eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasienicaPEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU, SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW ROBÓT, KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH I OFERTOWYCH ORAZ STWiOR DLA ROBÓT DROGOWYCH REALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY JASIENICA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-14

Jasienica: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU, SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW ROBÓT, KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH I OFERTOWYCH ORAZ STWiOR DLA ROBÓT DROGOWYCH REALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY JASIENICA
Numer ogłoszenia: 8531 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasienica , Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 33 8152451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasienica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU, SPORZĄDZANIE PRZEDMIARÓW ROBÓT, KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH I OFERTOWYCH ORAZ STWiOR DLA ROBÓT DROGOWYCH REALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY JASIENICA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: 1. pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową i remontem dróg, chodników, zatok autobusowych, mijanek, przepustów, zarurowań, odwodnień na terenie Gminy Jasienica wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych budowy (robót), sporządzanie dokumentacji fotograficznej zadania (jako załącznik do końcowego rozliczenia zadania) oraz współudział przy sporządzaniu stosownego protokołu (konieczności) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych i przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu. Planowana wartość robót podlegających nadzorowi wynosi około 1 235 000 zł. netto. 2. dla robót nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę polegających między innymi na remoncie lub przebudowie (dróg, chodników, zatok autobusowych, mijanek, przepustów, zarurowań, odwodnień ) sporządzanie: 2.1. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 2.2. przedmiaru robót - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. Poz. 1129.) 2.3. kosztorysu inwestorskiego - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.( Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). 2.4. kosztorysu ofertowego - do wypełnienia przez wykonawców. Szczegółowy zakres prac i obowiązków Inspektora Nadzoru określony został w § 3 projektu umowy - stanowiący załącznik do SIWZ Sporządzone specyfikacje techniczne, przedmiary robót, kosztorysy należy każdorazowo dostarczyć Zamawiającemu w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie elektronicznej - format pdf (kosztorys ofertowy w formacie xls) na PENDRIVE.. Planowana wartość robót dla których zamawiający przewiduje zlecenie wykonania kosztorysów, przedmiarów robót oraz STWiOR wynosi około 920 000 zł. netto. 3.sporządzanie opinii technicznych, opiniowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej (dla robót i obiektów wymagających pozwolenia na budowę), udział w wizjach terenowych oraz przeglądach gwarancyjnych - zamawiający przewiduje w tym zakresie około 150 roboczo-godzin. Podane wyżej planowane wielkości robót i ilości roboczo-godzin są wielkościami szacunkowymi podanymi przez Zamawiającego dla wyliczenia ceny i porównania złożonych ofert i nie stanowić będą podstawy do ewentualnych roszczeń Wykonawców w przypadku zlecenia przez Zamawiającego innych wartości robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku pozyskania dodatkowych środków na remont dróg gminnych Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub remontem dróg; sporządzanie STWiOR, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich, sporządzanie opinii technicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia Formularz nr 2A (oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp ),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia Formularz nr 2A (oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp ),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia Formularz nr 2A (oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp ),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponował będzie osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane - drogowe lub przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia Formularz nr 3 (oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty dysponował będzie osobą lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia ),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia Formularz nr 2A (oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp ),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wykonawcy o dyspozycyjności (tzn. po telefonicznym wezwaniu przez Zamawiającego zgłoszą się w siedzibie Zamawiającego najpóźniej w dniu następnym (w dniu roboczym) w godzinach pracy Zamawiającego Formularz nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiajacego, pokój 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2014 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Dziennik Podawczy (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.