eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Zorganizowanie i przeprowadzenieCzęść I - Festynu integracyjno - kulturalno - rekreacyjnego dla 200 osób - niepełnosprawnych i ich otoczenia, Część II - Pikniku dla młodzieży przebywającej w rodzinach zastępczych i ich otoczenia - w ramach projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-21

Ciechanów: Zorganizowanie i przeprowadzenie: Część I - Festynu integracyjno - kulturalno - rekreacyjnego dla 200 osób - niepełnosprawnych i ich otoczenia, Część II - Pikniku dla młodzieży przebywającej w rodzinach zastępczych i ich otoczenia - w ramach projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 83683 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176916 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 672 52 16, 673 45 44, faks 023 672 52 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie: Część I - Festynu integracyjno - kulturalno - rekreacyjnego dla 200 osób - niepełnosprawnych i ich otoczenia, Część II - Pikniku dla młodzieży przebywającej w rodzinach zastępczych i ich otoczenia - w ramach projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Zorganizowanie i przeprowadzenie Festynu integracyjno - kulturalno - rekreacyjnego dla 200 osób - niepełnosprawnych i ich otoczenia w ramach projektu pn. Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie Festynu integracyjno - kulturalno - rekreacyjnego dla osób niepełnosprawnych i ich otoczenia, podczas 6-godzinnego spotkania integracyjnego przeznaczonego dla 200 osób - niepełnosprawnych mieszkańców powiatu ciechanowskiego i ich otoczenia. Uczestnikami festynu są osoby niepełnosprawne: uczestnicy projektu Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie oraz zaproszone osoby niepełnosprawne z gmin z terenu powiatu ciechanowskiego oraz jednostek pomocy społecznej. Wśród uczestników są osoby niepełnosprawne poruszające się na wózku inwalidzkim. Niepełnosprawni uczestnicy Festynu to osoby w przedziale wiekowym 18 - 65 lat. Celem organizacji Festynu jest integracja środowiska osób niepełnosprawnych i ich otoczenia, połączona z aktywnym spędzaniem czasu wolnego oraz zabawami i konkursami. Festyn powinien odbywać się w Ciechanowie lub okolicy w odległości nie większej niż 6 km od granic administracyjnych Miasta Ciechanów. Zamówienie ma być zrealizowane w dniu 29 sierpnia 2013 roku w godzinach od 11.00 do 17.00. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić 200 uczestnikom festynu posiłki, w tym 2 dania gorące dla każdego: a) 1 obiad składający się z: - zupy węgierki, - polędwiczek w sosie grzybowym z ziemniakami, - bukietu surówek, - kompotu b) danie gorące składające się z: - mix-u drobiowego, - frytek, - warzyw gotowanych; oraz pater ciast, pater owoców, napojów ciepłych i zimnych: kaw, herbat, soków owocowych, wody mineralnej dla 200 osób; 2) zapewnić uczestnikom Festynu spotkanie w budynku pozbawionym barier architektonicznych w miejscu usytuowanym na terenie zadrzewionym z alejkami do spacerowania zawierającym co najmniej 2 sale dla 200 osób każda, klimatyzowane, pozbawione barier architektonicznych - w tym jedna sala konsumpcyjna i jedna ze sceną i miejscem do tańca. 3) zapewnić w trakcie Festynu występ zespołu - gwiazdy funkcjonującej w branży muzyki disco polo oraz możliwość tańca przy akompaniamencie zespołu muzycznego; 4) zapewnić oprawę akustyczną imprezy wraz z pracą akustyka odpowiadającego za odpowiednie nagłośnienie i oświetlenie oraz sprzęt i nagłośnienie sceny odpowiednie do warunków imprezy wraz z montażem sprzętu i nagłośnienia w dniu imprezy przed jej rozpoczęciem i demontażem po zakończeniu imprezy, przy czym wszystkie użyte sprzęty i elementy nagłośnienia mają być sprawne i bezpieczne dla uczestników imprezy; 5) zapewnić w trakcie Festynu uczestnikom atrakcje rekreacyjno - rozrywkowe, np. gry i zabawy integracyjne, konkursy oraz elementy rekreacji z wykorzystaniem warunków plenerowych; 6) zapewnić dla uczestników Festynu zaplecze techniczno - sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz parking dla autokaru i busów, toalety i podjazdy dla osób niepełnosprawnych do wszystkich obiektów i sal gdzie będzie organizowany Festyn; 7) zapewnić uczestnikom na czas Festynu ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków; 8) nie pobierać od uczestników Festynu żadnych opłat; 9) opracować program Festynu i przekazać go Zamawiającemu w dniu składania ofert jako załącznik do oferty. Program musi zawierać: a) szczegółowy opis i charakterystykę miejsca, gdzie będzie obywać się Festyn; b) program ramowy Festynu; 10)informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca organizacji Festynu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 11)Przechowywać dokumenty potwierdzające realizację przedmiotowego Festynu do dnia 31.12.2020 r. Część II Zorganizowanie i przeprowadzenie Pikniku dla młodzieży przebywającej w rodzinach zastępczych i ich otoczenia w ramach projektu pn. Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie Pikniku dla młodzieży przebywającej w rodzinach zastępczych i ich otoczenia, podczas 5 - godzinnego spotkania integracyjnego przeznaczonego dla 150 osób - młodzieży przebywającej rodzinach zastępczych i ich otoczenia z terenu powiatu ciechanowskiego. Uczestnikami Pikniku jest młodzież przebywająca w rodzinach zastępczych i ich otoczenie, tj. rodziny zastępcze funkcjonujące na terenie powiatu ciechanowskiego. Celem organizacji Pikniku jest integracja środowiska rodzin zastępczych i przebywających w nich dzieci i młodzieży, połączona z aktywnym spędzaniem czasu wolnego, zabawami i konkursami. Piknik powinien odbywać się w Ciechanowie lub okolicy w odległości nie większej niż 6 km od granic administracyjnych Miasta Ciechanów. Zamówienie ma być zrealizowane w dniu 29 czerwca 2013 roku w godzinach od 13.00 do 18.00. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić 150 uczestnikom Pikniku usługę cateringu dla każdego: a) kiełbasa wiejska z grilla b) kaszanka z grilla c) karkówka z grilla d) udka z grilla e) smalec domowy f) mix surówek - 3 rodzaje g) ogórki małosolne h) pieczywo ciemne i jasne i) musztarda i ketchup j) naczynia i sztućce jednorazowe w ilości stosownej do liczby uczestników i potraw oraz patery ciast, patery owoców, cukierki czekoladowe, deser lodowy, napoje ciepłe i zimne: kawa, herbata, soki owocowe, woda mineralna dla 150 osób 2) zapewnić uczestnikom Pikniku spotkanie w miejscu usytuowanym na terenie zadrzewionym, z alejkami do spacerowania 3) zapewnić przeprowadzenie Pikniku na wolnym powietrzu a w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych zapewnić dostęp do zadaszonych wiat lub namiotów oraz miejsce ze sceną 4) zapewnić uczestnikom Pikniku warunki zgodne z przepisami BHP i p.poż i zapewnić uczestnikom zaplecze techniczno - sanitarne 5) zapewnić uczestnikom kadrę złożoną z 2 animatorów do prowadzenia pikniku, w szczególności prowadzących i organizujących gry, zabawy i konkursy oraz czuwających nad ich przebiegiem 6) zapewnić oprawę muzyczną imprezy, tj. zespół muzyczny na czas trwania Pikniku 7) zapewnić uczestnikom atrakcje rekreacyjno - rozrywkowe, tj. gry i zabawy integracyjne, konkursy oraz elementy rekreacji z wykorzystaniem warunków plenerowych, w tym przejazdy bryczkami, możliwość kontaktu ze zwierzętami 7) zapewnić dla wszystkich 110 dzieci i młodzieży przebywającej w rodzinach zastępczych - uczestników Pikniku - po komplecie upominków za udział w grach zabawach i konkursach piknikowych składający się z : ptasiego mleczka, 2 batonów, 2 czekolad, soczku owocowego i ciastek czekoladowych. 8) zapewnić uczestnikom Pikniku ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków; 9) nie pobierać od uczestników Pikniku żadnych opłat; 10) opracować program Pikniku i przekazać go Zamawiającemu w dniu składania ofert jako załącznik do oferty. Program musi zawierać: a) szczegółowy opis i charakterystykę miejsca, gdzie będzie odbywać się Piknik b) program ramowy Pikniku ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia atrakcji rekreacyjno-rozrywkowych. 10)informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca organizacji Festynu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 11)przechowywać dokumenty potwierdzające realizację przedmiotowego Pikniku do dnia 31.12.2020 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, PODDZIAŁANIE 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Ciechanowie 06-400 Ciechanów , ul. 17 Stycznia 7.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE FESTYNU INTEGRACYJNO - KULTURALNO - REKREACYJNEGO DLA 200 OSOB - NIEPELNOSPRAWNYCH I ICH OTOCZENIA W RAMACH PROJEKTU PN. AKTYWNOSC SZANSA NA ZATRUDNIENIE I USAMODZIELNIENIE WSPOLFINANSOWANEGO ZE SRODKOW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOLECZNEGO.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zajazd Tur Mirosław Płoski, Niestum ul. Okrężna 35, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29990,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie Pikniku dla młodzieży przebywającej w rodzinach zastępczych i ich otoczenia w ramach projektu pn. Aktywność szansą na zatrudnienie i usamodzielnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zajazd Tur Mirosław Płoski, Niestum ul. Okrężna 35, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19990,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.