eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodawaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych związanych z wykonywaniem zadań rządowych w zakresie geodezji i kartografii, geodezji urządzeniowo - rolnej i gospodarki nieruchomościami oraz zadań związanych z działalnością Powiatu Włodawskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-19

Włodawa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych związanych z wykonywaniem zadań rządowych w zakresie geodezji i kartografii, geodezji urządzeniowo - rolnej i gospodarki nieruchomościami oraz zadań związanych z działalnością Powiatu Włodawskiego.
Numer ogłoszenia: 83940 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58542 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu we Włodawie, al. Józefa Piłsudskiego 24, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 82 5721510, faks 82 5722444.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych związanych z wykonywaniem zadań rządowych w zakresie geodezji i kartografii, geodezji urządzeniowo - rolnej i gospodarki nieruchomościami oraz zadań związanych z działalnością Powiatu Włodawskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych związanych z wykonywaniem zadań rządowych w zakresie geodezji i kartografii, geodezji urządzeniowo - rolnej i gospodarki nieruchomościami oraz zadań związanych z działalnością Powiatu Włodawskiego. Zakres prac obejmuje następujące rodzaje i przybliżone ilości prac: Lp. Rodzaj prac Ilość /około/ 1.pomiar działki wraz z ustaleniem jej stanu prawnego - 10 działek 2.ustalenie stanu prawnego działki z badaniem KW - 6 działek 3.ustalenie stanu prawnego działki i założenie KW - 10 działek 4.podział geodezyjny od nowo powstałej działki, w tym: a. z wyznaczeniem na gruncie palikami drewnianymi - 15 działek b. z wyznaczeniem na gruncie słupkami betonowymi - 2 działek 5.wznowienie granic działki od punktu, przyjmując 4 pkt działki, w tym: a. palikami drewnianymi - 28 punktów b. słupkami betonowymi - 12 punktów 6.pomiary granic związane z kontrolą lub weryfikacją ewidencji gruntów i budynków - 5 działek 7.wydzielenie działki zabudowanej lub rolniczej dożywotniego użytkowania - 8 działek 8.pomiar użytków gruntowych w działkach w celach bieżącej aktualizacji ewidencji gruntów - 50 działek /lub 150 ha / 9.aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych w kompleksach zawierających od 2-10 działek - 5 kompleksów 10.aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych w kompleksach zawierających powyżej 10 działek - 2 kompleksów Uwaga: Zamawiający zastrzega, że ilości wskazane w specyfikacji są ilościami szacunkowymi, służącymi do oszacowania wartości zamówienia, skalkulowania ceny za poszczególne elementy zamówienia. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usług w wielkościach podanych w SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.55.00.00 - 73.55.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GEO-INFO Wojciech Ćwik, Suszno 47a, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57886,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70670,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70670,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70670,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.