To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-17
Ogłoszenie nr 84239 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.
Goleniów: Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla Beneficjentów projektu pn. E-Inclusion Powiatu Goleniowskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 65643-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Goleniowski, krajowy numer identyfikacyjny
81168412000000, ul.
ul. Dworcowa
1,
72100
Goleniów, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
91 471 02 65, faks
91 471 02 00, e-mail
wrip@powiat-goleniowski.pl
Adres strony internetowej (URL): http://spow.goleniow.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla Beneficjentów projektu pn. E-Inclusion Powiatu Goleniowskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć usługę dostępu do sieci Internet wraz z niezbędnym sprzętem i wyposażeniem do 245 Beneficjentów projektu pn. "E-Inclusion Powiatu Goleniowskiego" w lokalizacjach wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.2 Wymagania dotyczące usługi dostępu do sieci Internet: - prędkość pobierania danych co najmniej 1024 kbps (średnia roczna); - prędkość wysyłania danych co najmniej 256 kbps (średnia roczna); - limit ilości pobranych/wysłanych danych wynosił co najmniej 15GB w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego; - po przekroczeniu limitu dopuszcza się obniżenie prędkości transferu danych trwające do ostatniego dnia miesięcznego okresu rozliczeniowego; - nie dopuszcza się możliwości zawieszenia usługi po przekroczeniu limitu; 3.3 Wykonawca dostarczy, zainstaluje i skonfiguruje niezbędne urządzenia, w lokalizacjach wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, na własny koszt i ryzyko w terminie 14 dni od podpisania umowy. 3.4 Dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi. 3.5 Wykonawca zapewni wsparcie techniczne w postaci infolinii czynnej przynajmniej w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00 zapewniającej możliwość zgłaszania awarii lub niedostępności usługi świadczonej przez Wykonawcę w ramach umowy. Wykonawca zapewni 24 godzinny czas reakcji na awarię po zgłoszeniu przez Beneficjenta oraz 48 godzinny czas powiadomienia Beneficjenta o podjętych działaniach w sytuacji awaryjnej. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić fakt zarejestrowania zgłoszenia oraz przekazania Beneficjentowi indywidualnego numeru zgłoszenia. Czas naprawy awarii maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii. Wymaga się, aby sprzęt dostarczony przez Wykonawcę objęty był gwarancją, jakości przez okres trwania umowy, warunki naprawy sprzętu regulują zapisy określone w § 6 umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3.6 Zamawiający wymaga zablokowania w dostępie do Internetu wszelkich dodatkowych usług, które mogą powodować w przyszłości obowiązek zapłaty jakichkolwiek opłat ponad kwotę wynagrodzenia określonego w umowie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72000000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT282024.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 190855 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.