eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrągowoZakup i dostawa wyposażenia dydaktycznego w ramach realizacji projektu pn.Budowa ekologicznych mini przystani żeglarskich wraz z systemami odbioru i segregacji odpadów na wybranych obszarach regionu warmińsko - mazurskiego - Gmina Miejska Mrągowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Mrągowo: Zakup i dostawa wyposażenia dydaktycznego w ramach realizacji projektu pn.: Budowa ekologicznych mini przystani żeglarskich wraz z systemami odbioru i segregacji odpadów na wybranych obszarach regionu warmińsko - mazurskiego - Gmina Miejska Mrągowo
Numer ogłoszenia: 84155 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mrągowo , ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 89 7412874.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia dydaktycznego w ramach realizacji projektu pn.: Budowa ekologicznych mini przystani żeglarskich wraz z systemami odbioru i segregacji odpadów na wybranych obszarach regionu warmińsko - mazurskiego - Gmina Miejska Mrągowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zamawia dostawę nowego wyposażenia, opisanego w poniższych częściach: CZĘŚĆ I MEBLE Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa mebli wg poniższej specyfikacji: 1. Stół drewniany wykonany z drewna liściastego, w kolorze ciemny dąb, wymiary: długość 2000 mm, szerokość 900 mm, wysokość 760 mm. Zamawiana ilość: 10 szt. 2. Krzesło drewniane wykonane z drewna liściastego, nietapicerowane w kolorze ciemny dąb, bez podłokietników o wymiarach: wysokość 1000 mm, szerokość 410 mm, głębokość krzesła 390 mm, wysokość siedziska 440 mm. Zamawiana ilość: 60 szt. 3. Biurko o wymiarach zewnętrznych: długość 1350 mm, szerokość 700 mm, wysokość 750 mm. Blat i boki wykonane z płyty 25 mm. Półka na klawiaturę wykonana z płyty o wymiarach: szerokość 700 mm, głębokość 350 mm, grubość 18 mm, zamontowana pod biurkiem, wysuwana, na dwóch metalowych, lakierowanych prowadnicach. Wszystkie obrzeża oklejone taśmą PCV o grubości 2 mm i szerokości odpowiadającej grubości zastosowanej płyty. Zamawiana ilość: 2 szt. 4. Krzesło obrotowe ergonomiczne z wysokim oparciem i podłokietnikami z poliuretanu, regulowanym kątem oparcia względem siedziska, regulowaną wysokością siedziska w zakresie 425 - 555 mm, regulowaną wysokością oparcia w zakresie 55 mm, regulowaną wysokością podłokietników w zakresie 70 mm oraz siedziskiem o wymiarach 460x420 mm. Wysokość krzesła min. - 950 mm, max - 1135. Podstawa krzesła co najmniej pięcioramienna na kółkach. Tapicerka krzesła wykonana z tkaniny obiciowej trudnopalnej wykonanej w 100% z włókna poliolefinowego. Kolor tapicerki - czarny, podstawy z kółkami i podłokietników - czarny. Zamawiana ilość: 2 szt. 5. Tablica ogłoszeniowa korkowa wykonana z profili aluminiowych o wymiarach 160x80x3 cm. Zamawiana ilość: 2 szt. 6. Pojemnik na zużyte baterie, 35L, wysokość do 550mm, średnica do 400mm, kolor zielony, waga do 4kg. Zamawiana ilość: 1 szt. 7. Zestaw ekspozycyjny zawierający 1 stojak na ulotki o minimalnej wysokości 1300mm, z minimum 12 kieszeniami na ulotki oraz 8 stojaków na plakaty formatu 1000mm x 700mm, o wysokości min. 1600mm, aluminiowe w kolorze srebrnym. Zamawiana ilość: 1 szt. CZĘŚĆ II SPRZĘT ELEKTRONICZNY DLA POTRZEB DYDAKTYCZNYCH 1. Zestaw komputerowy szt. 2: a) procesor osiągający minimum 3800 pkt CPU Mark PassMark b) pamięć RAM minimum 4GB c) system operacyjny w wersji polskiej umożliwiający instalowanie i uruchamianie oprogramowania użytkowego i rozrywkowego dla systemu MS Windows, odtworzenie systemu operacyjnego w pełni skonfigurowanego wraz ze sterownikami z wbudowanej skonfigurowanej partycji typu Recovery d) dysk twardy o pojemności minimum 500GB e) nagrywarka DVD f) port wideo DVI g) kontroler sieciowy minimum 