eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupcaUsuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów na terenie Powiatu Słupeckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Słupca: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów na terenie Powiatu Słupeckiego
Numer ogłoszenia: 85285 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słupecki, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2758600, 2758624, fax 063 2758669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów na terenie Powiatu Słupeckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest oraz z transportem i unieszkodliwieniem wytworzonego odpadu azbestowego w szczególności na demontażu tych wyrobów z obiektów, w którym pełnią funkcję użytkową, tzn. z dachów budynków gdzie stanowią pokrycie dachowe oraz na pracach związanych z unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest polegających w szczególności na ich odbiorze od ich posiadaczy, przetransportowaniu i przekazaniu na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie oraz ich unieszkodliwienie, znajdujących się na terenach nieruchomości mieszkańców gmin powiatu słupeckiego, objętych wnioskami składanymi przez zainteresowane osoby, na które przeznaczono dofinansowanie z Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.23.00.00 - Usługi usuwania azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium 1.Zasady wnoszenia wadium: 1)każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 złotych, 2)wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert, 3)wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: BZ WBK S.A. 1 Oddział w Słupcy, numer konta: 03 1090 1216 0000 0000 2100 1047 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: OR.34320-4 08. Kopię dokonania przelewu należy dołączyć do oferty, 1) wadium wnoszone w innych niż w pieniądzu formach, dopuszczonych przez niniejszą SIWZ należy złożyć w formie oryginału w Kasie Starostwa, 2) wadium musi być wniesione najpóźniej do upływu terminu składania ofert, 3) wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego, do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2. Zasady zwrotu wadium: 1) wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 2) zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą, b) zawarta zostanie umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 3) zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie niezwłocznie zwrócone na wniosek wykonawcy: a) który wycofa ofertę przed upływem terminu do składania oferty, b) który zostanie wykluczony, c) którego oferta zostanie odrzucona. 4) zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy, Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Utrata wadium: 1) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): posiadać niezbędne środki techniczne do realizacji zamówienia, określone w a) posiadać niezbędne środki techniczne do realizacji zamówienia, określone w rozporządzeniach Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23.10.20003r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania i przemieszczania oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest ( DZ. U. Nr 192, poz. 1876), z dnia 02.04.2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyborów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71 poz. 649) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14.10.2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyborów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216 poz. 1824), b) wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonanie 2 prac odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; przez pracę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: - wartość co najmniej 50 000 PLN netto, - przedmiotem robót były prace polegające na demontażu wyrobów zawierających azbest oraz ich unieszkodliwieniu wraz z ich transportem, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy Wykonawca musi spełniać następujący warunek (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN. 2. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 2. Załączane do oferty kopie dokumentów należy potwierdzać za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu. 3. Wraz z ofertą muszą być złożone niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załączniki nr 2 i 3, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wypełniony formularz OFERTA - Załącznik nr 1, 7) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, 8) parafowany wzór umowy - Załącznik nr 6, 9) dowód wniesienia wadium, 10) upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy, 11) decyzję administracyjną zezwalającą na wytwarzanie na terenie Powiatu Słupeckiego odpadów azbestowych w ilościach nie mniejszych niż możliwe do wytworzenia w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia, 12) zaświadczenie ADR, 13) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia- Załącznik nr 4, 14) oświadczenie wykonawcy o przeszkoleniu nie mniej niż 2 osób w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5, 15) umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów gwarantującą odbiór odpadów i ich składowanie w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, 16) wykaz środków transportu niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewoźnej o udźwigu nie mniejszym niż 1 Mg - Załącznik nr 7, 17) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, tj. wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonanie 2 prac odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; przez pracę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia -Załącznik nr 8, 18) oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w aktach prawnych wymienionych w § 7 ust. 1 pkt. 1lit. a niniejszej SIWZ - Załącznik nr 9, 19) wykonanie powyższych prac, o których mowa w pkt 17 należy udokumentować także poprzez protokoły odbioru lub referencje, z których jednoznacznie będzie wynikać ich wartość rodzaj, 20) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-slupca.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca oficyna B pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Słupcy ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.