eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych i badawczych dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-15

Warszawa: Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych i badawczych dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 83499 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4902902, faks 22 8302222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych i badawczych dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych i badawczych dla Transportowego Dozoru Technicznego określonych w 9 częściach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) lit.a) SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) lit.a) SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) lit.a) SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) lit.a) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) lit.a) SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane w: 1)zakresie aktualizacji danych Wykonawcy (np.: zmiana adresu siedziby, zmiana nazwy, NIP, REGON, jeSeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy); 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszegozamówienia; 3) wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2.Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umownych w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jezeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub uzasadnionych zmian terminu usunięcia wady fizycznej przedmiotu zamówienia. 3.Postanowienia umowy nie mogą być zmienione, ani uzupełnione postanowieniami niekorzystnymi dla Zamawiającego, jezeli zmiana powodowałaby istotną zmianę treści oferty, na podstawie której został wybrany Wykonawca chyba, że konieczność zmiany spowodowana będzie okolicznościami, których nie można było przewidzieć przy zawieraniu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres pocztowy 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8, 44 piętro, pok.66.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 10:00, miejsce: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4 - adres pocztowy 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8, 44 piętro, pok.75 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1/1/3 - Kątomierz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kątomierz szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2/2/5 - Macka z odczytem cyfrowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Macka z odczytem cyfrowym szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3/3/6 - Wzorzec do łańcuchów płytkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorzec do łańcuchów płytkowych szt. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część 4/4/7 - Pirometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pirometr szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część 5/5/8 - Miernik siłomierza Czujnik pomiarowy do miernika siłomierza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik siłomierza szt. 3 Czujnik pomiarowy do miernika siłomierza szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część 6/6/12 -Dalmierz laserowy Zestaw lusterek inspekcyjnych Niwelator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dalmierz laserowy szt. 1 Zestaw lusterek inspekcyjnych szt. 5 Niwelator szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część 7/7/13 - Przymiar wstęgowy dł. 3m Przymiar wstęgowy dł. 5m Przymiar wstęgowy dł. 10m Przymiar wstęgowy dł. 30m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przymiar wstęgowy dł. 3m szt. 2 Przymiar wstęgowy dł. 5m szt. 8 Przymiar wstęgowy dł. 10m szt. 7 Przymiar wstęgowy dł. 30m szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: część 8/8/14 - Mini kamera do inspekcji przestrzeni zamkniętych Boroskop z wymiennymi końcówkami Lupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mini kamera do inspekcji przestrzeni zamkniętych szt. 3 Boroskop z wymiennymi końcówkami szt. 1 Lupa szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: część 9/10/17 - Cewka przelotowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewka przelotowa szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.