1Gb/s h) wbudowany czytnik kart SD i) minimum 6 portów USB 2.0 j) gwarancja minimum 3 lata k) pakiet biurowy (minimum edytor tekstowy, arkusz kalkulacyjny, kalendarz z terminarzem) w pełni kompatybilny z dokumentami i funkcjonalnością MS Office 2010 l) mysz i klawiatura m) listwa zasilająca: minimum 5 gniazd, długość kabla minimum 3 metry, wyłącznik napięcia wbudowany w listwę, wymienny lub automatyczny bezpiecznik, wbudowany tłumik przeciwzakłóceniowy z ochroną przepięciową n) dostarczony zestaw będzie wstępnie skonfigurowany (instalacja, konfiguracja i aktywacja oprogramowania). 2. Monitor LCD, szt. 2 a) przekątna 22cale b) rozdzielczość natywna 1680 x 1050 c) wbudowane głośniki, kamera i mikrofon (w przypadku braku mikrofonu w monitorze powinny zostać dołączone dodatkowo słuchawki z mikrofonem, natomiast w przypadku braku wbudowanej kamery powinna zostać dołączona kamera na USB) d) złącze DVI e) kabel połączeniowy DVI f) gwarancja minimum 3 lata 3. Drukarka laserowa kolor, szt. 1: a) format A4 b) szybkość druku w czerni minimum 12 stron/min. c) szybkość druku w kolorze minimum 8 stron/min. d) czas wydruku pierwszej strony w kolorze nie większy niż 32 sekund e) czas wydruku pierwszej strony w czerni nie większy niż 26 sekund f) rozdzielczość druku minimum 600x600 dpi g) wbudowana pamięć minimum 128MB h) złącze USB i Ethernet (drukarka sieciowa) i) podajnik papieru na minimum 150 arkuszy j) odbiornik papieru na minimum 125 arkuszy k) poziom hałasu podczas pracy nie większy niż 48 db l) kabel USB o długości minimum 2 metry m) gwarancja minimum 3 lata w miejscu użytkowania 4. Projektor DLP, szt. 1: a) Rozdzielczość optyczna minimum 1024 x 768 b) Rozdzielczość maksymalna minimum 1920 x 1080 c) Kontrast minimum 3700:1 d) Jasność ANSI [lumen] minimum 2600 e) Żywotność lampy [h] minimum 4000 f) Złącze HDMI oraz D-SUB g) gwarancja minimum 3 lata w miejscu użytkowania 5. Ekran projekcyjny na statywie, szt. 1: a) powierzchnia projekcyjna typu Matt White b) format obrazu 4:3 c) czarne ramki i top ekranu d) szerokość od 200 cm do 240 cm 6. Notebook, szt. 1: a) procesor osiągający minimum 2300 pkt CPU Mark PassMark b) przekątna ekranu minimum 15,6 cala c) rozdzielczość natywna matrycy minimum 1366 x 768 pikseli d) wielkość pamięci RAM minimum 3 GB e) dysk twardy minimum 320GB f) system operacyjny: Microsoft Windows 7 Professional PL 64bit g) wbudowana kamera i mikrofon h) napęd DVD-RW i) wyjście monitora zewnętrznego VGA j) gwarancja producenta minimum 2 lata k) system operacyjny w wersji polskiej umożliwiający instalowanie i uruchamianie oprogramowania użytkowego i rozrywkowego dla systemu MS Windows, odtworzenie systemu operacyjnego w pełni skonfigurowanego wraz ze sterownikami z wbudowanej skonfigurowanej partycji typu Recovery 7. Interaktywna tablica, szt. 1, magnetyczna, ceramiczna, wyposażona w program dla nauczycieli o tematyce ekologicznej oraz pióro elektroniczne 8. Tablet interaktywny, szt. 2, z piórem do pisania, wymiary zewn. min. 286 x 194 x 27 mm, o przekątnej powierzchni aktywnej min. 10 cali, waga maks. 500g, nie wymagający zasilania. 9. Kolumny głośnikowe, szt. 2 a) moc krótkotrwała/długotrwała minimum 150W/240W b) skuteczność minimum 90 dB (2.8V/1m) c) pasmo przenoszenia co najmniej 37 - 20,000Hz d) gwarancja producenta minimum 2 lata w systemie door-to-door e) kabel głośnikowe o długości min. 2x4m 10.Wzmacniacz stereo, szt. 1 a) moc wyjściowa minimum 2x120W maks. (4 Ohm, 1 kHz, 0,7% THD) b) moc wyjściowa minimum 2x85W RMS (8 Ohm, 20Hz-20kHz, 0.019% THD) c) pozłacane terminale głośnikowe d) THD nie więcej jak 0.015% (42.5 W/8 Ohm) e) stosunek sygnałów do szumów minimum 100 dB 11.Kabel połączeniowy stereo mini-jack - 2 x RCA (do podłączenia wyjścia karty dźwiękowej komputera ze wzmacniaczem