eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinRemont laboratorium Katedry Procesów i Urządzeń Przemysłu Spożywczego w budynku B-C przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-22

Koszalin: Remont laboratorium Katedry Procesów i Urządzeń Przemysłu Spożywczego w budynku B-C przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 8445 - 2016; data zamieszczenia: 22.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176711 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont laboratorium Katedry Procesów i Urządzeń Przemysłu Spożywczego w budynku B-C przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont laboratorium Katedry Procesów i Urządzeń Przemysłu Spożywczego w budynku przy ul. Racławickiej 15-17 w Koszalinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w przedmiarach robót, dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45332200-5 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne Opis robót: 1. Roboty budowlane Wykonanie robót ma na celu przystosowanie pomieszczeń objętych modernizacja do pełnienia funkcji laboratoriów zgodnie z ich przeznaczeniem, poprzez wymianę i dostosowanie instalacji do nowych potrzeb, wymianę i naprawę elementów wykończenia wnętrz (tynki, okładziny ścienne, posadzki, malowanie). W zakres robót wchodzi: -demontaż wymienianej stolarki drzwiowej i okiennej, rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych i ceramicznych, rozebranie okładzin ścian. demontaż istniejących instalacji elektrycznych i sanitarnych w zakresie wynikającym z załączonych przedmiarów. -wykonanie nowych instalacji elektrycznych i sanitarnych w zakresie wynikającym z załączonych przedmiarów i wskazań Zamawiającego. -naprawa tynków w pomieszczeniach łącznie ze skrobaniem farb, wykonaniem przecierek w koniecznym zakresie i wykonaniem gładzi gipsowych na całości ścian. Zamurowanie otworu drzwiowego w pomieszczeniu 107 oraz 4 sztuk naświetli z uzupełnieniem tynków. skucie starych okładzin ceramicznych ścian i wykonanie nowych z płytek 20x25cm w kolorach jasnych do uzgodnienia na etapie realizacji, w zakresie wynikającym z przedmiaru robót. Przed wykonaniem nowych okładzin należy na wskazanych powierzchniach wykonać hydroizolacje z elastycznej masy uszczelniającej. -naprawa istniejących podłoży oraz ich uzupełnienie w miejscach po skuciu posadzek. Wykonanie nowych posadzek z płytek GRES o wymiarach 30x30cm, nieszkliwionych, barwionych w masie, antypoślizgowych R10. Dobór koloru na etapie realizacji. Należy przed położeniem posadzki wykonać hydroizolacje z elastycznej masy uszczelniającej. -montaż drzwi wewnętrznych wyposażonych w dwa zamki patentowe i samozamykacz. -malowanie pomieszczeń w kolorze białym, dwukrotne z gruntowaniem, farba lateksowa 2.Roboty sanitarne. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących instalacji: 1. Wewnętrzna instalacja wody zimnej, ciepłej na bazie elektrycznych podgrzewaczy wody 2. Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej 3. Wewnętrzna instalacja kanalizacji technologicznej 4. Wewnętrzna instalacja c.t. do nagrzewnic w centrali wentylacyjnej 5. Wewnętrzna instalacja gazowa 6. Instalacja wentylacji mechanicznej Instalacja wody zimnej i ciepłej, zakres robót obejmuje wykonanie: -instalacji wodociągowej wody zimnej z przebudową głównego przewodu rozprowadzającego z rur ocynkowanych Dn:15-80 mm -instalacji cwu z elektrycznymi podgrzewaczami wody Instalacja kanalizacji sanitarnej , zakres robót obejmuje wykonanie: -instalacji kanalizacji sanitarnej z przebudową poziomów w posadzce, włączeniem odprowadzeń ścieków do istniejących i nowo-projektowanych pionów. -Instalacji kanalizacji technologicznej z przebudowa istniejących poziomów w posadzce i wykonaniem nowej instalacji dla projektowanych pomieszczeń laboratoryjnych -montażu przyborów: umywalek, zlewów, zlewozmywaków, misek ustępowych wraz z przynależną armaturą -montażu wpustów podłogowych -montaż kominków wentylacyjnych na zakończeniu