eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej- Modernizacja Zespołu Szkół nr 4 przy al. Bielskiej w Tychach.



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Tychy: Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej- Modernizacja Zespołu Szkół nr 4 przy al. Bielskiej w Tychach.
Numer ogłoszenia: 83939 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej- Modernizacja Zespołu Szkół nr 4 przy al. Bielskiej w Tychach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Zespołu Szkół Nr 4 przy al. Bielskiej w Tychach w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Biuro Usług dla Budownictwa MABUD s.c. Danuta i Marian Mazgaj, ul. Pszczyńska 44, 44-100 Gliwice. Zakres prac obejmuje między innymi następujące roboty: I. Roboty konstrukcyjno - budowlane, w tym m.in.: 1. demontaże i rozbiórki wewnętrzne, 2. roboty budowlane wewnętrzne, 3. roboty wykończeniowe wewnętrzne, 4. wyposażenie łazienki dla niepełnosprawnych, 5. wymiana stolarki i ślusarki wewnętrznej, 6. instalacja wentylacji, 7. instalacja oddymiania, 8. remont i docieplenie dachów, 9. wymiana stolarki i ślusarki zewnętrznej, 10. wykonanie obróbek blacharskich, 11. docieplenie ścian zewnętrznych, 12. wykonanie chodników opaskowych, 13. malowanie konstrukcji stalowych dźwigarów dachowych II. Instalacje wodno - kanalizacyjne, w tym m.in.: 1. wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej, 2. wymiana instalacji wody ciepłej i zimnej, 3. wymiana kanalizacji technologicznej. III. Instalacja elektryczna i odgromowa, IV. Instalacja hydrantów ppoż, V. Instalacja centralnego ogrzewania, aparatury kontrolno - pomiarowej i automatyki oraz wentylacji mechanicznej, w tym m.in.: 1. wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 2. zasilanie nagrzewnic wentylacyjnych, 3. regulacja i pomiar, VI. Instalacja kolektorów słonecznych VII. Sieć komputerowa 1) instalacja okablowania strukturalnego, 2) instalacja elektryczna, 3) badania i pomiary, VIII. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SIWZ. Wszystkie materiały muszą posiadać dokumentację dopuszczającą do stosowania w budownictwie, w szczególności certyfikat na znak bezpieczeństwa B, wydany przez akredytowaną jednostkę do spraw certyfikacji. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000.00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 PLN)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (wymagana wystawiona na Wykonawcę prawomocna i aktualna decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane jest wykonanie z należytą starannością min.2 robót polegających na wykonaniu remontu i przebudowy obiektu o wartości robót minimum 1 500 000 PLN brutto każda, min. 2 robót polegających na wykonaniu nowej lub remoncie instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji o wart. minimum 1 500 000 PLN brutto, oraz min. 2 robót polegających na wykonaniu instalacji solarnej wraz z montażem kolektorów słonecznych o wart. robót minimum 100 000 PLN brutto każda) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane: Kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie nadzorowania robót; Kierownicy robót - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie nadzorowania robót w specjalności: instalacji sieci elektroenergetycznych, instalacji sieci wodno - kanalizacyjnych, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacji) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia o wartości minimum1 000 000,00 zł oraz informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 2 000 000,00 zł), Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 4) decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami - prawomocna i aktualna decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr.62, poz. 628 z póżn. zm.). Decyzja musi być wystawiona na Wykonawcę. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane: 1) Kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie nadzorowania robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) Kierownicy robót - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie nadzorowania robót w specjalności: a) instalacji sieci elektroenergetycznych, b) instalacji sieci wodno - kanalizacyjnych, c) instalacji centralnego ogrzewania, d) instalacji wentylacji. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie następujących robót: a) min.2 roboty polegające na wykonaniu remontu i przebudowy obiektu o wartości robót minimum 1 500 000 PLN brutto każda, b) min. 2 roboty polegające na wykonaniu nowej lub remoncie instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji o wart. minimum 1 500 000 PLN brutto, c) min. 2 roboty polegające na wykonaniu instalacji solarnej wraz z montażem kolektorów słonecznych o wart. robót minimum 100 000 PLN brutto każda. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 1 000 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. 2) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 2 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: 1) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, 2) załącznik nr 3 do SIWZ -zaakceptowany poprzez parafę Wykonawcy na każdej stronie wzór umowy 3) załącznik nr 4 do SIWZ - wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy, 4) dowód wniesienia wadium 5) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, 6) wypełniony kosztorys ofertowy. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 31.10.2009 roku. Zgodnie z zakresem robót oraz terminami wyszczególnionymi w harmonogramie rzeczowo - finansowym z zastrzeżeniem, że pierwsza faktura przejściowa może być wystawiona nie wcześniej niż z datą 31.01.2009 roku. Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP: 23/04/2008

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.