stereo) a) długość kabla minimum 1,5 m b) pozłacane wtyki c) ekranowany przewód 12.Mikrofon bezprzewodowy, szt. 1 Mikrofon bezprzewodowy z odbiornikiem, Parametry nadajnika: a) wewnętrzna antena b) zasilanie 3V c) czas pracy minimum 4 godziny d) waga maksimum 400g CZĘŚĆ III POMOCE SZKOLNE 1. Modele: a) Trójwymiarowy model korzenia wykonany z tworzywa sztucznego, przedstawiający budowę tkankową tego organu. Poszczególne warstwy powinny być oznaczone kolorami, a poszczególne komórki zaznaczone przestrzennie. Model powinien być umieszczony na podstawie ułatwiającej ekspozycję, szt. 1 b) Wycinek łodygi rośliny jednoliściennej. Model umieszczony na podstawie. Powinien posiadać kolorowo oznaczone elementy - z rozproszonymi wiązkami przewodzącymi. Wymiary modelu: 480x200x100mm, szt.1 c) Przekrój łodygi rośliny dwuliściennej. Model umieszczony na podstawie. Powinien posiadać kolorowo oznaczone elementy. Wymiary modelu: 480x200x100mm, szt. 1 2. Zestaw do obserwacji oraz badania wód i ph gleb, szt. 1 Zestaw powinien umożliwiać przeprowadzenie ok. 600 testów kolorystycznych określających zawartość azotynów, azotanów, fosforanów, amoniaku, jonów żelaza oraz twardości i ph badanej wody oraz ph gleby. Zestaw powinien zawierać: szczegółową instrukcję, zawierającą opis metodyki przeprowadzenia analiz, płyn do badania ph, strzykawkę 5 ml, strzykawkę 10 ml, bibuły osuszające, jedną lupę powiększającą x 5, trzy próbówki tradycyjne, stojak do próbówek, łyżeczkę do poboru próbek gleb, płytkę porcelanową, trzy próbówki analityczne płaskodenne z korkami, trzy łyżeczki do poboru odczynników sypkich, skale barwne do odczytywania wyników, 15 plastikowych buteleczek z mianowanymi roztworami wskaźników, siateczkę do usuwania zanieczyszczeń mechanicznych z pola poboru wody. 3. Ścienna listwa, szt. 2 Ścienna listwa umożliwiająca szybką ekspozycję, klamrowa, o rozpiętości 200 cm. 4. Filmy na DVD, szt. 5 Filmy na DVD o tematyce przyrodniczej, np. o życiu ptaków, płazów, ssaków oraz filmy o tematyce związanej z ochroną środowiska, gospodarką odpadami, segregacją śmieci. 5. Pudełko do obserwacji okazów, 30 szt. Pudełko do obserwacji okazów, umożliwiające oglądanie okazu z boku oraz od tyłu. Wyposażone w miarkę do określania wielkości okazu, lupy oraz lusterko. 6. Foliogramy z opisami, 1 zestaw Zestaw minimum 20 kolorowych foliogramów w formacie A4 o tematyce związanej z ekosystemem lasu. 7. Płyta CD, szt. 3 Płyty CD z naturalnymi odgłosami natury: śpiew ptaków, szum lasu, szum wody. 8. Edukacyjna plansza, szt. 1, przedstawiająca środowisko życia zwierząt, ścienna, foliowana, format 1000mm x 700mm 9. Ekologiczna taśma czasowa, szt. 1, taśma czasowa w formie planszy, przedstawiająca biodegradacje różnych odpadów 10. Edukacyjna plansza, szt. 1, przedstawiająca drzewa iglaste, ścienna, foliowana, format 1000mm x 700mm 11. Edukacyjna plansza, szt. 1, przedstawiająca gady i płazy chronione, ścienna, foliowana, format 1000mm x 700mm 12. Edukacyjna plansza, szt. 1, przedstawiająca grzyby jadalne, trujące, chronione, ścienna, foliowana, format 1000mm x 700mm 13. Edukacyjna plansza, szt. 1, przedstawiająca motyle, foliowana, format 1000mm x 700mm 14. Edukacyjna plansza, szt. 1, przedstawiająca owady, ścienna, foliowana, format 1000mm x 700mm 15. Edukacyjna plansza, szt. 1, przedstawiająca ptaki drapieżne, ścienna, foliowana, format 1000mm x 700mm 16. Edukacyjna plansza, szt. 1, przedstawiająca ptaki śpiewające, ścienna, foliowana, format 1000mm x 700mm 17. Edukacyjna plansza, szt. 1, przedstawiająca ptaki pływające, ścienna, foliowana, format 1000mm x 700mm 18. Edukacyjna plansza, szt. 1, przedstawiająca ryby żyjące w jeziorach, ścienna, foliowana, format 1000mm x 700mm 19. Edukacyjna plansza, szt. 1, przedstawiająca ekosystem jeziora, ścienna, foliowana, format 