przetargi wygrała firma
TARNOWSKA SPÓŁDZIELNIA OGRODNICZA
- Tarnowska Spółdzielnia Ogrodnicza, ul. Hodowlana 5, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 57081.44
- Oferta z najniższą ceną: 57081.44 oferta z najwyższą ceną: 57081.44
- Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Jajka
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa JAJ-POL s.c. M. P. Słowik, ul. Bandrowskiego 20, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11200
- Oferta z najniższą ceną: 11200 oferta z najwyższą ceną: 11200
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi polegającą na budowie oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Krzyskiej w rejonie przystanku autobusowego "Krzyska - Cmentarz I"
- Dostawa i montaż systemu nagłośnienia w ramach zadania pn. Przebudowa Stadionu Miejskiego w Tarnowie
- Dostosowanie bazy danych Ewidencji Gruntów i Budynków (EGiB) w związku z realizacją projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tarnowskiego"
- "Rozbudowa drogi powiatowej ul. Krakowskiej wraz z budową mostu na rzece Biała (stary most) w ciągu ul. Krakowskiej" w ramach zadania "Projekty na budowę i rozbudowę mostów w Tarnowie" - dokumentacja
- Przegląd instalacji i urządzeń przeciwpożarowych w budynkach Akademii Tarnowskiej
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Sukcesywne dostawy świeżego mięsa i wędlin na potrzeby przygotowania konferencji i szkoleń oraz działalności komercyjnej Ośrodka Badawczo-Konferencyjnego IMPAN w Będlewie.
- "Dostawa artykułów spożywczych oraz jaj kurzych na potrzeby Kuchni COZL" ( COZL/DZP/AS/3412/TP- 42/25)
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.