Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-11
Drezdenko: Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
Numer ogłoszenia: 84993 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7638027; 7620202, faks 095 7620220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami Rodzaj zamówienia: usługi Opis ogólny przedmiotu zamówienia, określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i administrowanie nieruchomościami zabudowanymi - komunalnymi budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi wchodzącymi w skład Wspólnot Mieszkaniowych, garażami i pomieszczeniami gospodarczymi wyszczególnionymi w załącznikach nr 1, 2 i 3. Do obowiązków Zarządcy należy: a) utrzymanie należytego stanu technicznego nieruchomości i budynków na nich usytuowanych, mieszkań komunalnych we Wspólnotach Mieszkaniowych oraz urządzeń komunalnych, b) organizowanie i prowadzenie konserwacji i remontów bieżących, c) organizowanie i prowadzenie remontów kapitalnych w uzgodnieniu z Zamawiającym, plan remontów należy przekazać Zamawiającemu do 30 września każdego roku, d) konserwacja i remonty instalacji co, wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej, a także innego rodzaju, o ile jest zamontowana, e) zawieranie umów, z zachowaniem trybu przewidzianego ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych, na dostawę energii elektrycznej, co, gazu, wody, usługi kominiarskie, wywóz nieczystości stałych i płynnych i inne niezbędne usługi, roboty budowlane zgodnie z planami remontów , f) sprzątanie chodników przyległych do budynków komunalnych, g) utrzymanie w stanie estetycznym zieleni przydomowej i terenów przyległych do budynków, zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, h) oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz usuwanie błota i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości, w tym z podwórzy, przejść, bram, oraz posypywanie piaskiem w przypadku gołoledzi, i) zapewnienie ochrony przeciwpożarowej budynków, j) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zasadności remontów kapitalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, k) rozbiórki budynków będących w zarządzaniu za zgodą Zamawiającego, l) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi zleconymi w ramach umowy robotami budowlanymi, m) przygotowanie propozycji z zakresu polityki czynszowej, n) po dokonaniu ustaleń z Zamawiającym prowadzenie spraw związanych z zamianą lokali mieszkalnych, o) prowadzenie ewidencji i dokumentacji budynków wynikających z przepisów prawa budowlanego, a w szczególności ksiąg obiektu budowlanego, p) zlecanie kontroli technicznej i okresowych przeglądów budynków, a także urządzeń stanowiących wyposażenie techniczne, q) opracowywanie koniecznych sprawozdań dla celów statystycznych dot. zasobu mieszkaniowego gminy, r) ubezpieczenie nieruchomości wchodzących w skład zasobu od ognia i innych żywiołów, naliczanie i pobieranie czynszów od lokali mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Gminy Drezdenko, s) przyjmowanie i przekazywanie najemcom lokali mieszkalnych i użytkowych protokołami zdawczo-odbiorczymi, t) rozliczanie najemców zdających mieszkanie z tytułu zużycia elementów wyposażenia technicznego lokalu oraz wystawianie not obciążających, u) zabezpieczanie zwalnianych lokali przed nielegalnym zajęciem, sprawowanie dozoru tych lokali do czasu przydziału, v) drukowanie i dostarczanie najemcom książeczek czynszowych z zapisem jakiego dotyczy okresu płatności (dzień, miesiąc, rok) 2. W zakresie gospodarki lokalami użytkowymi działalność Zarządcy obejmować będzie w szczególności: a) wyrażanie zgody na podnajem lokali, b) prowadzenie spraw dotyczących partycypowania w kosztach remontów i modernizacji wynajmowanych lokali w oparciu o stosowne uchwały Zamawiającego, c) opiniowanie spraw dotyczących wymiaru czynszu tj. zwolnienia z zapłaty czynszu w zamian za przeprowadzony w lokalu konieczny remont, umorzenia zaległego czynszu i odsetek od zaległości, 3. W zakresie gospodarki lokalami mieszkalnymi działalność Zarządcy obejmować będzie: a) prowadzenie ewidencji i dokumentacji zasobów mieszkaniowych oraz ewidencji księgowej należności i zobowiązań (analitycznie), b) wykonywanie niezbędnych czynności związanych z przekwaterowaniem lokatorów z budynków przeznaczonych do rozbiórki ze względu na prowadzone inwestycje w ramach otrzymanych od Zamawiającego środków finansowych, 4. W zakresie gospodarki lokalami mieszkalnymi Zamawiającego wchodzącymi w skład Wspólnot Mieszkaniowych, w których ustanowiony jest sposób zarządu, reprezentowanie Zamawiającego w charakterze Administratora zasobu Szczegółowy zakres obowiązków Zarządcy określa umowa. Powierzchnia użytkowa lokali może ulec zmianie z uwagi na sprzedaż lokali stanowiących własność gminy lub pozyskanie nieruchomości do zasobu gminy..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również realizuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością minimum 1 usługę zarządzania nieruchomościami zabudowanymi (budynki i lokale mieszkalne, niemieszkalne) o powierzchni min. 10 tysięcy m2 w sposób ciągły, przez okres minimum 1 roku, ocena na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości na sumę nie mniejszą niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100), ocena na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A. pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, B. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, C. dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z wzorem umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drezdenko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Drezdenku, ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Drezdenku, ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko (Punkt Obsługi Klienta - parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Usługa w zakresie gospodarowania odpadami wytwarzanymi na terenie nieruchomości zarządzanych przez Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/4/2025
- Dostawa warzyw i owoców do jednostek oświatowych na terenie Gminy Drezdenko
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na potrzeby Gminy Drezdenko
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym.
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości stanowiących własność lub współwłasność Skarbu Państwa w roku 2025
- Świadczenie usług w zakresie administrowania zakładowymi obiektami socjalnymi Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad O/Szczecin w Międzyzdrojach i Zieleniewie w podziale na 2 części (zadania)
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.