Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-31
Kwidzyn: Wymiana stolarki PCV w lokalach mieszkalnych zasobu komunalnego Gminy Miejskiej Kwidzyn zarządzanych przez Zamawiającego ZP 2/2009/RB
Numer ogłoszenia: 84628 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 43, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 2614191, faks 055 2614197.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zum.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki PCV w lokalach mieszkalnych zasobu komunalnego Gminy Miejskiej Kwidzyn zarządzanych przez Zamawiającego ZP 2/2009/RB.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. odbicie tynków; 2. wykucie starej stolarki; 3. otynkowanie ościeży; 4. osadzenie stolarki; 5. wymianę i osadzenie parapetów wewnątrz; 6. wyrównanie i naprawę gładzi na zewnątrz; 7. wymianę parapetu zewnętrznego, jeśli zachodzi konieczność; 8. uszczelnienia połączenia stolarki z murami; 9. w razie konieczności oblistwowanie ćwierćwałkiem lub opaską;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217, Nr 227 poz.1658 z póź. zm.) zwanej dalej Pzp, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, c) złożą pisemną ofertę (na załączonym druku) wraz z kosztorysem ofertowym, d) akceptują wzór umowy przedstawiony na załączniku A do SIWZ e) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 robotę o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł i zakresie obejmującym zamówienie tożsame. f) dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia tj.: min. 1 osobą posiadającą uprawnienia o specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku), b) oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust 1 Pzp (złożone na formularzu ofertowy ), c) oświadczenie, że podpisana zostanie umowa bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem A do niniejszej specyfikacji (złożone na formularzu ofertowym), d) kosztorys ofertowy (opracowany na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji i przedmiaru robót ). Przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo - wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. Sporządzony kosztorys winien zawierać, co najmniej wypełnione kolumny takie jak: Lp, podstawa wyceny, opis pozycji, ilość, cena jednostkowa, wartość wycenianej pozycji, należy również podsumować wszystkie pozycje kosztorysu z podaniem wartości ogółem poszczególnych elementów robót, e) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; g) wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiada-jących swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót) przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego; dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie przynajmniej 1 roboty o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł i zakresie obejmującym zamówienie tożsame. h) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu za mówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na Załączniku nr 2 do SIWZ potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania sa-modzielnych funkcji technicznych w budownictwie - w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanych. W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 31.12.1994 r. również zaświadczenie lub decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia bu-dowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa a także wypełnione w oryginale oświadczenie o podjęciu obowiązku kierownika budowy (druk do wypełnienia w załączeniu do SIWZ). i) wykaz prac, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 3 do formularza ofertowego Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zum.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 43; 82 - 500 Kwidzyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Zakład Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o. ul. Kościuszki 43; 82 - 500 Kwidzyn pokój nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Konserwacja i awaryjne naprawy infrastruktury oświetleniowej będącej własnością miasta Kwidzyna
- Modernizacja dróg gminnych w 2025 roku
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej i łowieckiej na terenie OHZ Wydry zarządzanego przez Nadleśnictwo Kwidzyn w roku 2025.
- Remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych SP4 i SP6 w ramach projektu "Każdy uczeń jest inny- edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn"
- Odbiór, wywóz i utylizacja zebranych selektywnie odpadów z Cmentarza Komunalnego w Kwidzynie
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kościuszki 2, remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi i wykonanie projektu budowlanego.
- Termomodernizacja budynku zamieszkania zbiorowego Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2-Etap II
- Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na terenie miasta Płocka w roku 2025
- Modernizacja drogi gminnej nr 118 407E
- Przebudowa zatok autobusowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.