eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowicePełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu. Usługa kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego (nadzór w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym) nad realizacją I fazy inwestycji pnRenowacja, adaptacja i rozbudowa nieruchomości położonej w Żorach przy ul. Męczenników Oświęcimskich 32 wraz z otoczeniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-19

Katowice: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu. Usługa kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego (nadzór w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym) nad realizacją I fazy inwestycji pn: Renowacja, adaptacja i rozbudowa nieruchomości położonej w Żorach przy ul. Męczenników Oświęcimskich 32 wraz z otoczeniem
Numer ogłoszenia: 8492 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359212 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katowicka SSE S.A., ul. Wojewódzka 42, 40-026 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2510736, faks 032 2513766.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: art. 3 ustawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu. Usługa kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego (nadzór w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym) nad realizacją I fazy inwestycji pn: Renowacja, adaptacja i rozbudowa nieruchomości położonej w Żorach przy ul. Męczenników Oświęcimskich 32 wraz z otoczeniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy który pełnić będzie funkcję Inżyniera Kontraktu. Usługa kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego (nadzór w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym) nad realizacją I fazy inwestycji pn: Renowacja, adaptacja i rozbudowa nieruchomości położonej w Żorach przy ul. Męczenników Oświęcimskich 32 wraz z otoczeniem Zespół willowy przy ul. Męczenników Oświęcimskich 32 w Żorach wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/171/06. Wykonawca zagwarantuje, że zabezpieczy usługi w zakresie: a) Lidera Zespołu ( Koordynatora), b) Inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno budowlanej, c) Inspektora nadzoru w branży drogowej, d) Inspektora nadzoru w branży telekomunikacyjnej, e) Inspektora nadzoru w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, f) Inspektora nadzoru w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Nadzór powinien być prowadzony przez zespół specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami prawa polskiego. Zgodnie z Pozwoleniem Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej musi spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 poz. 1579) tzn. posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych lub dysponuje osobą posiadającą ww. kwalifikacje. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad robotami wszystkich branż zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz materiałami uzupełniającymi, a w szczególności nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonaniem robót w branżach objętych: a) projektem architektury; b) projektem architektury- detale; c) projektem konstrukcji; d) projektem małej architektury; e) projektem zieleni; f) projektem ukształtowania drogi i chodników; g) projektem przyłącza wod-kan; h) projektem oświetlenia zewnętrznego i przyłącza NN; i) projektem węzła cieplnego wymiennikowego; j) projektem instalacji wod-kan; k) projektem instalacji grzewczej; l) projektem instalacji wentylacji; m) projektem instalacji klimatyzacji; n) projektem instalacji elektrycznej; o) projektem instalacji niskoprądowej; p) projektem instalacji AV sali konferencyjnej; q) projektem technologii kuchni. 3.Inżynier Kontraktu wyłoniony w postępowaniu zobowiązany będzie także do następujących czynności: a) doradztwo techniczne w fazie projektowej inwestycji: - opiniowanie rozwiązań projektowych, - weryfikacja przedłożonej dokumentacji projektowej, - doradztwo w zakresie alternatywnych rozwiązań wraz z wariantowaniem w aspekcie technicznym (technologicznym) i ekonomicznym ( ujęcie kosztowe), - udział w naradach koordynacyjnych, b) przygotowanie i nadzorowanie procesu wyłonienia wykonawców robót aż do jego zakończenia - podpisania umowy, a w szczególności: - udział w przygotowaniu przetargów na wyłonienie wykonawców robót, - udział w komisji przetargowej, - ocena i weryfikacja dokumentacji złożonej przez oferentów, - przygotowanie rekomendacji firmy wykonawczej na bazie ofert, c) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz lidera/koordynatora zespołu nadzorującego podczas całego procesu budowlanego, d) przygotowanie i skompletowanie dokumentów niezbędnych do odbioru robót i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, e) przygotowanie we współpracy z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo - finansowego robót, f) nadzór oraz koordynacja pracy inspektorów poszczególnych branż nadzorujących roboty określone w projektach, o których powyżej, g) nadzór nad ścisłym przestrzeganiem przez Wykonawcę harmonogramu rzeczowo - finansowego zarówno pod względem terminowości wykonania poszczególnych rodzajów robót, ich zakresu oraz ich finansowego wykonania (zafakturowania przez wykonawcę), h) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem i pozwoleniami na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, i) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, j) sprawdzanie i odbiór robót budowanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru obiektu budowlanego i przekazywanie go do użytkowania (odbiory częściowe i końcowe należy przeprowadzać w obecności przedstawiciela Zamawiającego), k) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, l) niezwłoczne rozwiązywanie bieżących problemów technicznych i formalnych wynikających w trakcie realizacji inwestycji, m) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, n) jeżeli będzie to konieczne organizowanie badań jakości w instytucjach specjalistycznych po uprzedniej akceptacji Zamawiającego (koszt badań będzie płacony przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót co zostanie uregulowane odrębną umową), o) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuowanie mogłoby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, p) ocena i weryfikacja propozycji robót uzupełniających przedstawionych przez Wykonawców w zakresie finansowym i rzeczowym, q) powiadamianie Zamawiającego w formie pisemnego raportu o wszelkich wykrytych lub podejrzewanych nieprawidłowościach na budowie, r) nadzór nad bieżącymi czynnościami formalnymi związanymi z realizacją inwestycji, s) sprawdzenie, weryfikacja i akceptacja kompletnej dokumentacji powykonawczej wszystkich branż wraz z inwentaryzacją powykonawczą obiektu i sieci zewnętrznych zarejestrowaną w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz potwierdzenie tego faktu podpisem, t) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, w tym atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz potwierdzenie tego faktu podpisem, u) prowadzenie dokumentacji fotograficznej prowadzonej inwestycji, v) reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z nadzorem nad zgodnością wykonywanych prac z decyzjami i uzgodnieniami wydanymi przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, w) wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego w okresie rękojmi i gwarancji. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: . Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 118 z późn. zm.) prawo budowlane. . Ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz.U. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.) . Ustawą prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17.05.1989r. (tj. Dz.U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027 z późn.zm wraz z powiązanymi rozporządzeniami. . Ustawą z dnia 27.04.2001 r. prawo ochrony środowiska ( Dz.U. Nr 62, poz. 627 z późn. zm). . Ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz.U. Nr 62 poz. 628) . Ustawą z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych ( Dz. U. Nr 14, poz. 60 z późn. zm.) . Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz.U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). . Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401). . Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150 poz. 1579). . Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz.U. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.). . Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.04.2006 r. w sprawie ochrony ppoż. Budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. . Pozwoleniem Nr 1305/2010 Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na podejmowanie działań przy zabytku wpisanym do rejestru. . Decyzją Nr 222/10 Prezydenta Miasta Żory w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę, wykonanie robót budowlanych oraz zezwolenia na zmianę sposobu użytkowania. oraz przepisami innych aktów wykonawczych do powołanych wyżej ustaw..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 72.51.20.00 - Usługi zarządzania dokumentami 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO REALIZACJI INWESTYCJI NEST Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 87/9, 50-348 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121721,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121721,31

  • Oferta z najniższą ceną: 96000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.