pionów kanalizacyjnych na dachu Instalacja kanalizacji technologicznej, zakres robót obejmuje wykonanie: -przebudowę poziomów w posadzce w budynku B-C, włączenie w istniejący poziom nowo projektowanej części kanalizacji technologicznej. -montażu przyborów: umywalek, zlewów, zlewozmywaków, misek ustępowych wraz z przynależną armaturą, podłączenie digestoriów,stołów laboratoryjnych itp -montażu wpustów podłogowych Instalacja sanitarna ciepła technologicznego , zakres robót obejmuje wykonanie: -na obiegu w rozdzielni c.o. zainstalować pompę obiegową elektroniczną energooszczędną sterowaną programatorem dostarczonym wraz z centralą wentylacyjną -instalacji c.t. z rur stalowych, czarnych, średnich, ze szwem wg PN-80/H-74200, DN 50 i 40mm, zasilającej nagrzewnice w trzech centralach wentylacyjnych, przy centrali montaż zaworu mieszającego, 3-drogowego, zaworów odcinających, odpowietrzających i zaworu regulacyjnego f-my ASV-C Instalacja gazowa , zakres robót obejmuje wykonanie: -montaż instalacji gazowej z rur stalowych, czarnych, średnich, bez szwu 15-32mm, -podłączenie urządzeń gazowych stanowiących własność Inwestora Instalacja wentylacji mechanicznej, zakres robót obejmuje wykonanie: -instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej zład nr 1 dla pomieszczeń 107-110 -instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej zład nr 2 dla pomieszczenia 106 -instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej zład nr 6 , wentylacja wywiewna z urządzeń Pracowni badania zbóż. -instalacja wywiewna z digestoriów szt. 3 oraz znad stołów laboratoryjnych szt.4, pom. 108 i 109 3.Roboty elektryczne Zakres robót elektrycznych do wykonania w pomieszczeniach: 106bc, 107bc, 108bc,109bc, 110bc, przyległy korytarz komunikacyjny. W remontowanych pomieszczeniach istniejące stare instalacje elektryczne należy usunąć. Wskazane urządzenia i aparaty elektryczne należy zdemontować. W remontowanych pomieszczeniach należy zachować istniejące gniazda (przyłącza) telefoniczne i internetowe, czujki systemu SWiN. Zgodnie z załączonymi planami (rysunkami), kosztorysem i szczegółowym opisem w SiWZ, należy wykonać zasilanie rozdzielnicy R3 (YKY 5x25mm2). Do montażu i zasilenia są także rozdzielnice pomieszczeń TP 107bc oraz TP 109bc. W remontowanych pomieszczeniach należy wykonać instalacje: - oświetleniową (oprawy LED, YDY 3x1,5mm2 /750V), - gniazd wtyczkowych 230V (YDY 3x2,5mm2 /750V), - siły (5P, 400V), - instalację logiczną (kat. 6), - zasilania stołów laboratoryjnych i wewnętrzną instalacje wyposażenia stołów lab., - zasilania centrali wentylacyjnej i wentylatorów, - zasilania przepływowych ogrzewaczy wody Należy wykonać modernizację instalacji odgromowej na dachu budynku, poprzez przyłączenie zwodów pionowych (montowanych na podstawach betonowych) w miejscu montażu wszystkich wentylatorów, metalowych kanałów wyrzutni powietrza. Po pracach instalacyjnych należy wykonać badania instalacji elektrycznej i pomiary oświetlenia. Inwestor po zakończeniu prac na dzień odbioru wymaga pełnej dokumentacji powykonawczej. 4. Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. - Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów) równoważnych, tj. o parametrach równych lub wyższych (tzn. nie gorszych) od wymaganych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp. Ponadto, w związku z art.30 ust.4 i 5 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót stanowiących przedmiot zamówienia. 5. Zamawiający wymaga udzielenia min.36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót) 6.Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.22.00-5, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-INSTAL Sp. z o.o., ul. Lniana 11, 75-213 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 279856,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 318203,57

  • Oferta z najniższą ceną: 318203,57 / Oferta z najwyższą ceną: 402113,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.