Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-14
Poznań: Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Całodobową ochronę wraz z monitoringiem oraz sprzątaniem maszynowym budynku Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu łącznie z konserwacją sprzętu bezpieczeństwa
Numer ogłoszenia: 83654 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35600 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Logistyki i Magazynowania, ul. E. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8504890, faks 061 8526376.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Całodobową ochronę wraz z monitoringiem oraz sprzątaniem maszynowym budynku Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu łącznie z konserwacją sprzętu bezpieczeństwa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYKAZ POSTERUNKÓW I HARMONOGRAM GODZINOWY OCHRONY FIZYCZNEJ Łączna ilość roboczogodzin w miesiącu (przewidywana) 825 Łączna ilość roboczogodzin w ciągu 24 m-cy (przewidywana) 19800. HARMONOGRAM GODZINOWY DLA PRACOWNIKA OBSŁUGI MASZYNY SPRZATAJĄCEJ Łączna ilość roboczogodzin w miesiącu (przewidywana ) 182. Łączna ilość roboczogodzin w ciągu 24 m-cy (przewidywana )4368. Łączna ilość m2 powierzchni ciągów komunikacyjnych objętej usługą sprzątania maszynowego (przewidywana ) 1900,00 m2 Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie ochrony całodobowej wraz z monitoringiem oraz sprzątaniem maszynowym budynku Instytutu Logistyki i Magazynowania łącznie z konserwacją sprzętu bezpieczeństwa. Lokalizacja obiektów ul. E. Estkowskiego 6, 61 - 755 Poznań. W zakresie ochrony majątku znajdującego się wewnątrz i na zewnątrz kompleksu budynków należących do Instytutu Logistyki i Magazynowania oraz Najemców. a.Zamówienie obejmuje całodobową ochronę fizyczną (o charakterze stacjonarno - obchodowym) wraz z monitoringiem, obejmującą kompleks budynków oraz parking podziemny, wykonywaną minimum jednoosobowo, zgodnie z wykazem posterunków i harmonogramem prac przedstawionym w niniejszym załączniku. Dyżury pełnione będą od poniedziałku do piątku od godz. 6:00 do godz. 17.00 na posterunku ochrony na podziemnym parkingu strzeżonym, od godz. 15.00 do 8.00 dnia następnego w Kancelarii Instytutu w wejściu głównym do Instytutu, oraz w soboty, niedziele i święta - całodobowo na posterunku w wejściu głównym do Instytutu. b.Zamówienie obejmuje wsparcie w razie konieczności grupą interwencyjną (składającą się z co najmniej 2 pracowników posiadających poświadczenia bezpieczeństwa osobowego i zaświadczenia o przeszkoleniu przez osobę upoważnioną Wykonawcy, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą zastrzeżone, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., Nr 182 poz. 1228)) chroniony obiekt, wezwana przez dozorujących po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób i mienia w obiekcie oraz na terenie posesji w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu w czasie maksimum 15 minut w ciągu dnia oraz 10 min. w nocy po uzyskaniu sygnały o zagrożeniu obiektu. Zamawiający ma prawo przeprowadzić okresowo sprawdzenie działania i czasu przyjazdu grupy interwencyjnej i nałożyć karę finansową za przekroczenie uzgodnionych czasów reakcji i pojawienia się w obiekcie w wysokości 0,2% łącznej wartości brutto umowy za każdą minutę spóźnienia. c.Wykonawca musi posiadać własne centrum monitoringu oraz grupę interwencyjną. d.Zamówienie obejmuje zawiadomienie w razie konieczności: pogotowia ratunkowego, straży pożarnej i policji w celu podjęcia właściwych działań. e.Pracownicy ochrony powinni być kontrolowani co najmniej 1 raz w ciągu tygodnia przez inspektorów Wykonawcy, którzy odnotowują przeprowadzoną kontrolę w Dzienniku Dozoru. f.Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu w terminie 14 dni roboczych od daty rozpoczęcia świadczenia usługi Instrukcji ochrony obiektu, o której mowa w ustawie o ochronie osób i mienia. g.Zamówienie obejmuje monitoring obiektów łącznie z konserwacją, serwisem i naprawą sprzętu oraz monitoring i obsługa sygnalizacji wykrywania pożaru SAP. Ewentualna naprawa sprzętu nastąpi czasie do 24 godzin od momentu złożenia przez Zamawiającego i zatwierdzenia przez Wykonawcę zgłoszenia. h.Zamówienie obejmuje monitorowanie lokalnego systemu sygnalizacji włamania, napadu, Zamawiającego drogą telefoniczną poprzez centrum monitoringu Wykonawcy, w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego i przeciwpożarowego obiektu Instytutu. Przekazywanie faksem informacji z naruszenia systemu do Zamawiającego. i.Zamówienie obejmuje konserwację i serwis co najmniej raz na okres trzech miesięcy lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji wykrywania pożaru SAP oraz CCTV ( urządzeń i instalacji) w następującym zakresie: sprawdzenie i wyregulowanie urządzeń wchodzących w skład instalacji alarmowej, wymiany uszkodzonych pojedynczych elementów takich jak: żarówki, bezpieczniki, sprawdzenie