eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoKompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Radomska przy ul. Tysiąclecia 5 oraz w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1 w Radomsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-24

Radomsko: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Radomska przy ul. Tysiąclecia 5 oraz w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1 w Radomsku
Numer ogłoszenia: 83878 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25671 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Radomska przy ul. Tysiąclecia 5 oraz w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1 w Radomsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Radomska przy ul. Tysiąclecia 5 oraz w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1 w Radomsku. Zakres prac wykonywanych na bieżąco: 1) codzienne przecieranie z kurzu podłóg twardych (parkiet, panele, wykładzina PCV, itp) w pomieszczeniach biurowych i salach konferencyjnych na mokro przy użyciu środków konserwujących, 2) codzienne odkurzanie wykładzin dywanowych odkurzaczem, 3) codzienne sprzątanie schodów i podłóg kamiennych w holach i korytarzach na mokro z użyciem środków antypoślizgowych, 4) codzienne wycieranie kurzu z mebli, parapetów, telefonów itp., 5) codzienne opróżnianie koszy na śmieci, 6) codzienne sprzątanie pomieszczeń sanitarnych z użyciem środków odkażających, 7) codzienne mycie naczyń w sekretariatach, salach konferencyjnych, 8) bieżące utrzymanie w czystości stolarki drzwiowej, mycie drzwi wejściowych (przeszkleń drzwiowych), drzwi wyjściowych ewakuacyjnych (przeszkleń drzwiowych) oraz drzwi na I piętrze - przeszklenie korytarza, 9) bieżąca pielęgnacja roślin w salach konferencyjnych i na korytarzach. Zakres prac pozostałych: 1) pranie wykładzin dywanowych, pranie firan (w zależności od potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, nie rzadziej niż 1 raz w roku), 2) czyszczenie kamienia i powlekanie specjalistycznym środkiem konserwującym antypoślizgowym do powierzchni kamiennych ciągów komunikacyjnych ( dwa razy w roku), 3) czyszczenie i powlekanie specjalistycznym środkiem konserwującym antypoślizgowym do powierzchni PCV podłogi w sali obrad ( konferencyjnej) oraz w czterech pokojach biurowych (dwa razy w roku), 4) mycie okien i elewacji szklanych (dwa razy do roku), 5) mycie ściany z tynkiem strukturalnym w holu budynku Urzędu Miasta, ul. Tysiąclecia 5 (dwa razy w roku). Wyżej wymienione czynności wykonywane będą przez Wykonawcę przy użyciu własnego sprzętu i własnych właściwej jakości środków chemicznych. Obiekty objęte kompleksowym utrzymaniem czystości: 1) Budynek Urzędu Miasta Radomska oraz budynek Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego. 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia 5 Pomieszczenia biurowe - 1548 m2 + ciągi komunikacyjne ( korytarze i kl. schodowa). 2) Siedziba Urzędu Stanu Cywilnego 97-500 Radomsko ul. Narutowicza 1 Pomieszczenia biurowe - 267 m2 + ciągi komunikacyjne (korytarze i kl. schodowa). Ilości powierzchni przeznaczonych do sprzątania w budynkach Urzędu Miasta przy ul. Tysiąclecia 5 oraz w budynku Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Narutowicza 1: 1. Okna : a) okna PCV, otwierane do wewnątrz o powierzchni około 423 m 2, b) okna PCV, stałe - mycie ich wymaga technik alpinistycznych lub podnośnika, powierzchnia około 82 m2. 2. Ciągi komunikacyjne: 1) schody w rzucie poziomym - około 89 m2 - 2 klatki schodowe w budynku Urzędu Miasta - około 78m2 (kamień), - 1 klatka schodowa w budynku Urzędu Stanu Cywilnego - około 11 m2 ( płytki). 2) hole i korytarze ogółem około 446 m2 z tego: a) w budynku Urzędu Miasta: - z wykładziną dywanową około 150 m2, - z kamienia około 227 m2, - płytki podłogowe około 69 m2, b) w budynku Urzędu Stanu Cywilnego: - płytki podłogowe około 10 m2 3. Czyszczenie kamienia i powlekanie specjalistycznym środkiem konserwującym antypoślizgowym do powierzchni kamiennych (dwa razy w roku) ciągów komunikacyjnych o powierzchni: - schody około 78 m2 - hole i korytarze około 227 m2 4. Czyszczenie i powlekanie specjalistycznym środkiem konserwującym antypoślizgowym do powierzchni PCV podłogi (dwa razy w roku) - w sali obrad ( konferencyjnej) o powierzchni 136 m2, - w czterech pokojach biurowych o powierzchni 80 m2. 5. Powierzchnia ścian z tynkiem strukturalnym w holu - około 170 m2 Wysokość ścian z w/w tynkiem - 2,80 m. 6. Toalety Urzędu Miasta - 9 szt. o wymiarach 4,95 x 1,52 x 2,60 każda. Toaleta Urzędu Stanu Cywilnego - 1 szt. o wymiarach 5,00 x 2,00 x 2,50. Ilość firan - 35 szt., w tym 14 szt. w budynku Urzędu Stanu Cywilnego. Ilość koszy ok.170 szt. o pojemności od 15 do 30 litrów. Ilość toalet : 1) toalety w budynkach Urzędu Miasta przeznaczonych do sprzątania - szt 9 w tym: a) ilość muszli toaletowych - 13 szt., b) ilość pisuarów - 4 szt., c) ilość umywalek - 9 szt., d) ilość uchwytów na papier toaletowy - 13 szt., e) ilość pojemników na ręczniki papierowe - 9 szt., f) ilość dozowników na mydło w płynie - 9 szt. 2) toaleta w budynku Urzędu Stanu Cywilnego przeznaczona do sprzątania - 1 szt., w tym: a) ilość muszli toaletowych - 2 szt., b) ilość pisuarów - 0 szt., c) ilość umywalek - 2 szt., d) ilość uchwytów na papier toaletowy - 2 szt., e) ilość pojemników na ręczniki papierowe - 2 szt., f) ilość dozowników na mydło w płynie - 2 szt. Urząd Miasta zatrudnia 153 pracowników. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie również: 1) ciągłe zapewnianie środków czystości i higieny w toaletach, takich jak: - mydła w płynie, - papier toaletowy biały, - ręczniki papierowe białe - odświeżacze powietrza, - kostki zapachowe, - worki na śmieci (również w pomieszczeniach biurowych). 2) zapewnienie szczotki do mycia muszli klozetowej w każdej toalecie, 3) zapewnienie bieżącego utrzymania czystości w godzinach pracy Urzędu Miasta, ul. Tysiąclecia 5 poprzez stały dyżur jednej sprzątaczki (od godz. 1000 do 1400). Główną usługę sprzątania należy wykonywać w godz. 1530- 2200. Zamawiający dysponuje uchwytami na papier toaletowy, które powinny pasować do każdej wielkości papieru toaletowego. Ręczniki papierowe winny być w listkach. Wymiary ręcznika papierowego - standardowy. Wykonawca ma dostarczyć odświeżacze powietrza w żelu do toalet zapewniające trwały efekt świeżego powietrza i w sprayu dla potrzeb własnej obsługi. Natomiast w pojemnikach zamontowanych na ścianach toalet na odświeżacze w sprayu, Zamawiający sam na własny koszt dokonuje zmiany wkładu. Budynki Zamawiającego nie posiadają wind. Zamawiający posiada zbiorczy kontener na składowanie śmieci..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ZAJFERT, ul.Gersona 8, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56721,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76376,88

  • Oferta z najniższą ceną: 61488,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110092,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.