1000mm x 700mm 20. Edukacyjna plansza, szt. 1, przedstawiająca ekosystem lasu, ścienna, foliowana, format 1000mm x 700mm 21. Edukacyjna plansza, szt. 1, przedstawiająca ekosystem łąki i pola, ścienna, foliowana, format 1000mm x 700mm 22. Zestaw skał i minerałów, szt.1, komplet skał i minerałów w drewnianym etui, zawierający wykaz nazw polskich oraz tłumaczenia na język angielski, niemiecki, w zestawie powinno się znajdywać minimum 40 próbek 23. Plansza interaktywna o tematyce ekologicznej, szt.1, nośnik: płyta CD, płyta zawierająca plansze przedstawiające animacje, dźwiękowe komentarze 24. Puzzle edukacyjne, szt. 1, zestaw pudełek z puzzlami edukacyjnymi o tematyce ekologicznej, minimum 5 pudełek w zestawie 25. Książki edukacyjne, szt. 10, książki o tematyce ekologicznej, przedstawiające jak postępować z odpadami 26. Edukacyjne gry planszowe, szt. 3, gra na planszy tekturowej o wymiarach min. 40 54cm, grubość min. 1,75mm CZĘŚĆ IV SPRZĘT OPTYCZNY 1. Luneta obserwacyjna, szt. 1, zewnętrzna, zamocowana na słupie, przeznaczona do obserwacji przyrody, terenu oraz ciał niebieskich, do zamontowania w punkcie turystycznym, widokowym, powiększenie min. 20x, wodoodporna. 2. Lornetka z zoomem, szt. 2 Lornetka powinna posiadać przybliżenie w zakresie co najmniej od 10 do 70 - regulowane zakresowo zoomem. Średnica okularów minimum 60mm. Obudowa gumowa na stelażu aluminiowym. Odporna na wstrząsy. Szkła antyrefleksyjne. Korekta dioptrii. Wyposażona w pokrowiec. 3. Mikroskop cyfrowy, szt. 1 Mikroskop cyfrowy umożliwiający robienie zdjęć i rejestrację wyników, wyposażony w wejście na karty SD i port USB, powiększenie min. 10 - 200x, zoom min. do 800x, podświetlenie LED, wyposażony w obiektyw powiększający, kabel USB, zestaw naczyń, preparaty biologiczne. Gwarancja minimum 2 lata..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.12.00 - Stoły 39.15.10.00 - Meble różne 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 38.51.00.00 - Mikroskopy 38.63.10.00 - Lornetki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złozenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złozenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złozenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złozenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złozenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty należy dołączyć specyfikację oferowanego sprzętu, wyposażenia w formie załącznika do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany treści umowy zawartej z Wykonawcą na niniejsze zamówienie możliwe będą jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą nastąpić tylko na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności w niżej opisanych przypadkach: 1. Przyczyna/okoliczności - zaistnienie siły wyższej to jest zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: a) wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; b) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; c) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę; d) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; e) inne wydarzenia losowe. Skutek - przedłużenie terminu wykonania zobowiązania o czas trwania siły wyższej lub zawieszenia umowy. 2. Przyczyna/okoliczności - przedłużający się termin odbioru budynku do którego dostarczony będzie przedmiot zamówienia, a przy którym prowadzone są prace budowlane. Skutek - Przedłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny na dokończenie robót budowlanych przy budynku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/mragowo_gmina_miejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Króleiwecka 60A, 11-700 Mrągowo..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Króleiwecka 60A, 11-700 Mrągowo..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.