okablowania instalacji, sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania układu ładowania akumulatora, sprawdzenie poprawności działania całego urządzenia sygnalizacyjnego przez dokonanie próbnego alarmu w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego DODATKOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW DLA PRACOWNIKA OCHRONY a.strzeżenie bezpieczeństwa dozorowanych obiektów, b.natychmiastowa reakcja pracownika ochrony na zagrożenie w przypadku wysłania alarmu w pilota antynapadowego przez pracownika Zamawiającego, c.monitorowanie i obsługa systemu sygnalizacji wykrywania pożaru SAP, d.właściwe reprezentowanie gospodarza obiektu poprzez funkcję informacyjną, wydawanie kluczy itp., e.wykonywanie prewencyjnych obchodów budynku i terenu przyległego, potwierdzanych w zamontowanym przez Wykonawcę systemie kontroli obchodu, f.kontrolowanie (zgodnie z późniejszymi ustaleniami) osób przebywających na terenie budynku, g.skrupulatne prowadzenie Dziennika Dozoru, Książki Kluczy oraz ewidencji kontroli obchodu, h.utrzymywanie stałego kontaktu z grupami interwencyjnymi i centrum monitoringu Wykonawcy, i.podejmowanie niezbędnych działań prewencyjno - interwencyjnych w sytuacjach zagrożenia (włamania, wtargnięcia, zagrożenia pożarowego, wywołania alarmu z sygnalizacji wykrywania pożaru SAP, awarii technicznych itp.), j.jednolite umundurowane i wyposażenie pracownika ochrony w telefon komórkowy umożliwiający stałą łączność posterunku z funkcjonującym 24 h centrum monitoringu Wykonawcy oraz bezwzględnie z służbowymi telefonami komórkowymi wskazanymi przez Instytut Pracowników, k.Zamawiający z początkiem świadczenia usługi przekaże Wykonawcy informacje odnośnie lokalizacji i rozmieszczenia wyłączników: prądu, zaworów wodnych, zabezpieczeń elektrycznych itp. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania i zapoznania z przedmiotowymi lokalizacjami Pracowników ochrony świadczących usługę, l.Pracownikom ochrony w trakcie realizacji zamówienia zabrania się: pełnienia służby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu; samowolnego i bezpodstawnego opuszczania posterunku; korzystania z telefonu stacjonarnego udostępnionego przez Zamawiającego 061 850 4890 poza okolicznościami wynikającymi z pełnienia ochrony; przebywania na posterunku (pomieszczenie ochrony) osób trzecich; przebywania na posterunku w godzinach pełnienia służby bez umundurowania. a.Pracownicy ochrony powinni odnotowywać każdy swój obchód co najmniej co 2 godziny: od poniedziałku do piątku od 18.00 do.6.00, w soboty, niedziele i dni świąteczne przez całą dobę, w zamontowanym na własny koszt przez Wykonawcę systemie kontroli obchodu umożliwiającym otrzymywanie i monitorowanie raportów poprzez pocztę e-mail upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. 2)Zamówienie obejmuje również usługę maszynowego sprzątania ciągów komunikacyjnych na terenie budynków należącego do Zamawiającego zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Estkowskiego 6. Zakres obowiązków dla pracownika obsługi maszyny sprzątającej wraz z harmonogramem godzinowym przedstawia niniejszy załącznik. DODATKOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW DLA PRACOWNIKA OBSŁUGI MASZYNY SPRZATAJĄCEJ a.Usługa zostanie wykonana przez pracownika przeszkolonego w zakresie obsługi maszyny sprzątającej, b.Wykonawca zapewni niezbędne i pełne zastępstwo w przypadku choroby lub nieobecności pracownika, c.Sprawną maszynę sprzątającą, płyny czyszczące, niezbędną chemię oraz wymagane serwisy maszyny zapewnia Wykonawca. d.Pracownik Wykonujący usługę sprzątania powinien być ubrany w służbową odzież ochronną oraz posiadać identyfikator służbowy, e.Pracownik wykonujący usługę sprzątania powinien być kontrolowany co najmniej 1 raz w tygodniu przez inspektorów Wykonawcy, którzy odnotowują przeprowadzoną kontrolę w Dzienniku Dozoru znajdującego się u pracownika ochrony, f.W przypadku awarii maszyny sprzątającej Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze na czas naprawy, a usługa w opisanym zakresie będzie realizowana najpóźniej od dnia następnego, g.W przypadku awarii maszyny sprzątającej i braku zabezpieczenia urządzenia zastępczego na czas naprawy Zamawiający dla zachowania ciągłości należytego wykonania usługi może zlecić wykonanie usługi innej firmie sprzątającej a kosztami obciążyć Wykonawcę z którym podpisze umowę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Całodobowa ochrona wraz z monitoringiem oraz sprzątaniem maszynowym budynku Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu łącznie z konserwacją sprzętu bezpieczeństwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ekotrade Sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 299000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 226726,08
Oferta z najniższą ceną: 226726,08 / Oferta z najwyższą ceną: 300264,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.